eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówieniaDZP-0431-1344/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Kraków: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-0431-1344/2009
Numer ogłoszenia: 378862 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-0431-1344/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę oraz montaż półek, szafek, szaf, kontenerka, foteli, krzeseł, stołu, ławek, zlewozmywaków, nadstawek na stoły laboratoryjne, blatów na stoły laboratoryjne, taboretów laboratoryjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu, oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy: 1. posiadali uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; 2. posiadali niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowali potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdowali się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, o których mowa niżej. Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z art. 24 ust 1 ustawy Pzp i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamawiający żąda: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp podpisanego przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obowiązuje załączenie odpowiednich dokumentów zgodnych z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. Nr 87, poz. 604 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ur.krakow.pl [Uczelnia-Administracja-Zamówienia publiczne-Aktualne postępowania].
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowia Dział Zamówień Publicznych al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowia Dział Zamówień Publicznych - pok. 37 al. Mickiewicza 21 31-120 Kraków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Katedry Gleboznawstwa i Ochrony Gleb, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nadstawki na stoły laboratoryjne, blaty na stoły laboratoryjne, półka, szafki wiszące, szafa, kontener.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Katedry Statystyki Matematycznej, al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotele, krzesła, stół..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i montaż szafek i krzeseł dla potrzeb Katedry Zastosowań Matematyki, ul. Balicka 253c, 30-198 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafki, krzesła..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa krzeseł dla potrzeb Katedry Inżynierii Leśnej (WL), al. 29 Listopada 46, 31-425 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła szkolne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa i montaż szafy biurowej dla potrzeb Katedry Surowców i Przetwórstwa Owocowo-Warzywnego, ul. Balicka 122, 30-149 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa biurowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa taboretów laboratoryjnych dla potrzeb Katedry Inżynierii i Aparatury Przemysłu Spożywczego, ul. Balicka 122, 30-149 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taborety laboratoryjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa krzesła biurowego dla potrzeb Wydziału Technologii Żywności, ul. Balicka 122, 30-149 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesło biurowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa i montaż szaf dla potrzeb Działu Aparatury Naukowo- Dydaktycznej, ul. Czysta 21, 31-121 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa biurowa, szafa ubraniowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa krzeseł dla potrzeb Działu Nauki i Współpracy Międzynarodowej (pok. 116), al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krzesła drewniane tapicerowane.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla potrzeb Katedry Hodowli Roślin i Nasiennictwa, ul. Łobzowska 24, 31-140 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły (ławki), krzesła, blat, zlewozmywaki, szafki, półka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa stołków stomatologicznych i krzeseł biurowych dla potrzeb Katedry Hodowli Trzody Chlewnej i Małych Przeżuwaczy - ul. Rędzina 1, 30-274 Kraków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stołki stomatologiczn, krzesła biurowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.