Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Warszawa: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Naczelnego Sądu Administracyjnego
Numer ogłoszenia: 379196 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Naczelny Sąd Administracyjny , ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5, 00-011 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 551 60 00, faks 22 551 68 52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nsa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Naczelnego Sądu Administracyjnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych (benzyny bezołowiowej Pb 95 - wg Polskiej Normy PN-EN 228, oleju napędowego ON wg Polskiej Normy PN-EN 590) do samochodów służbowych Naczelnego Sądu Administracyjnego w okresie 12 miesięcy od dnia 16 października 2013, wg cen w dniu tankowania, z uwzględnieniem zadeklarowanego w ofercie stałego upustu. 2. Zakupy realizowane będą w drodze indywidualnych zakupów, przeprowadzanych przez kierowców służbowych samochodów Zamawiającego bezpośrednio do ich zbiorników, w systemie kart bezgotówkowych, na stacjach paliwowych należących do sieci Wykonawcy na terenie m.st. Warszawy oraz na terenie całego kraju. 3. Dla poszczególnych gatunków dostarczanych paliw płynnych stosuje się wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441). 4. Wykonawca musi zapewnić: 1) bezgotówkową formę sprzedaży paliw płynnych obejmującą m. in. wdrożony i działający system rozliczeń, określony jako system kart bezgotówkowych, 2) minimum 5 stacji paliw akceptujących bezgotówkowy zakup paliw zlokalizowanych na terenie m.st. Warszawy, w tym co najmniej trzy czynne 24h/dobę, z których co najmniej jedna znajduje się nie dalej niż 10 km (odległość liczona najkrótszą drogą dojazdu) od siedziby Zamawiającego przy ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5 w Warszawie. 3) minimum 100 stacji paliw zlokalizowanych na terenie Polski akceptujących bezgotówkowy zakup paliw, w tym co najmniej po jednej w każdym z następujących miast: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gliwice, Gorzów Wlkp., Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Wrocław. 4) realizację przedmiotu zamówienia w formie bezgotówkowej za pomocą wydanych nieodpłatnie kart bezgotówkowych, wystawionych oddzielnie na każdy samochód służbowy; 5) pełną dokumentację każdego zakupu umożliwiającą monitoring zrealizowanych transakcji (data, miejsce, ilość i wartość zakupionego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu). 6) rozliczenie zakupu paliw na podstawie faktur zbiorczych, wystawianych nie częściej niż dwa razy w miesiącu, z terminem płatności 21 dni od daty prawidłowo wystawionej faktury VAT; 5. Przewidywana ilość paliwa w okresie realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie w okresie miesięcznym średnio: 1) Pb 95 - ok. 2 000 litrów; 2) ON - ok. 25 litrów. 6. Zamawiający informuje, że podana w ust. 5 wielkość miesięcznego zamówienia jest wielkością orientacyjną i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu zakupów, zarówno co do rodzaju, jak i ilości, ze względu na aktualne potrzeby lub posiadane środki finansowe, bez żadnych konsekwencji prawnych i finansowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadają aktualną koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części IX SIWZ, tj.: Wykonawca dołączy: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 44 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) aktualną koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. Wykonawca musi zapewnić: a) bezgotówkową formę sprzedaży paliw płynnych obejmującą m. in. wdrożony i działający system rozliczeń, określony jako system kart bezgotówkowych, oraz pełną dokumentację każdego zakupu umożliwiającą monitoring zrealizowanych transakcji na stacjach paliw (data, miejsce, ilość i wartość zakupionego paliwa, nr rejestracyjny pojazdu), b) minimum 5 stacji paliw akceptujących bezgotówkowy zakup paliw zlokalizowanych na terenie m.st. Warszawy, w tym co najmniej trzy czynne 24h/dobę, z których co najmniej jedna znajduje się nie dalej niż 10 km (odległość liczona najkrótszą drogą dojazdu) od siedziby Zamawiającego przy ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5 w Warszawie. c) minimum 100 stacji paliw zlokalizowanych na terenie Polski akceptujących bezgotówkowy zakup paliw, w tym co najmniej po jednej w każdym z następujących miast: Białystok, Bydgoszcz, Gdańsk, Gliwice, Gorzów Wlkp., Kielce, Kraków, Lublin, Łódź, Olsztyn, Opole, Poznań, Radom, Rzeszów, Szczecin, Wrocław. Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty i oświadczenia, o których mowa w części IX SIWZ, tj.: Wykonawca dołączy: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z art. 44 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ); 2) wykaz stacji paliw Wykonawcy, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 lit. b części VIII SIWZ (załącznik nr 4 do SIWZ); 3) wykaz stacji paliw Wykonawcy, na potwierdzenie warunku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 lit. c części VIII SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty (wypełnionego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca oprócz dokumentów i oświadczeń wymienionych powyżej dołączy: - w przypadku realizacji zamówienia przez podmioty występujące wspólnie do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty wymienione:w ust. 1 pkt 1 części IX SIWZ- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą złożyć łącznie; w ust. 1 pkt 3 i 4 części IX SIWZ - muszą przedłożyć 1 lub kilku Wykonawców występujących wspólnie, warunek będzie oceniany łącznie; w ust. 1 pkt 2, 5, 6 i 7 części IX SIWZ - winny być przedłożone przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. - w przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców Wykonawca musi wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ). Wykonawca odpowiada za podwykonawców jak za działania własne. - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. - dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, na których zasobach polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nsa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jasna 6, 00-013 Warszawa, pok. 505..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Biuro Podawcze Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie przy ul. Gabriela Piotra Boduena 3/5, pok. nr 115, w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16.00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W niniejszym postępowaniu, zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza przekazywanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji pisemnie lub faksem (22 551 68 52). Nie przewiduje się przekazywania ww. dokumentów drogą elektroniczną. W przypadku przekazania dokumentów lub informacji faksem każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Do oferty zostaną załączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jednoznacznie opisaną propozycję ofertową. W przypadku, gdyby Wykonawca, jako załącznik do oferty dołączył kserokopię wymaganego dokumentu, kserokopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca na żądanie Zamawiającego ma obowiązek przedstawić oryginały złożonych przez siebie dokumentów. Ofertę sporządza się w języku polskim. Oferta winna być napisana na maszynie do pisania lub ręcznie długopisem albo nieścieralnym atramentem - oferta może mieć także postać wydruku komputerowego. Oferta musi być czytelna. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty drogą elektroniczną. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty - w tym wszystkie załączniki - były parafowane przez osobę podpisującą ofertę. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty przez osobę nie wykazaną w Krajowym Rejestrze Sądowym - rejestrze przedsiębiorców lub nie wykazaną w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem) dla osoby/osób podpisujących ofertę. Zaleca się, aby wszystkie strony oferty były spięte (zszyte) we właściwej kolejności w sposób zapobiegający dekompletacji oferty. Zaleca się, aby każda ze stron była ponumerowana. Zaleca się, aby wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty były parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien - nie później niż w terminie składania ofert - w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do zbiornika dwupłaszczowego o pojemności 5000 litrów znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego"
- Sukcesywna dostawa paliw w 2024 i 2025 roku
- Zakup paliw płynnych w systemie sprzedaży bezgotówkowej.
- Bezgotówkowy zakup paliw dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Tomaszowie Lubelskim (I) w 2024r
- Dostawa oleju napędowego ON-B0 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - maj 2024
- Dostawa paliw
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.