eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieleń › Przebudowa ulicy Międzyleskiej w Wieleniu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Wieleń: Przebudowa ulicy Międzyleskiej w Wieleniu.
Numer ogłoszenia: 379354 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieleń , ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie, tel. (067) 2561170 w. 47, faks (067) 2561021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Międzyleskiej w Wieleniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nowej nawierzchni w obrębie pętli zlokalizowanej przy ulicy Międzyleskiej w Wieleniu, gdzie zaprojektowano jezdnię z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 25cm o szerokości 4,60 do 8,20m. Jezdnia o spadku jednostronnym 2%. Zakres robót obejmuje: a/ Roboty rozbiórkowe, w tym: - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 133,70 m2, - rozebranie ław pod krawężniki z betonu - 4,011 m3, - mechaniczne rozebranie nawierzchni z betonu o grubości 12 cm - 466 m2, - wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji żwirobetonowych i żelbetowych - 56,52 m3, b/ Wykonanie krawężników: - rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat .III- IV- 133,7 m, - ława pod krawężniki betonowa z oporem- 4,348 m3, - ława pod krawężniki betonowa zwykła- 0,515 m3, - krawężniki betonowe wtopione o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 25 m, - krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 108,7 m. c/ Wykonanie nawierzchni - mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników w gruncie kat. I-IV głębokości 20 cm(pogłębienie)- 466 m2, - roboty ziemne wyk. koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 w ziemi kat. I- III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km- 88,54 m3, - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm- 466 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna - za dalsze 10 cm grubości po zagęszczeniu- 466 m2, - nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej- 466 m2, d/ Roboty uzupełniające - rów (zbiornik na wody opadowe): - roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gr. kat. III z transp. urobku samochod. samowyładowczymi na odległość do 1 km (płytki opływowy rów)- 24,0 m3, - ręczne roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km (kat. gr. III)- 6,0 m3, - plantowanie skarp i dna wykopów wykonywanych ręcznie w gr. kat. I- III - 100,0 m2 - humusowanie skarp z obsianiem przy grub. warstwy humusu 5 cm- 100,0 m2, - obsianie skarp w ziemi urodzajnej- 100,0 m2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do ujęcia w kalkulacji (ofercie) kosztów materiałów zgodnych z projektem budowlanym oraz STWiOR. Wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń służą jako pomocnicze, można zastosować materiały i urządzenia równoważne o równych lub lepszych parametrach technicznych. Użyte w projektach (lub opisach, rysunkach) materiały o nazwach handlowych tam zawartych nie są obowiązujące. Udokumentowanie równoważności materiałów lub urządzeń w stosunku do projektowanych należy do obowiązku wykonawcy. Zakres robót oraz technologia wykonania robót ujęte są w niżej wymienionych projektach i dokumentach: - dokumentacja projektowa, w tym: - projekt budowlano- wykonawczy Przebudowa ulicy Międzyleskiej w Wieleniu, - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Dokumentacja projektowa w wersji tradycyjnej jest dostępna w siedzibie Zamawiającego u p. Radosława Janeckiego (biuro nr 26) w dniach roboczych w godzinach służbowych. Zamawiający może wypożyczyć komplet dokumentacji projektowej w celu powielenia przez wykonawcę za kaucją w wysokości 500,00 zł na okres 3 dni. Utrata lub zniszczenie choćby części dokumentacji pozbawi pożyczającego wniesionej kaucję. Na wniosek wykonawcy Zamawiający prześle kopię dokumentacji projektowej w ciągu 5 dni od złożenia wniosku. Koszt przesłania i powielenia wynosi 150,00 zł..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.25 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 7.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000 zł. (słownie zł.: dwa tysiące 00/100). 7.2. Wadium obowiązuje w okresie związania ofertą, tj. 30 dnia od dnia składania ofert. 7.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. WADIUM MOŻE BYĆ WNOSZONE w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych. - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego- Bank Spółdzielczy w Wieleniu, nr rachunku: 63 8960 0003 0000 0332 2000 0120. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie przelewu lub innej formy wniesienia wadium. W przypadku dołączenia do oferty kserokopii innej formy wniesienia wadium należy dodatkowo złożyć jej oryginał w pok. Kasie Urzędu Miejskiego w Wieleniu (I piętro) przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, a także spełniający warunki dodatkowe określone w niniejszej Specyfikacji, tj.: 4.1. Wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowali co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (roboty związane z budową nawierzchni drogi lub parkingu z kostki betonowej Polbruk) i wartością (zamówienie o wartości min. 80.000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 4.2. Wykażą, że znajdują się w takiej sytuacji finansowej i ekonomicznej, która zapewnia im realizację zamówienia, 4.3. Wykażą osobowy personel, który będzie sprawować funkcję kierownictwa przedmiotowych robót. Osoby te- kierownik budowy w specjalności drogowej, muszą posiadać doświadczenie zawodowe oraz posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie należy w wykazie opisać dotychczasowy przebieg pracy zawodowej i dołączyć uprawnienia, zaświadczenia o wpisie do Izby oraz zaświadczenie (kopia) o wpisie do Centralnego Rejestru Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane dla uprawnień uzyskanych po 1 stycznia 1995 r.). 4.4. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ. 4.5. Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.6. Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w SIWZ w rozdziale 5 będą stanowiły podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, a zamawiający na podstawie tych dokumentów i oświadczeń dokona oceny. Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. wypełniony formularz oferty- Zał. Nr 1; 5.2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych- Zał. Nr 2; 5.3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy załączyć: 5.3.1 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające swoim rodzajem (roboty związane z budową nawierzchni drogi lub parkingu z kostki betonowej Polbruk) i wartością (zamówienie o wartości min. 80.000,00 zł brutto) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- Zał. Nr 3; 5.3.2 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca musi wykazać, że kierownictwo przedmiotowych robót (kierownika budowy w specjalności drogowej) posiada odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania budową i robotami budowlanymi- załączyć uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego oraz zaświadczenia o wpisie do Centralnego Rejestru Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane dla uprawnień uzyskanych po 1 stycznia 1995 r., stwierdzające, że osoby które będą realizowały przedmiot zamówienia posiadają wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia- Zał. Nr 4; Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5.3.2., wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5.4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy załączyć: 5.4.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.4.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.5. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć: 5.5.1 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.6. Potwierdzenie wniesienia wadium. 5.7. Wypełniony kosztorys ofertowy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być załączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo powinno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i określać jego zakres. W przypadku składania do oferty kserokopii Pełnomocnictwa musi być ono podbite za zgodność z oryginałem przez Notariusza. 5.8. W celu wspólnej realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty wspólnej przez podmioty działające wspólnie bez względu na ich formę organizacyjną tzw. oferty konsorcjum. Zamawiający w stosunku do uczestników konsorcjum wymaga ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia (lidera), uprawnionego do podpisania oferty, umowy oraz bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z zamawiającym. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy wskazać osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu spółki. 5.9. W przypadku zawiązania konsorcjum do oferty muszą być załączone: przez podmiot wiodący komplet dokumentów wymienionych w punkcie od 5.1. do 5.7. SIWZ; przez każdego z pozostałych uczestników wchodzących w skład konsorcjum komplet dokumentów wymienionych w punkcie 5.4. 5.10. Oferta składana przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punktach 5.4.1, 5.4.2 składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie- wymagania dopuszczające do udziału w przetargu podlegają sumowaniu. 5.11. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, winny być załączone na końcu oferty w sposób umożliwiający łatwe od niej odłączenie i być opatrzone napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa- nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wielen.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieleniu, ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, biuro nr 26..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieleniu ul. Kościuszki 34, 64-730 Wieleń, Kancelaria - parter, Sala Obsługi Klienta, stanowisko nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.