eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łabowa › Wywóz odpadów komunalnych stałych i nieczystości ciekłych z terenu Gminy Łabowa w 2009 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-23

Łabowa: Wywóz odpadów komunalnych stałych i nieczystości ciekłych z terenu Gminy Łabowa w 2009 r
Numer ogłoszenia: 377763 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łabowa , Łabowa 38, 33-336 Łabowa, woj. małopolskie, tel. 018 4711284, faks 018 4711266.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz odpadów komunalnych stałych i nieczystości ciekłych z terenu Gminy Łabowa w 2009 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres świadczonej usługi został podzielony na zadania: - wywóz odpadów komunalnych stałych nie segregowanych - wywóz odpadów komunalnych stałych segregowanych. - wywóz nieczystości ciekłych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.41.00.00 - Usługi usuwania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy tj.: 1. posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym - posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wywozu odpadów ( odpadów komunalnych, nieczystości ciekłych ) z terenu gminy Łabowa bądź złożą oświadczenie, że Wykonawca uzyska stosowne zezwolenie - posiadają aktualną decyzje starosty nowosądeckiego zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi na terenie powiatu nowosądeckiego Zamawiający warunek ten będzie sprawdzał na podstawie: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b. zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem lub oświadczenia w przypadkach braku zezwolenia ( Wykonawca składa oświadczenie, że do czasu rozpoczęcia świadczenia usługi uzyska zezwolenie na wywóz odpadów z terenu gminy ), c. decyzji starosty nowosądeckiego zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi na terenie powiatu nowosądeckiego 2. posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3. znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust. 1 i 2. 2. Zamawiający spełnianie warunków udziału w postępowaniu z ust.1 pkt. 2, 3, 4 będzie oceniał na podstawie : - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy należy przedstawić w ofercie niżej wymienione dokumenty. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w tym zakresie :Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r ( Dz. U. Nr 87, poz.605 oraz z 2008r Nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, mogą być przedstawione w ofercie w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. Wykonawcy składający ofertę na zadanie Nr 1, 2 na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w art.22 ust.1 składają: a. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wywozu odpadów komunalnych stałych z terenu gminy Łabowa bądź złożą oświadczenie, że Wykonawca uzyska stosowne zezwolenie 4. Wykonawcy składający ofertę na zadanie Nr 3 na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w art.22 ust.1 składają: a. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, c. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wywozu nieczystości ciekłych z terenu gminy Łabowa bądź złożą oświadczenie, że Wykonawca uzyska stosowne zezwolenie d. aktualną decyzje starosty nowosądeckiego zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi wytwarzanymi na terenie powiatu nowosądeckiego 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a postanowienia dot. Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców (konsorcjum) do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów zawartych w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r ( Dz. U. Nr 87, poz.605 oraz z 2008r Nr 188 poz.1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane tj. zamiast dokumentu o którym mowa w rozdz. VI ust.2 lit.a siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio ,że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labowa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łabowa Łabowa 38 33-336 Łabowa pok. Nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łabowa Łabowa 38 33-336 Łabowa pok. Nr 2 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych stałych nie segregowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady nie segregowane będą odbierane od mieszkańców gminy z 13 sołectw. Będą gromadzone w pojemnikach wrzutowych o pojemności 120 l. Odbiór odpadów z gospodarstw regularny - raz w miesiącu. W okresie świadczenia usługi planuje się wywóz 800 m 3 odpadów nie segregowanych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wywóz odpadów komunalnych stałych segregowanych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odpady segregowane tj. papier , szkło, plastik będą gromadzone przez mieszkańców gminy w workach odpadowych o pojemności 110 l dostarczanych przez Wykonawcę. W okresie świadczenia usługi planuje się wywóz 1870 m 3 odpadów segregowanych i dostawę17 000 szt. worków . Odbiór odpadów regularny - raz w miesiącu z gospodarstw z terenu całej gminy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wywóz nieczystości ciekłych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieczystości ciekłe będą wywożone z : - oczyszczalni ścieków w miejscowości Maciejowa - budynku Urzędu Gminy w Łabowej . Nieczystości ciekłe wytworzone w wyniku eksploatacji oczyszczalni ścieków to: - ustabilizowane komunalne osady ściekowe o kodzie 19 08 05 w planowanej do odbioru ilości - 200m3 - skratki o kodzie 19 08 01 w planowanej ilości - 2 t Wywóz nieczystości płynnych z budynku Urzędu - ze zbiornika bezodpływowego, planowana ilość ścieków do wywozu - 150 m3. Wywóz nieczystości ciekłych będzie wykonywany wg potrzeb zamawiającego, po uprzednim zgłoszeniu przez pracownika odpowiedzialnego merytorycznie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.41.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.