eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › Modernizacja sieci komputerowej w Urzędzie Skarbowym w Sandomierzu, ul. Żydowska 1, 27-600 Sandomierz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-29

Sandomierz: Modernizacja sieci komputerowej w Urzędzie Skarbowym w Sandomierzu, ul. Żydowska 1, 27-600 Sandomierz
Numer ogłoszenia: 378278 - 2009; data zamieszczenia: 29.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sandomierzu , ul. Żydowska 1, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8331800, 8331801, faks 015 8331802.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja sieci komputerowej w Urzędzie Skarbowym w Sandomierzu, ul. Żydowska 1, 27-600 Sandomierz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja okablowania teledacynego (LAN) i zasilającego poziomego (HPD) dla sieci komputerowej w Urzędzie Skarbowym w Sandomierzu przy ul. Żydowskiej 1..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.80.00 - Modernizacja sieci 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunek udziału w postępowaniu. 1. W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który: a) spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, b) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, c) posiadaja deklarację zgodności, o której mowa w art. 5 pkt 10 i art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności ( tj. Dz.U. z 2004 r. Nr 204 poz. 2087 z późn. zm. ). 2. Zamawiający oceni spełnienie warunku według kryteriów spełnia lub nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Oświadczenia i dokumenty wymagane w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w pkt XII ppkt 2 i formie określonej w pkt XI ppkt 1 i 2 niniejszej SIWZ: 1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz. 2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia, e) umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, f) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy- załącznik Nr 3 jeżeli ofertę podpisuje osoba nieupoważniona do reprezentowania. g) Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat na wykonywanie instalacji w proponowanym przez niego standardzie potwierdzający status Certyfikowanego Instalatora. Kopia certyfikatu musi być zamieszczona w ofercie. h) Wykonawca musi posiadać aktualny certyfikat na wykonywanie instalacji w standardzie MOLEX potwierdzający status Certyfikowanego Instalatora ze względu na fakt, iż część sieci jest wykonana w tym standardzie i nie podlega wymianie ale jest przenoszona do nowej szafy. 3. Oświadczenia oraz inne dokumenty wymagane siwz : Wykonawca - realizując wymogi ustawy z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności ( tj. Dz.U. z 2004r. Nr 204 poz. 2087 z późn. zm. ) - musi przedstawić w ramach oferty (deklarację zgodności) (w języku polskim) dostarczonego sprzętu, o której mowa w art. 8 ust. 1 ww. ustawy. WYKONAWCA jest zwolniony od przedstawienia deklaracji zgodności, jeżeli dostarczony sprzęt spełnia warunki oznakowania CE i jest tym znakiem oznaczony. Wykonawca dysponujący sprzętem oznakowanym CE jest obowiązany dołączyć do oferty oświadczenie o tym, że dostarczony sprzęt posiada oznaczenie CE. W przypadku konsorcjum oświadczenie to składa lider konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - termin realizacji zamówienia - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Sandomierzu ul. Żydowska 1 27-600 Sandomierz pokój nr 20, I piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 13:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Sandomierzu ul. Żydowska 1 27-600 Sandomierz pokój nr 21 - sekretariat, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.