eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania pod nazwą Budowa ogólnodostępnych stref rekreacji dziecięcej w Krasnymstawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Krasnystaw: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania pod nazwą Budowa ogólnodostępnych stref rekreacji dziecięcej w Krasnymstawie
Numer ogłoszenia: 37930 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Krasnystaw , Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 082 5762157, faks 082 5762377.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania pod nazwą Budowa ogólnodostępnych stref rekreacji dziecięcej w Krasnymstawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją zadania obejmującego: Część I: Budowa ogólnodostępnych stref rekreacji dziecięcej w Krasnymstawie realizowana dzięki wsparciu udzielonemu przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 1.Rozbiórka budynków gospodarczych - 3 szt.(nr 1, nr 2, nr 3) 2. Adaptacja istniejącego budynku gospodarczego na budynek szatniowo magazynowy wraz z wykonaniem wewnętrznej instalacji wodociągowej, ciepłej wody, kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej oraz instalacji elektrycznej. 3. Budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku szatniowo - magazynowego oraz budowa drenażu bieżni i boiska uniwersalnego oraz odwodnienie liniowe boiska do gry w koszykówkę z odprowadzeniem wód opadowych do rowu. 4. Budowa wraz z dostawą wyposażenia: a) boiska uniwersalnego, b) boiska do siatkówki, c) boisko do koszykówki, d) boiska do wrotek (lodowiska), e) bieżni lekkoatletycznej f) skoczni wzwyż, g) skoczni w dal, h) rzutni do pchnięcia kulą, , i) trybuny ziemnej, j) placu zabaw dla dzieci. 5. Budowa oświetlenia teren: ścieżki rowerowej, ścieżki wokół stawu, boiska uniwersalnego, boiska do wrotek(lodowiska) oraz linii kablowych zasilających i sterowniczych. 6. Budowa ciągów pieszych oraz ścieżki rowerowej. 7. Zagospodarowanie terenów zielonych. Część II: Budowa ogólnodostępnych stref rekreacji dziecięcej w Krasnymstawie realizowana ze środków własnych 1. Rozbiórka pozostałych budynków - 6 szt. (nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9) 2. Budowa ogrodzenia terenu szkoły. 3. Wykonanie mostku na wyspę , altany, mini elektrowni wodnej oraz ścieżki przyrodniczej przez moczary. 4. Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z parkingów. 5. Budowa parkingu ogólnodostępnego przy ul. Lwowskiej, drogi dojazdowej z placem nawrotowym, ciągów pieszych wraz z oświetleniem oraz wykonanie trawników. 6. Budowa skateparku. 7. Odbudowa zbiornika wodnego. 8. Budowa zasilania elektroenergetycznego i usunięcie kolizji energetycznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3000

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity DzU z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 oraz DzU z 2008 r., nr 171, poz. 1058) tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlana; - drogowa; - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjna w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zespół Inżyniera Projektu a) kierownik zespołu b) inspektor nadzoru robót ogólnobudowlanych c) inspektor nadzoru robót drogowych d) inspektor nadzoru robót sanitarnych e) inspektor nadzoru robót elektrycznych 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - Wykonawca złoży w formie oryginału oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. DzU z 2007r. nr 223, poz. 1655, zm. DzU z 2008r. nr 171, poz. 1058). 2. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) Zgodnie z art. 141 Pzp wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Zasady odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego. 3) W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zgodnie z art. 23 Pzp, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wykonawcy występujący wspólnie (m.in. wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, a także muszą spełniać wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia i dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 1) Wykonawcy którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia spełniające wymagane warunki zostaną dopuszczeni do badania i oceny. 2) Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania a oferta zostanie odrzucona. 3) Wykonawcy zobowiązani są złożyć oświadczenia i dokumenty wymagane w pkt. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy muszą dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz; 2) Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz; 3) Wypełniony formularz Dane Wykonawcy wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do siwz; 4) Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik nr 4 do siwz; 5) Dowód wniesienia wadium; 6) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r.- Prawo zamówień publicznych, należy złożyć, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), c) udokumentowanie wiedzy i kwalifikacji zawodowych osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia tj. załączenie uprawnień budowlanych bez ograniczeń inspektorów w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlana; - drogowa; - instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjna w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 7) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat posiadanych kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, (załącznik nr 5 do siwz) b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wszystkich usług nadzoru nad inwestycjami budowlanymi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie. W zakresie pełnienia samodzielnej funkcji Inżyniera Projektu dla inwestycji o minimalnej wartości 2 mln złotych lub pracy na zasadzie podwykonawstwa w zespole Inżyniera Projektu realizowanych według jednej z procedur: FIDIC, DIS, Practical Guide to PHARE, ISPA & SAPARD contract procedures. (załącznik nr 6 do siwz) 8) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 3. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikacje podpisu. 4. Kserokopie składanych dokumentów muszą być poświadczone przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Krasnystaw, Plac 3 Maja 29, 22-300 Krasnsytaw.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Mieszkańców.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany dzięki wsparciu udzielonemu przez Islandię, Liechtenstein i Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.