eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego na działce nr 127 w Gołąbkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-21

POZYCJA 37903

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łuków: budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego na działce nr 127 w Gołąbkach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Łuków, do kontaktów: Osiak, ul. Świderska 12, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 025 7982392, fax 025 7982439, e-mail: info@lukow.ug.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.lukow.ug.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego na działce nr 127 w Gołąbkach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gołąbki 33B, 21-400 Łuków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zagospodarowanie terenu wokół kompleksu szkolnego poprzez budowę boiska sportowego wielofunkcyjnego ogólnodostępnego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Każda partia materiału użyta do realizacji zamówienia: >> a/ powinna posiadać certyfikat na znak B lub CE wykazujący, że zapewniono zgodność z kryeriami technicznymi określonymi na podstawie norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. >> b/ deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z PN lub aprobatę techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono PN. Produkty przemysłowe (zestaw urządzeń placu zabaw, progi do skoku w dal i trójskoku, bramki i słupki oraz stojaki do koszy) muszą posiadać w/w dokumenty wydane przez producenta, poparte wynikami badań wykonanych przez niego. Dokumenty powinny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1. Boisko sportowe wielofunkcyjne: a/ koszykówka, b/ piłka ręczna, c/ piłka siatkowa, o wymiarach 50x30 m o nawierzchni z trawy syntetycznej z obrzeżem betonowym i drenażem odwadniającym ze studnią chłonną. 2. Ogrodzenie (piłkochwyty) z siatki z drutu stalowego ocynkowanego fi 2,2 mm, powlekanej PCV lub elastycznej, specjalistycznej do tych zastosowań, mocowanej na słupkach odpornych na zewnętrzne warunki atmosferyczne, wytrzymałe mechanicznie na rozdarcia, rozcięcia itp. o wys. 4m, L=160mb 3. Wyposażenie boiska w: a/ bramki do piłki recznej (2szt.), b/ kosze do koszykówki (4szt.), c/ komplet do siatkówki + siatka zapasowa (1kpl.) 4. Mała architektura a/ ławki dla sportowców (18szt.), b/ kosze na śmieci (6szt.), c/ tablica informacyjna (1szt.) 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 6000 zł wnieść w formie wymienionej w art. 45 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 z poźn. zm. Prawo Zamówień Publicznych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: >> 1/ oferent w ciągu ostatnich 5-ciu lat zrealizował co najmniej 3 obiekty o zakresie robót podanym w zamówieniu, >> 2/ oferent posiada środki własne w wysokości min. 10% kosztów realizacji (oferowanej ceny netto) oraz zdolność kredytową na realizację zamówienia w wyskokości min. 40% kosztów realizacji, >> 3/ roczny przerób oferenta w robotach budowlanych w ostatnich 3 latach powinien wynosić co najmniej 0,6 mln PLN, >> 4/ ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: oferta nie spełniająca warunków udziału w postępowaniu zostanie odrzucona Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: >> ad.1 wykaz robót o zakresie podanym w zamówieniu zrealizowanych w ostatnich 5 latach z referencjami zamawiających na te roboty, >> ad. 2 informacja z banku w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych oraz możliwość uzyskania i wysokość kredytu na realizację przedmiotu zamówienia, >> ad. 3 sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta, również opinia biegłego rewidenta albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych inne dokumenty określające obroty roczne w robotach budowlanych, >> ad. 4 polisa lub inny dokument ubezpiecznia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.lukow.ug.gov.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie Urzędu Gminy Łuków lub na konto nr 29 1020 1260 0000 0202 0014 0426. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 18.09.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.08.2006, godzina 11:00, Sala Konferencyjna Urzędu Gminy Łuków.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 14.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.