eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rutka-Tartak › Przebudowa istniejącej drogi gminnej (ul. Szkolna w Rutce-Tartak) i budowa nowego odcinka tej drogi wraz z jednostronną budową chodników oraz budową przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Rutka-Tartak: Przebudowa istniejącej drogi gminnej (ul. Szkolna w Rutce-Tartak) i budowa nowego odcinka tej drogi wraz z jednostronną budową chodników oraz budową przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego.
Numer ogłoszenia: 37808 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Rutka-Tartak, ul. 3 Maja 13, 16-406 Rutka-Tartak, woj. podlaskie, tel. 087 5687256 w. 39, fax 087 5687255.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://niemen.org.pl/gminy/rutkatartak/index.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa istniejącej drogi gminnej (ul. Szkolna w Rutce-Tartak) i budowa nowego odcinka tej drogi wraz z jednostronną budową chodników oraz budową przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - przebudowa istniejącego chodnika na ulicy Szkolnej (prawa strona) od skrzyżowania z drogą wojewódzką PT1 0+000 do punktu KT1 0+325, polegającej na rozebraniu istniejących krawężników oraz nawierzchni z płytek betonowych i ustawieniu nowych krawężników oraz wykonanie nowej nawierzchni chodnika z kostki betonowej grubości 6 cm, na wjazdach kostka kolorowa grubości 8 cm. Uzupełnienie, wzdłuż nowych krawężników, istniejącej nawierzchni bitumicznej mieszankami mineralno- bitumicznymi o lepiszczu asfaltowym. - budowa nowej jezdni od PT 0+000 do KT 0+284,5 (granica działki 27/1) o nawierzchni bitumicznej szerokości 7 m, - budowie, wzdłuż nowej jezdni, jednostronnego chodnika dla pieszych szer. 2,0 m z kostki betonowej grubości 6 cm, na wjazdach kostka kolorowa gr. 8 cm, - budowie przyłącza wodociągowego do działki 27/1 z rur PCV 110 i z rur Pe 40, - budowie przyłącza kanalizacji sanitarnej do działki 27/1 z rur PCV 200.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium: 12000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 4) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ; 2) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożoną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, d) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) w celu potwierdzenia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia - wykaz wykonanych w okresie trzech lat od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej dwóch zamówień na roboty budowlane, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje) - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ; 4) w celu potwierdzenia warunku dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do właściwego wykonania zamówienia, Wykonawca powinien posiadać lub mieć zapewniony dostęp do masy bitumicznej oraz urządzeń służących do jej rozściełania. 5) w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca składa następujące dokumenty: a) informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę co najmniej 500 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://niemen.org.pl/gminy/rutkatartak/index.html

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Rutka-Tartak ul. 3 Maja 13 16-406 Rutka-Tartak woj. podlaskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Rutka-Tartak ul. 3 Maja 13 16-406 Rutka-Tartak woj. podlaskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu nr 2005/072 Pobudzanie inwestycji stref przemysłowych i inwestycji w szczerym polu na obszarze Euroregionu Niemen, dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Sąsiedztwa Litwa - Polska - Obwód Kaliningradzki Federacji Rosyjskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.