Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-14
Kalisz: przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu różnych produktów spożywczych, produktów głęboko mrożonych, dżemów i marmolad
Numer ogłoszenia: 377258 - 2011; data zamieszczenia: 14.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny Kalisz , ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7654100, 7654104, faks 0-62 7654110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawy dla potrzeb Zakładu Karnego w Kaliszu różnych produktów spożywczych, produktów głęboko mrożonych, dżemów i marmolad.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I różne produkty spożywcze - Ketchup kod CPV 15871230-5 szacowana ilość 100,00kg; Koncentrat pomidorowy kod CPV 15871230-5 szacowana ilość 900,00kg; Kawa zbożowa kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 200,00kg; Chrzan kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 60,00kg; Makaron gruby, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 1 300,00kg; Cukier, kod CPV 15831200-4 szacowana ilość 2 500,00kg; Herbata granulowana, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 150,00kg; Herbata miętowa, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 20,00kg; Sól, kod CPV 15872400-5 szacowana ilość 700,00kg; Pieprz mielony, kod CPV 15872100-2 szacowana ilość 35,00kg; Papryka mielona słodka, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 30,00kg; Papryka mielona ostra, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 20,00kg; Ocet, kod CPV 15871110-8 szacowana ilość 170,00 litr; Majeranek, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 35,00kg; Ziele angielskie, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 10,00kg; herbata ekspresowa w torebkach do 2gr, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 110,00kg; Liść laurowy, kod CPV 15872300-4 szacowana ilość 10,00kg; Przyprawa w płynie, kod CPV 15871200-6 szacowana ilość 900,00litr; Kwasek cytrynowy, kod CPV 15871000-4 szacowana ilość 8,00kg; Majonez, kod CPV 15871273-8 szacowana ilość 200,00kg; Bulion warzywny, kod CPV 15891500-5 szacowana ilość 800,00kg; Musztarda, kod CPV 15871250-1 szacowana ilość 100,00kg; Makaron spaghetti, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 500,00kg; Makaron nitki, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 500,00kg; Bazylia, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 5,00kg; Oregano, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 5,00kg; Czosnek granulowana, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 25,00kg; Tymianek, kod CPV 15872300 szacowana ilość 5,00kg; Kminek, kod CPV 15872300 szacowana ilość 5,00kg; Gałka muszkatołowa, kod CPV 15872300 szacowana ilość 5,00kg; Imbir, kod CPV 15872500-6 szacowana ilość 5,00kg; Zioła prowansalskie, kod CPV 15872300-4 szacowana ilość 5,00kg; Część II produkty głęboko mrożone Pieczarki (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 200,00kg, Mieszanka warzywna (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 200,00kg, Fasolka szparagowa (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 100,00kg, Kalafior (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 200,00kg, Groszek zielony (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 200,00kg, Brokuł (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 200,00kg, Pierogi z mięsem (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 100,00kg, Pierogi z kapustą i grzybami (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 100,00kg, Pierogi z serem (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 100,00kg, Część III dżemy i marmolady Marmolada, kod CPV 15332230-5 szacowana ilość 900,00kg, dżem brzoskwiniowy, kod CPV 15332290-3, szacowana ilość 400,00kg, dżem truskawkowy, kod CPV15332290-3, szacowana ilość 600,00kg, dżem wiśniowy, kod CPV 15332290-3, szacowana ilość 600,00kg,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.33.11.70-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawcy składają oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 3
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Umowa może być zmieniona w stosunku do treści złożonej oferty w przypadkach wymienionych poniżej (zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy): - zmiana osób reprezentujących strony w przypadku zmian organizacyjnych; - zmiana przepisów powszechnie obowiązujących, która wymusza zmianę treści umowy; - zmiany wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla zamawiającego. Zmiana cen może nastąpić , gdy łączna wartość kwartalnych wskaźników wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego w okresie od dnia rozpoczęcia realizacji umowy przekroczy 5%,3. Zmiana cen nie może być wyższa niż wartość wskaźników o których mowa w ust.3. W przypadku zmiany stawki podatku od towaru i usług (VAT) w stosunku do obowiązującej w dniu zawarcia umowy, dopuszcza się zmianę cen jednostkowych produktów do wysokości wynikającej ze zmienionej stawki VAT. Zmiana ta wymaga zgody obu stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Kaliszu
ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Karnego w Kaliszu ul. Łódzka 2, 62-800 Kalisz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I różne produkty spożywcze - Ketchup kod CPV 15871230-5 szacowana ilość 100,00kg; Koncentrat pomidorowy kod CPV 15871230-5 szacowana ilość 900,00kg; Kawa zbożowa kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 200,00kg; Chrzan kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 60,00kg; Makaron gruby, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 1 300,00kg; Cukier, kod CPV 15831200-4 szacowana ilość 2 500,00kg; Herbata granulowana, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 150,00kg; Herbata miętowa, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 20,00kg; Sól, kod CPV 15872400-5 szacowana ilość 700,00kg; Pieprz mielony, kod CPV 15872100-2 szacowana ilość 35,00kg; Papryka mielona słodka, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 30,00kg; Papryka mielona ostra, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 20,00kg; Ocet, kod CPV 15871110-8 szacowana ilość 170,00 litr; Majeranek, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 35,00kg; Ziele angielskie, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 10,00kg; herbata ekspresowa w torebkach do 2gr, kod CPV 15860000-4 szacowana ilość 110,00kg; Liść laurowy, kod CPV 15872300-4 szacowana ilość 10,00kg; Przyprawa w płynie, kod CPV 15871200-6 szacowana ilość 900,00litr; Kwasek cytrynowy, kod CPV 15871000-4 szacowana ilość 8,00kg; Majonez, kod CPV 15871273-8 szacowana ilość 200,00kg; Bulion warzywny, kod CPV 15891500-5 szacowana ilość 800,00kg; Musztarda, kod CPV 15871250-1 szacowana ilość 100,00kg; Makaron spaghetti, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 500,00kg; Makaron nitki, kod CPV 15851100-9 szacowana ilość 500,00kg; Bazylia, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 5,00kg; Oregano, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 5,00kg; Czosnek granulowana, kod CPV 15870000-7 szacowana ilość 25,00kg; Tymianek, kod CPV 15872300 szacowana ilość 5,00kg; Kminek, kod CPV 15872300 szacowana ilość 5,00kg; Gałka muszkatołowa, kod CPV 15872300 szacowana ilość 5,00kg; Imbir, kod CPV 15872500-6 szacowana ilość 5,00kg; Zioła prowansalskie, kod CPV 15872300-4 szacowana ilość 5,00kg;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty głęboko mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieczarki (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 200,00kg, Mieszanka warzywna (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 200,00kg, Fasolka szparagowa (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 100,00kg, Kalafior (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 200,00kg, Groszek zielony (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 200,00kg, Brokuł (mrożonka), kod CPV 15331170-9, szacunkowa ilość 200,00kg, Pierogi z mięsem (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 100,00kg, Pierogi z kapustą i grzybami (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 100,00kg, Pierogi z serem (mrożonka), kod CPV 15896000-5, szacunkowa ilość 100,00kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dżemy i marmolady.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marmolada, kod CPV 15332230-5 szacowana ilość 900,00kg, dżem brzoskwiniowy, kod CPV 15332290-3, szacowana ilość 400,00kg, dżem truskawkowy, kod CPV15332290-3, szacowana ilość 600,00kg, dżem wiśniowy, kod CPV 15332290-3, szacowana ilość 600,00kg,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.22.30-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy poczty pneumatycznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu - etap I
- Rozbudowa ul. Łaziennej w Kaliszu na odcinku od ulicy Kolegialnej do Parku Miejskiego
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym (Przedszkole) w Żółwinie.
- Sukcesywne dostawy w II półroczu 2024 r. artykułów spożywczych do Przedszkola nr 376 mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Admiralskiej 17
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 13 przy ul. Rubinowej 16a w Gliwicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do kuchni Zespołu Szkół w Lubominie w okresie od 1 września do 31 grudnia 2024 roku
- "Zakup wraz z sukcesywną dostawą artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Centralnej działającej przy Zakładzie Komunalnym w Pokoju"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 2 w Chorzowie, ul. Sportowa 4 - I/2024
więcej: Warzywa mrożone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.