eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Wykonanie usług w zakresie wywozu i utylizacji odpadów medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Chorzów: Wykonanie usług w zakresie wywozu i utylizacji odpadów medycznych
Numer ogłoszenia: 378884 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490000, 032 3490145, faks 032 2415529.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.chcpio.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług w zakresie wywozu i utylizacji odpadów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług w zakresie wywozu i utylizacji odpadów medycznych. 2 pakiety.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych 90.52.42.00 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych 90.52.44.00 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki podmiotowe określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z późn. zm. (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z 09.02.2004) tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zezwolenie na transport i unieszkodliwianie odpadów, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywali usługi w okresie ostatnich trzech lat w przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 usługę wywozu i utylizacji odpadów medycznych o wartości brutto nie niższej niż: w pakiecie 1 - 66.000 zł, w pakiecie 2- 1.700 zł, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z późn. zm. (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z 09.02.2004). Spełnienie wymogów, zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie -spełnia/nie spełnia-.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) Pozwolenie na transport i unieszkodliwianie odpadów. W sytuacji gdy występuje podwykonawca należy przedstawić zarówno pozwolenie wykonawcy jak i podwykonawcy na odpowiednio wykonywane przez nich części zamówienia (transport i unieszkodliwianie odpadów). Pozwolenia mają być wydane przez właściwy organ uprawniony do wydawania przedmiotowych decyzji. c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat w przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 usługę wywozu i utylizacji odpadów medycznych o wartości brutto nie niższej niż w pakiecie 1 - 66.000 zł, w pakiecie 2 - 1.700 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. e) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - dostarczyć w sytuacji, gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym udostępnionym od innych podmiotów f) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - dostarczyć w sytuacji, gdy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia od innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.chcpio.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przetargi.chcpio.pl lub ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, Dział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 10:30, miejsce: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii, ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, Sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oznaczenie sprawy: PNU/32/2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - Odpady o kodach: 18 01 01-18 01 03, 18 01 07- 18 01 09, 18 01 82 oraz odpady o kodzie 18 01 06 w postaci innej niż płynnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1 - Odpady o kodach: 18 01 01-18 01 03, 18 01 07- 18 01 09, 18 01 82 oraz odpady o kodzie 18 01 06 w postaci innej niż płynnej. Szacunkowa roczna wielkość przedmiotu zamówienia ok. 48.000 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8, 90.52.42.00-8, 90.52.44.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Odpady płynne o kodzie 18 01 06.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 - Odpady płynne o kodzie 18 01 06. Szacunkowa roczna wielkość przedmiotu zamówienia ok. 500 kg.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.52.00.00-8, 90.52.42.00-8, 90.52.44.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.