eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, w okresie 01.12.2010 - 30.11.2011



Ogłoszenie z dnia 2010-11-22

Poznań: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, w okresie 01.12.2010 - 30.11.2011
Numer ogłoszenia: 378404 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Św. Marcin 87, 61-808 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8568926, faks 061 8536676.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87, w okresie 01.12.2010 - 30.11.2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ, który jest zamieszczony poniżej. W rozliczeniu miesięcznym codziennie w okresie roku akademickiego od września do czerwca : Sprzątanie wszystkich pomieszczeń dydaktycznych, biurowych, toalet, ciągów komunikacyjnych o łącznej powierzchni 5225,2 m2, a w tym : -kamień i ceramika : 1067,8 m2 -norament : 1032 m2 -parkiet : 674,6 m2 -wykładzina dywanowa : 1820,7 m2 - PCV: 630,10 m2 W rozliczeniu miesięcznym raz w tygodniu w okresie od września do czerwca łącznie 868,8 m2: -mycie luster w salach dydaktycznych: 38 m2 -mycie glazury ściennej: 536,4 m2 -mycie wiatrołapu, drzwi szklanych, powierzchni szklanych przy schodach: 279,4 m2 -pranie wycieraczek : 15 m2 Dwa razy w roku razem 5897,3 m2: -mycie powierzchni szklanych wewnętrznych i zewnętrznych 2270 m2 -mycie i pastowanie parkietu 674,6 m2 -mycie i pastowanie pastą antypoślizgową noramentu 1032 m2, -pranie wykładzin dywanowych 1820,7 m2 -mycie ciśnieniowe schodów zewnętrznych 100 m2. W rozliczeniu miesięcznym codziennie w okresie wakacji tj. w lipcu i sierpniu łącznie 1882,8 m2: Sprzątanie wszystkich pomieszczeń biurowych, toalet, ciągów komunikacyjnych o powierzchni: - kamień i ceramika : 794,8 m2 -norament : 352 m2 -parkiet : 177 m2 -wykładzina dywanowa : 336 m2 - PCV: 163 m2 W rozliczeniu miesięcznym raz w tygodniu w okresie wakacji tj. lipiec i sierpień łącznie 1992,3 m2: Sprzątanie II i III piętra w nowym budynku oraz całego budynku A: -wykładzina dywanowa: 542,4 m2 -parkiet: 317,8 m2 -norament: 547,2 m2 -kamień i ceramika: 117,8 m2 - PCV: 467,1 m2 W rozliczeniu miesięcznym codziennie w okresie roku akademickiego od września do czerwca łącznie 3852,6 m2: - toalet szt. 8 - kamień: 1003,6 m2 - parkiet: 2224 m2 - płytki: 565 m2 - wykładzina: 60 m2 Sprzątanie dwa razy w roku: - mycie szyb i przeszkleń: 3322 m2 Sprzątanie co miesiąc - odkurzanie foteli: 532 szt. - mycie części drewnianych foteli: 532 szt. Sprzątanie 4 razy w roku - olejowanie parkietu drewnianego: 2224 m2 4 Uwaga ! Ceny obejmują koszty oleju do podłóg, środków chemicznych i wszelkich innych zużytych materiałów i środków czystości. Ceny obejmują również następujące usługi dodatkowe: 1. Kontrola ilości i stanu technicznego wyposażenia pomieszczeń, zgłaszanie usterek. 2. Uzupełnianie zapasu mydła w płynie, papieru toaletowego, ręczników papierowych. 3. Wymianę pościeli i sprzątanie w pokojach gościnnych, zawsze gdy zajdzie taka potrzeba..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.90.00.00 - 93.90.00.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Wielobranżowych PITT STAR Piotr Starosta, ul. Wł. Biegańskiego 18, 60-682 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 255924,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 301669,20

  • Oferta z najniższą ceną: 301669,20 / Oferta z najwyższą ceną: 423200,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówienia są usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, które nie odbiegają od powszechnie przyjmowanych i obowiązujących standardów jakościowych tego typu usług. Usługi te świadczone są powszechnie na rynku i nie wymagają żadnych specjalnych uprawnień do ich wykonywania. Personel pracowniczy powinien być jedynie przeszkolony w zakresie ogólnie obowiązujących przepisów bhp i p.poż. i w zakresie obsługi prostego sprzętu o znamionach sprzętu gospodarstwa domowego (froterki, myjki itp.). Zgodnie z uchwałą Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 17 kwietnia 2009 r. (Sygn. Akt KIO/KU 10/09) - cytat: Dostawy i usługi powszechnie dostępne to dobra popularne i łatwo osiągalne, zaspokajające potrzeby wszystkich kategorii odbiorców publicznych i prywatnych, które oferuje się wszędzie, zarówno na rynku lokalnym jak i krajowym. Do usług powszechnie dostępnyych o ustalonych standardach zalicza się , m.in. usługi sprzątania pomieszczeń, mycia szyb, prania, usługi żywienia, proste usługi poligraficzne itp. - koniec cytatu. Mając na uwadze przedstawione uzasadnienie faktyczne oraz powyższy cytat, przedmiot zamówienia spełnia przesłanki zawarte w art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych, co jest uzasadnieniem prawnym wyboru trybu zapytania o cenę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.