eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › Dostawa wyposażenia do pomieszczeń SERVICE DESK w Placówce Straży Granicznej w Szczecinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-15

Krosno Odrzańskie: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń SERVICE DESK w Placówce Straży Granicznej w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 378954 - 2011; data zamieszczenia: 15.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 306526 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadodrzański Oddział Straży Granicznej, ul. Poprzeczna 1, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 358 20 84, faks 68 358 27 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do pomieszczeń SERVICE DESK w Placówce Straży Granicznej w Szczecinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do pomieszczeń SERVICE DESK znajdujących się w budynku nr 3 na terenie Placówki Straży Granicznej w Szczecinie przy ul. Żołnierskiej 4. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy (3) części.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00 - Szafy na akta 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.30.00 - Różne siedziska i krzesła 39.12.12.00 - Stoły 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 30.19.59.00 - Tablice do pisania i tablice magnetyczne 30.19.14.00 - Niszczarki 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 39.29.93.00 - Lustra szklane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa mebli do pomieszczeń SERVICE DESK w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KARIAN Spółka Jawna Jan, Bożena, Andrzej Karwan, Chojęcin Szum 24, 63-640 Bralin, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21830,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25529,01

  • Oferta z najniższą ceną: 23923,50 / Oferta z najwyższą ceną: 37189,05

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa wyposażenia kuchni do pomieszczeń SERVICE DESK w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAS, ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1348,33

  • Oferta z najniższą ceną: 1348,33 / Oferta z najwyższą ceną: 1968,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa pozostałego wyposażenia do pomieszczeń SERVICE DESK w budynku nr 3 Placówki Straży Granicznej w Szczecinie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CEZAS, ul. Śląska 96, 66-400 Gorzów Wielkopolski, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2060,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2592,82

  • Oferta z najniższą ceną: 1439,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3517,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.