eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przemyśl › budowa zadaszenia podjazdu dla karetek przy budynku nr 2, wykonanie wejścia do budynku nr 1, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku nr 1 wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych na działkach nr 140/4 i 237, obręb 212, w kompleksie zam

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-21

POZYCJA 37911

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Przemyśl: budowa zadaszenia podjazdu dla karetek przy budynku nr 2, wykonanie wejścia do budynku nr 1, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku nr 1 wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych na działkach nr 140/4 i 237, obręb 212, w kompleksie zamkniętym nr 3493 114 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ przy ul. Słowackiego 85 w Przemyślu Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: 114 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Głowniak Maria, Skwirut January, ul. Słowackiego 85, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6771500, 6771513, fax 016 6784971, e-mail: zamowieniapubliczne@114szpital.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.114szpital.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa zadaszenia podjazdu dla karetek przy budynku nr 2, wykonanie wejścia do budynku nr 1, budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych przy budynku nr 1 wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych na działkach nr 140/4 i 237, obręb 212, w kompleksie zamkniętym nr 3493 114 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ przy ul. Słowackiego 85 w Przemyślu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót: Określają specyfikacja techniczna i dokumentacja techniczna (w trzech częściach), roboty objęte zamówieniem polegają na: 1. Zagospodarowanie terenów przyległych, obejmujących: - wykonanie dróg, chodników i placów przy projektowanym podjeździe dla karetek przy budynku nr 2/3493 wraz z wykonaniem ukształtowania terenu, - przełożenie sieci c.o. i c.w.u. z przyłączem do budynku 2/3493, - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i wykonania odwodnienia liniowego terenu wokół projektowanego podjazdu, - wykonanie oświetlenia terenu przy podjeździe karetek. Uwaga: roboty związane z przełożeniem sieci c.o. i c.w.u. z przyłączem do budynku 2/3493 muszą zostać wykonane w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30.10.2006 r. 2. Podjazd dla karetek, obejmujących: - roboty rozbiórkowe elementów istniejącego podjazdu dla karetek, - roboty budowlane związane z wykonaniem ścian i zadaszenia budynku podjazdu dla karetek, - wykonanie wentylacji mechanicznej z instalacją zasilania nagrzewnic, - wykonanie instalacji elektrycznych (rozbudowa istniejącej tablicy wyłącznikowej, zamontowanie tablicy TOK wraz z wyposażeniem, wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych, siłowej, sterowania, ochrony przepięciowej, ochrony przeciwporażeniowej, ochrony odgromowej). 3. Pochylnia dla niepełnosprawnych i wejście do budynku , obejmujących: - roboty rozbiórkowe istniejącego wejścia do poziomu piwnic budynku nr 1/3493, - roboty budowlane związane z budową pochylni i wejściem do budynku nr 1/3493, - instalacje: elektryczne, oświetlenia, sterowania, ochrony przeciwporażeniowej. Szczegółowy zakres robót określają: przedmiar robót wraz załącznikami i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (dostępna w wersji elektronicznej)- stanowiące integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz dokumentacja projektowa, dostępna do wglądu w siedzibie Zamawiającego - Sekcja Utrzymania Infrastruktury, budynek nr 39/3493 w dni robocze, w godzinach od 7.oo do 15.oo. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - doświadczenie wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 7. Wykaz posiadanych narzędzi i urządzeń, niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje wykonawca - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 8. Aktualna polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 700.000 zł. Zamawiający dopuszcza złożenie jako dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu zarówno polisy ubezpieczeniowej, umowy ubezpieczenia, jak również promesy firmy ubezpieczeniowej, z zastrzeżeniem jednak, iż w przypadku przedstawienia promesy firmy ubezpieczeniowej Zamawiający wymagać będzie ponadto przedłożenia umowy ubezpieczenia przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne. 9. Wykaz planowanych podwykonawców z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców oraz zakres powierzonych im części zamówienia, a w przypadku gdy Wykonawca nie zamierza korzystać z usług podwykonawcy, złożenie stosownego oświadczenia na formularzu ofertowym - załącznik nr 4a 10. Jeżeli zostanie wybrana oferta podmiotów występujących wspólnie (o których mowa w art. 23 PzP) Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (konsorcja, spółki cywilne) spełniającą wymogi zawarte w załączniku nr 6 do niniejszej specyfikacji. 11. Dowód wniesienia wadium wraz z wskazaniem adresu (numeru konta), na które należy zwrócić wadium. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.32.10 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres robót: 1. Zagospodarowanie terenów przyległych, obejmujących: - wykonanie dróg, chodników i placów przy projektowanym podjeździe dla karetek przy budynku nr 2/3493 wraz z wykonaniem ukształtowania terenu, - przełożenie sieci c.o. i c.w.u. z przyłączem do budynku 2/3493, - wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i wykonania odwodnienia liniowego terenu wokół projektowanego podjazdu, - wykonanie oświetlenia terenu przy podjeździe karetek. 2. Podjazd dla karetek, obejmujących: - roboty rozbiórkowe elementów istniejącego podjazdu dla karetek, - roboty budowlane związane z wykonaniem ścian i zadaszenia budynku podjazdu dla karetek, - wykonanie wentylacji mechanicznej z instalacją zasilania nagrzewnic, - wykonanie instalacji elektrycznych (rozbudowa istniejącej tablicy wyłącznikowej, zamontowanie tablicy TOK wraz z wyposażeniem, wykonanie instalacji oświetlenia, gniazd wtykowych, siłowej, sterowania, ochrony przepięciowej, ochrony przeciwporażeniowej, ochrony odgromowej). 3. Pochylnia dla niepełnosprawnych i wejście do budynku , obejmujących: - roboty rozbiórkowe istniejącego wejścia do poziomu piwnic budynku nr 1/3493, - roboty budowlane związane z budową pochylni i wejściem do budynku nr 1/3493, - instalacje: elektryczne, oświetlenia, sterowania, ochrony przeciwporażeniowej. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 15 000,00 zł w terminie do 16.08.2006 r. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : BGŻ O/Przemyśl nr 02203000451110000000903430 z dopiskiem \Wadium - zadanie nr Log/39/PN/2006 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki: 1. od co najmniej 2 lat prowadzą działalność w branży budowlanej, 2. wykonali co najmniej 1 obiekt budowlany odpowiadający swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, 3. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 4. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 5. dysponują potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia. 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o treść oświadczeń i dokumentów, o których mowa w specyfikacji zamawiającego, na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - doświadczenie wykonawcy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 7. Wykaz posiadanych narzędzi i urządzeń, niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje wykonawca - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 8. Aktualna polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 700.000 zł. Zamawiający dopuszcza złożenie jako dokumentu potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu zarówno polisy ubezpieczeniowej, umowy ubezpieczenia, jak również promesy firmy ubezpieczeniowej, z zastrzeżeniem jednak, iż w przypadku przedstawienia promesy firmy ubezpieczeniowej Zamawiający wymagać będzie ponadto przedłożenia umowy ubezpieczenia przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne. 9. Wykaz planowanych podwykonawców z podaniem nazw (firm) proponowanych podwykonawców oraz zakres powierzonych im części zamówienia, a w przypadku gdy Wykonawca nie zamierza korzystać z usług podwykonawcy, złożenie stosownego oświadczenia na formularzu ofertowym - załącznik nr 4a 10. Jeżeli zostanie wybrana oferta podmiotów występujących wspólnie (o których mowa w art. 23 PzP) Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (konsorcja, spółki cywilne) spełniającą wymogi zawarte w załączniku nr 6 do specyfikacji. 11. Dowód wniesienia wadium wraz z wskazaniem adresu (numeru konta), na które należy zwrócić wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.114szpital.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Można uzyskać bezpośrednio w siedzibie zamawiającego, budynek nr 1, piętro I, Sekcja Zamówień Publicznych od poniedziałku do piątku w godz. 07.30 - 14.30 lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym po przesłaniu wniosku o wydanie specyfikacji z podaniem numeru NIP - udostępnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest odpłatne w wysokości 30 zł. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2006 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2006, godzina 10:00, siedziba zamawiającego - Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 1, piętro I.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.