eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie usług medycznych dla pracowników ZPKiN Sp. z o.o. przez okres dwóch lat



Ogłoszenie z dnia 2005-07-28

POZYCJA 37816

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: świadczenie usług medycznych dla pracowników ZPKiN Sp. z o.o. przez okres dwóch lat Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Pałac Kultury i Nauki Warszawa, do kontaktów: Józef Pawlak, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 6566359, fax 6566337, e-mail: zamowienia@pkin.pl, www.pkin.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o., Lidia Trzcińska, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 48 22 656-77-30, fax 48 22 656-63-37, e-mail: zamowienia@pkin.pl, www.pkin.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 25. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług medycznych dla pracowników ZPKiN Sp. z o.o. przez okres dwóch lat. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: W zakres zamówienia wchodzą: przeprowadzanie badań lekarskich oraz profilaktyki w zakresie określonym w przepisach - badania wstępne, okresowe, kontrolne oraz badania związane ze zmianą stanowiska pracy; świadczeniu usług leczniczych obejmujących m.in. badania z zakresu medycyny pracy, konsultacje u lekarzy specjalistów (alergologa, chirurga, dermatologa, endokrynologa, ginekologa, kardiologa, laryngologa, neurologa, okulisty, ortopedy, urologa, internisty, reumatologa, lekarza medycyny pracy), zabiegi ambulatoryjne, badania diagnostyczne, mammografia, RTG, komputerowe badanie wzroku, USG (jamy brzusznej, tarczycy, piersi, prostaty, narządów rodnych, naczyń kończyn dolnych), EKG, audiometr, spirometr i inne. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa, Pl. Defilad 1. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.10.00 - Usługi medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.10.00 - Usługi medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość usługi przekracza równowartość 130000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 6000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zgodnie z przepisami. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zgodnie z przepisami. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 i art. 24 ustawy) 2. Złożenie standardowych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu 3. Udokumentowanie, że placówka medyczna, która będzie świadczyła usługi poza terenem Pałacu Kultury i Nauki, znajduje się w pobliżu budynku PKiN, w rejonie wskazanym przez Zamawiającego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego 3. aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS 4. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp 5. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednej usługi medycznej o zakresie zbliżonym do przedmiotu niniejszego zamówienia, świadczonej jednocześnie dla minimum 200 pracowników jednego zleceniodawcy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Przepisy o służbie zdrowia. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona negocjacyjna. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: OP-05/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 05.08.2005, cena - 0 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.08.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 01.09.2005. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 08.08.2005, godzina 12:00, W aiedzibie zamawiającego, w Dziale Zamówien Publicznych; XVI piętro, pok. 1619.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Zamówienie powtarzające się okresowo; nastepne za ok. 2 lata. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.