eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przeprowadzenie zajęć psychologicznych - SZOK w ZS w Kalinówce w ramach projektu Kompetentne szkoły Gminy Głusk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-14

Lublin: Przeprowadzenie zajęć psychologicznych - SZOK w ZS w Kalinówce w ramach projektu Kompetentne szkoły Gminy Głusk
Numer ogłoszenia: 377482 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Głusk , ul. Głuska 140, 20-380 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7518760, faks 081 7518650.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć psychologicznych - SZOK w ZS w Kalinówce w ramach projektu Kompetentne szkoły Gminy Głusk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa edukacyjna polegająca na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć grupowych i indywidualnych z zakresu wsparcia psychologicznego w ramach Szkolnego Ośrodka Kariery (SZOK) dla uczniów klas I - III gimnazjum w Zespole Szkół w Kalinówce prowadzonego przez Gminę Głusk. OGÓLNY OPIS ZAPLANOWANYCH DO REALIZACJI ZAJĘĆ: Szkolny Ośrodek Kariery (SZOK). W ramach SzOKu prowadzone będą zajęcia z psychologiem, które pozwolą uczestnikom na określenie swoich mocnych stron i ich optymalne wykorzystanie w procesie nauki, podejmowanie decyzji o wyborze szkoły wyższej oraz przyczynią się do wzrostu pewności siebie. Zaplanowano: 1)po 10h zajęć grupowych z psychologiem dla 5 grup (liczba uczniów w grupie - 10 os.). W sumie 50 uczestników zajęć, 2)1h/1 os. konsultacji indywidualnych z zakresu wsparcia psychologicznego dla 25 uczestników zajęć. W sumie 25 godz. zajęć indywidualnych. Zajęcia będą realizowane w terminie do VI.2012 r. z częstotliwością 1 - 2h dziennie. W ramach zajęć uczniowie otrzymają od Zamawiającego materiały dydaktyczne. Nauczyciel zobowiązany będzie promować w trakcie zajęć równość szans. Nauczyciel prowadzący odpowiedzialny jest za osiągnięcie w wyniku realizacji zajęć następujących produktów: liczba uczestników zajęć - max. 50 os., liczba godzin zajęć - 75 h, liczba kart obserwacji - 75 szt., liczba kart rozwoju ucznia - 75 szt. Źródłem pomiaru wskaźników będą prowadzone przez nauczyciela i zatwierdzone przez Koordynatora merytorycznego oraz Kierownika projektu dzienniki zajęć, w tym listy obecności, opracowane przez nauczyciela karty obserwacji i rozwoju uczestników zajęć. Nauczyciel zobowiązany jest do przeprowadzenia zajęć tak, aby w wyniku ich realizacji (do końca VI.2012 r.) nastąpiło zwiększenie poziomu umiejętności planowania kariery edukacyjnej i wzrost samooceny u uczniów korzystających z zajęć. UWAGA: Wykonawca zobowiązany będzie do udostępniania ćwiczeń/testów na uruchomionej przez Zamawiającego platformie e-learningowej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w myśl art.44 o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 26 ust. 2b ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie w myśl art.44 o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 26 ust. 2b ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz ze wskazaniem posiadanych kwalifikacji i zakresu wykonywanych czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie pedagogiczne w pracy Gimnazjum lub Poradni psychologiczno

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/glusk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-385 Lublin 6 Pok. Nr 8 SZEAS.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Głusk ul. Głuska 140 20-385 Lublin 6 Pok. Nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie pod nazwą Kompetentne szkoły Gminy Głusk finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego UE w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Realizator projektu: Samorządowy Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół przy Urzędzie Gminy Głusk, ul. Głuska 140, 20-385 Lublin..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.