eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobryszyce › Rozbudowa zaplecza hali sportowej w miejscowości Blok Dobryszyce.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Dobryszyce: Rozbudowa zaplecza hali sportowej w miejscowości Blok Dobryszyce.
Numer ogłoszenia: 378972 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 296590 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dobryszyce, ul. Wolności 8, 97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie, tel. 044 6811193, 6811168, faks 044 6811193.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa zaplecza hali sportowej w miejscowości Blok Dobryszyce..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa zaplecza hali sportowej w miejscowości Blok Dobryszyce. Zakres zamówienia obejmuje: a) rozbudowę zaplecza hali sportowej jako obiektu parterowego o następujących parametrach technicznych: - powierzchnia rozbudowy budynku - 67,44 m2, - powierzchnia użytkowa budynku - 54,76 m2, - kubatura budynku - 227,30 m3. b) wykonanie robót wykończeniowych, c) wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody użytkowej, d) wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, e) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, f) wykonanie instalacji elektrycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1. projekt zamienny rozbudowy zaplecza hali sportowej w Bloku Dobryszyce do pozwolenia na budowę nr 195/2010 z dnia 01.04.2011 r. - załącznik nr 10 do SIWZ, 2.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 11 do SIWZ, 2.3. kosztorysy nakładcze (branża budowlana, sanitarna, elektryczna) - załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Wykonawca ma obowiązek w szczególności: 3.1. wykonać przedmiot umowy zgodnie: - z projektem budowlanym, - warunkami pozwolenia na budowę decyzja nr 696/2011 z dnia 24.08.2011 r. - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - ze złożoną ofertą, - obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, - zasadami sztuki budowlanej. 3.2. protokolarnie przejąć od Zamawiającego i odpowiednio zabezpieczyć teren budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi, 3.3. zorganizować plac budowy, na własny koszt, oznakować prowadzone roboty, dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania oraz zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, 3.4. przestrzegać obowiązujących przepisów bhp i p.poż. na terenie na budowie, 3.5. prowadzić dziennik budowy i udostępnianie go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, 3.6. współpracować ze służbami Zamawiającego, 3.7. zapewnić kadrę i kierownika budowy z wymaganymi uprawnieniami, 3.8. zapewnić odpowiedni do realizacji przedmiotu umowy sprzęt spełniający wymagania norm technicznych 3.9. ubezpieczyć budowę od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy oraz OC. 3.10.przed przystąpieniem do prac budowlanych ustanowić kierownika budowy posiadającego niezbędne uprawnienia wymagane przepisami szczególnymi, 3.11.po zakończeniu robót doprowadzić teren budowy do porządku i ładu tj. m.in. wywiezienia zbędnych materiałów, naprawy powstałych ewentualnych uszkodzeń, splantowanie terenu, 3.12.wykonać kompletną dokumentację powykonawczą, w tym inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, i przekazać Zamawiającemu przed terminem odbioru końcowego, 3.13.dokonać zgłoszenia odbioru robót w formie pisemnej oraz odpowiednim wpisem do dziennika budowy i przekazać Zamawiającemu w szczególności oświadczenia i dokumenty, o którym mowa w art. 57 ustawy Prawo budowlane oraz uczestniczyć w czynnościach odbioru. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych w załącznikach nr 10, 11, 12 do SIWZ. Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał materiał o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w w/w załącznikach. 5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat ich zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Do dokumentów odbiorowych należy dołączyć certyfikat zgodności z PN lub aprobatę techniczną. 6. Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę pozycji 3 Formularza ofertowego - załącznik Nr 1 do SIWZ dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje, iż okres gwarancji wynosi 36 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. EL - TOP D. Rusin; P. Szustakiewicz; G. Rusin S.C., ul. Wojska Polskiego 41, 97-300 Piotrków Trybunalski, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150171,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 133100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 133100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 208978,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.