Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-07
Gorzów Wielkopolski: Dostawa produktów naftowych i akcesoriów samochodowych do stacji paliw Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp., Skwierzynie i Rzepinie w latach 2013 - 2014.
Numer ogłoszenia: 3781 - 2013; data zamieszczenia: 07.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Ośrodek Transportu Leśnego , ul. Szpitalna 2, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7323788*100, faks 95 7323788*102.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Jednostki Organizacyjne - własność.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów naftowych i akcesoriów samochodowych do stacji paliw Ośrodka Transportu Leśnego w Gorzowie Wlkp., Skwierzynie i Rzepinie w latach 2013 - 2014..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp./ NAZWA PRODUKTU/KOD/CPV/OPAKOWANIE JEDNOSTKOWE/ ILOŚĆ SZT.: 1. Płyn do spyskiwaczy szyb-letni/ 39831240-0/ 5 l./ 800; 2. Płyn do spryskiwaczy szyb-zimowy/ 39831240-0/ 5 l./ 600; 3. Plak/ 24959100-2/ 600 ml/ 100; 4. Plak/ 24959100-2/ 750 ml/ 150; 5. Doben-dodatek do benzyny/ 24959100-2/ 50ml/ 180; 6. Donap-dodatek do oleju napędowego/ 24959100-2/ 50ml/ 350; 7. Olej ELF-SPORT 15W 40/ 09211100-2/ 1 l./ 50; 8. Płyn do chłodnic - koncentrat/ 24961000-8/ 5 l./ 120; 9. Płyn do chłodnic - koncentrat/ 24961000-8/ 1 l./ 150; 10. Olej Castrol GTX 15W 40/ 09211100-2/ 1 l./ 150; 11. Olej przekładniowy GL-4 80W 90/ 09211400-5/ 1 l./ 180; 12. Olej hydrauliczny HL-68/ 24951300-8/ 5 l./ 200; 13. Olej hydrauliczny HL-68/ 24951300-8/ 20 l./ 30; 14. Olej LOTOS Diesel 15W 40/ 09211100-2/ 1 l./ 300; 15. Olej LOTOS Diesel 15W 40/ 09211100-2/ 5 l./ 200; 16. Olej LOTOS SEMI 10W 40/ 09211100-2/ 1 l./ 150; 17. Olej LOTOS SEMI 10W 40/ 09211100-2/ 4 l./ 100; 18. Olej LOTOS 15W 40/ 09211100-2/ 1 l./ 700; 19. Olej LOTOS 15W 40/ 09211100-2/ 4 l./ 100; 20. Olej MIXOL S// 09211100-2/ 1 l./ 400; 21. Olej MOBIL SUPER 15W 40/ 09211100-2/ 1 l./ 50; 22. Olej MOBIL SUPER Diesel 15W 40/ 09211100-2/ 1 l./ 120; 23. Olej MOBIL SUPER Diesel 15W 40/ 09211100-2/ 4 l./ 30; 24. Olej MOBIL SUPER 10W 40/ 09211100-2/ 1 l./ 100; 25. Olej TURDUS SHPD 15W 40/ 09211100-2/ 5 l./ 70; 26. Olej MOBIL SUPER 15w 40/ 09211100-2/ 5 l./ 60; 27. Olej BOXOL-26/ 09211100-2/ 5 l./ 50; 28. Olej DIESEL Cc 30/ 09211100-2/ 30 l./ 7; 29. Olej przekładniowy GL-4 80W 90/ 09211400-5/ 5 l./ 350; 30. Olej HIPOL ATF II D/ 09211400-5/ 1l./ 250; 31. Olej SUPEROL Cc 30/ 09211100-2/ 5 l./ 500; 32. Olej SUPEROL Cc 30/ 09211100-2/ 1 l./ 300; 33. Olej AGROL/ 24951300-8/ 5 l./ 30; 34. Płyn do chłodnic/ 24961000-8/ 1 l./ 450; 35. Płyn do chłodnic/ 24961000-8/ 5 l./ 450; 36. Płyn do odmrażania szyb/ 24951310-1/ 0,5/ 200; 37. Płyn hamulcowy R - 3/ 09211650-2/ 0,5 l/. 300; 38. Płyn DOT - 4/ 09211650-2/ 0,5 l./ 400; 39. SAMOSTART/ 24959100-2/ 400 ml/ 50; 40. Smar ŁT - 43/ 24951100-6/ 0,9 kg/ 90; 41. Smar ŁT - 43/ 24951100-6/ 4,5 kg/ 60; 42. Szampon samochodowy/ 33711610-6/ 0,5 l./ 70; 43. Uszczelniacz Chłodnicy/ 24961000-8/ 250 ml/ 60; 44. Woda demineralizowana/ 41000000-9/ 1 l./ 250; 45. Woda demineralizowana/ 41000000-9/ 5 l./ 800; 46. Środek do czyszczenia tapicerki/ 39831240-0/ 0,5 l./ 40; 47. Odmrażacz do zamków/ 24951311-8/ 50 ml/ 250; 48. Płyn do mycia szyb / 39830000-9/ 0,5 l./ 150; 49. Balsam do konserwacji nadwozi / 39812300-0/ 700 ml/ 60; 50. Olej Trawol 2T/ 09211100-2/ 100 ml/ 100; 51. Dodatek do oleju napędowego/ 24959100-2/ 500 ml/ 250; 52. Środek WD - 40/ 24951100-6/ 200 ml/ 100; 53. Płyn niezamarzający do pneumatyki/ 09211650-2/ 1 l ./ 150; 54. Choinki zapachowe / 39811000-0/ 1 szt./ 600; 55. Żarówka H4 12V / 31510000-4/ 1 szt./ 250; 56. Żarówka H7 55W/ 31510000-4/ 1 szt./ 250; 57. Żarówka H3 12V/ 31510000-4/ 1 szt./ 250; 58. Żarówka H1 12V/ 31510000-4/ 1 szt./ 250; 59. Żarówka P21W 12 V/ 31510000-4/ 1 szt./ 250; 60. Żarówka P21/5W 12 V/ 31510000-4/ 1 szt./ 250; 61. Żarówka W5W 12V/ 31510000-4/ 1 szt./ 250; 62. Żarówka rurkowa 5W 12 V/ 31510000-4/ 1 szt./ 250; 63. Żarówka 21W 24V / 31510000-4/ 1 szt./ 150; 64. Żarówka 21/5W 24V/ 31510000-4/ 1 szt./ 150; 65. Żarówka H7 24V/ 31510000-4/ 1 szt./ 150; 66. Żarówka H4 24V/ 31510000-4/ 1 szt./ 150; 67. Olej ATF/II/ 09211100-2/ 1 l/ 14; 68. Olej ATF/III/ 09211100-2/ 1 l/ 2; 69. Olej ATF/II/ 09211100-2/ 5 l/ 190; 70. Olej Lotos/ 09211100-2/ 1 l/ 4; 71. Olej MOBIL SUPER 15W/40/ 09211100-2/ 1 l/ 2; 72. Olej BOXO/L 09211100-2/ 5 l/ 10; 73. Olej przekładniowy syntetyczny 75W/85/ 09211100-2/ 1 l/ 6; 74. Olej HYDROL LHL 32/ 09211100-2/ 5 l/ 30; 75. Olej przekładniowy LOTOS 75W/90/ 09211100-2/ 5 l/ 10; 76. Olej silnikowy SELENA 5W/40/ 09211100-2/ 1l/ 14; 77. Benzyna ekstrakcyjna/ 09211100-2/ 20l/ 3;.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zgodnie z art. 67 ust.1 pkt7) Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40 - Preparaty czyszczące 24.95.91.00 - Aerozole 09.21.11.00 - Oleje silnikowe 24.96.10.00 - Płyny chłodnicze 92.14.00.00 - Usługi projekcji taśm wideo 24.95.13.00 - Płyny hydrauliczne 09.21.14.00 - Oleje do kół zębatych 24.95.13.10 - Środki usuwające oblodzenia 09.21.16.50 - Płyny hamulcowe 24.95.11.00 - Smary 41.00.00.00 - Woda zlewnicza i oczyszczona 39.83.00.00 - Środki czyszczące 39.81.23.00 - Woski polerskie 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 4 800 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w pkt 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w pkt 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane w pkt 8.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z przedmiotowego postępowania.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany redakcyjne weryfikujące dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Transportu Leśnego, ul. Szpitalna 2, 66 - 400 Gorzów Wlkp., pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Transportu Leśnego, ul. Szpitalna 2, 66 - 400 Gorzów Wlkp., sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- WYMIANA WINDY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM . MARIE JUCHACZ W GORZOWIE WLKP.
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Dostawa 2 szt. samochodów osobowych (SUV, benzyna/hybryda) dla OT KOWR w Gorzowie Wlkp.
- "Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - Umowa ramowa
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: Oleje silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.