eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów do zespoleń odłamów kostnych, endoprotez stawów, systemu rekonstrukcyjnego aparatu więzadłowego oraz cementu kostnego, wraz z serwisowaniem instrumentarium do implantacji wyrobów oraz szkoleniem personelu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-23

Kraków: Dostawa materiałów do zespoleń odłamów kostnych, endoprotez stawów, systemu rekonstrukcyjnego aparatu więzadłowego oraz cementu kostnego, wraz z serwisowaniem instrumentarium do implantacji wyrobów oraz szkoleniem personelu.
Numer ogłoszenia: 37710 - 2009; data zamieszczenia: 23.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do zespoleń odłamów kostnych, endoprotez stawów, systemu rekonstrukcyjnego aparatu więzadłowego oraz cementu kostnego, wraz z serwisowaniem instrumentarium do implantacji wyrobów oraz szkoleniem personelu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: GRUPA 1 - PŁYTKI I WKRĘTY KOSTNE DO ZESPOLEŃ BIOLOGICZNYCH ODŁAMÓW KOSTNYCH 1. płytki typu LISS- nasada dalszej kości udowej - 5 szt + wkręty kostne. Płytka profilowana o małej inwazyjności - stabilizator wewnętrzny nasady dalszej kości udowej, otwory gwintowane pod śruby z gwintowaną główką i końcówkami samowiercącymi i samogwintującymi, możliwość zastosowania śrub okołoprotezowych oraz śrub zapobiegających zarastaniu otworów płytki przez tkankę. Możliwość wprowadzenia płytki na kość za pomocą celownika przeziernego dla promienia Roentgena. płytka 4,5 mm-bliższa nasada kości piszczelowej (Proximal Tibia Plate) - 10 szt + wkręty kostne. Płytka profilowana blokująco-kompresynja, anatomicznie ukształtowana do bliższej nasady kości piszczelowej, podwójne otwory w jednej części gwintowane pod śruby 5,0 mm z gwintowaną główką i końcówkami samowiercącymi albo samogwintującymi, w drugiej części gładkie pod śruby korowe 4,5 mm. płytka typu LISS -nasada bliższa kości piszczelowej - 5 szt + wkręty kostne. Płytka profilowana o małej inwazyjności - stabilizator wewnętrzny nasady bliższej kości piszczelowej, otwory gwintowane pod śruby z gwintowaną główką i końcówkami samowiercącymi i samogwintującymi, możliwość zastosowania śrub okołoprotezowych oraz śrub zapobiegających zarastaniu otworów płytki przez tkankę. Możliwość wprowadzania płytki na kość za pomocą celownika przeziernego dla promieni Roentgena. płytka rekonstrukcyjna prosta 4,5/5,0 mm - 10 szt + wkręty kostne. Płytka blokująco-kompresyjna od 3 do 16 otworów, długość od 56 do 303mm, podwójne otwory w jednej części gwintowane pod śruby 5,0 mm z gwintowaną główką i końcówkami samowiercącymi albo samogwintującymi, w drugiej części gładkie pod śruby korowe 4,5 mm. płytka rekonstrukcyjna prosta 3,5 mm - 10 szt + wkręty kostne. Płytka blokująco-kompresyjna od 5 do 22 otworów długości od 70 do 315 mm do złamań obojczyka i dalszej nasady kości ramieniowej, podwójne otwory w jednej części gwintowane pod śruby 3,5 mm z gwintowaną główką i końcówkami samowiercącymi albo samogwintującymi, w drugiej części gładkie pod śruby korowe 3,5 mm. płytki typu Pilon (Pilon Plate) - 9 szt + wkręty kostne. Płytka profilowana blokująco-kompresyjna, w kształcie krzyża do dalszej nasady kości piszczelowej, podwójne otwory w jednej części gwintowane pod śruby 5,0 mm z gwintowaną główką i końcówkami samowiercącymi albo samogwintującymi, w drugiej części gładkie pod śruby korowe 4,5 mm. 7 ,9-cio otworowa, długość 147 i 173 mm, możliwość doginania i docinania. płytki do złamań kości piętowej (Calcaneal Plate) -4 szt + wkręty kostne. Płytka do złamań kości piętowej z 15 gwintowanymi otworami zarówno pod śruby z gwintowanym łepkiem o średnicy 3,5mm (wkręcane mono - lub bikortykalnie) jak i z możliwością użycia śrub korowych o średnicy 2,7 mm lub 3,5 mm, śruby pozwalające na stabilizację kątową 5-15 stopni. Płytka prawa i lewa, stalowa, elastyczna z systemem bezśrubowego mocowania do kości piętowej. Możliwość doginania i docinania. Komplet składa się z płytki i śrub. płytki do zespoleń bliższego odcinka kości ramiennej typu PHILOS (Proximal Humerus Internal Locking System) - 7 szt + wkręty kostne. Płytka modelowana anatomicznie do bliższej nasady ramienia o zmniejszonej powierzchni kontaktu z okostną, blokująco-kompresyjna do nasady bliższej kości ramiennej, z owalnymi dwufunkcyjnymi otworami w części gwintowanymi, zapewniającymi zastosowanie standardowych śrub kompresyjnych z możliwością ustawienia kątowego oraz śrub mocujących z gwintem na łebku zapewniających blokowanie w płytce posiadającej gwintowaną część otworu. wkręty kostne kaniulizowane korowe 4,5 mm kaniulizowane - 10 szt. korowe 3,5 mm kaniulizowane - 10 szt. gąbczaste 6,5 mm kaniulizowane - 10 szt. GRUPA 2. FIKSATORY ZEWNĘTRZNE - 6 szt. Łączniki przegubowe - stalowe i tytanowe do gwoździ Schanza. Belki węglowe. GRUPA 3. SYSTEM REKONSTRUKCJI APARATU WIĘZADŁOWEGO - 50 kpl. Elementy kotwiczące tytanowe: endobutton + guzik. Instrumentarium. GRUPA 4. Nici z kotwiczkami. Instrumentarium - 20 szt. GRUPA 5. Śruby interferencyjne biowchłanialne - 30 szt. GRUPA 6. Endoproteza modularna stawu ramienno- łopatkowego- 15 szt. Trzpień metalowy uniwersalny osadzany na cemencie kostnym lub bezcementowo przynajmniej w 4 rozmiarach. Głowy metalowe symetryczne i asymetryczne średnicy 40, 44, 46, 48, 50, 54 o różnej wysokości (przynajmniej 2 rozmiary) panewki klasyczne i odwrócone osadzane na cemencie kostnym i bezcementowo przynajmniej w 4 rozmiarach. Cement kostny o wysokiej lepkości 1x 20 g (proporcja proszku do płynu 3:1) 2. Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta oferowanych wyrobów. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty prospektów, opisu technicznego oferowanych wyrobów. Zamawiający dopuszcza dołączenie ww. dokumentów w języku angielskim. 4. Trwałość oferowanych wyrobów powinna zostać przedstawiona w dokumentach potwierdzających obserwacje i wyniki kliniczne implantacji wyrobów. Do oferty należy dołączyć kopie w/w dokumentów. 5. Minimalny termin ważności sterylności oferowanego przedmiotu zamówienia powinien wynosić: dla grup 1 i 2 - min. 12 miesięcy od daty dostawy a dla grup 3, 4, 5, 6 - min. 4 lata od daty dostawy. Wykonawca zobowiązany jest do podania w swojej ofercie terminu ważności sterylności oferowanych endoprotez i systemu rekonstrukcji aparatu więzadłowego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania mniejszej ilości przedmiotu zamówienia, niż określone w załączniku nr 4 do SIWZ w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania. 7. Zaoferowany przez wykonawców w niniejszym postępowaniu przedmiot zamówienia, musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.). 8. Wykonawca zobowiązany będzie do depozytowego utrzymywania w siedzibie Zamawiającego wszystkich rozmiarów wyrobów w każdej oferowanej grupie, w ilości co najmniej 2 szt., aż do wyczerpania ilości wyrobów przewidzianej w załączniku nr 4. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie propozycji co do sposobu działania depozytu (ilość sztuk wyrobów w każdym rozmiarze - min. 2 szt.; czas uzupełniania depozytu - max. 48 godziny od zgłoszenia) 9. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu pełnego instrumentarium dla danego typu oferowanych wyrobów (min. po 1 komplecie dla każdej grupy wyrobów). Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie propozycji co do warunków przekazania instrumentarium (użyczenie lub przekazanie na własność). 10. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty prospekty dotyczące oferowanego instrumentarium do implantacji wyrobów. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do serwisowania instrumentarium do implantacji wyrobów (naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów instrumentarium). Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie propozycji co do warunków działania serwisu (czas naprawy lub wymiany uszkodzonego elementu instrumentarium - max. 48 godzin) 12.Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia bezpłatnego specjalistycznego przeszkolenia personelu Zamawiającego w zakresie stosowania i wykorzystania danych implantów. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie propozycji co do sposobu przeszkolenia personelu Zamawiającego (ilość personelu, która zostanie przeszkolona - min. 2 osób, ośrodek, w którym odbędzie się przeszkolenie).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne 33.18.32.00 - Protezy ortopedyczne 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia wszystkich wskazanych w pkt 1- 5 oświadczeń oraz dokumentów. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Szczególne wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 1. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa: - zamiast dokumentów określonych w specyfikacji w punkcie 2, 3 oraz 5 - dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. - zamiast dokumentu określonego w specyfikacji w punkcie 4 - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty wskazane powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, za wyjątkiem dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, który powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w specyfikacji w punkcie 2, 3, 4, 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony z zachowaniem terminów wskazanych w pkt 2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - jakość i walory użytkowe - 30
  • 3 - warunki prowadzenia depozytu, przekazania i serwisowania instrumentarium, oraz przeszkolenia personelu - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: www.e-przetarg.pl


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zeromski-szpital.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy w siedzibie Szpitala, Kraków, os. Na Skarpie 66 - Pawilon C, I piętro, pokój nr 9, w godz. 800 -14 00 lub na pisemny wniosek drogą pocztową..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, pokój nr 12..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie potwierdzające, iż oferowane wyroby medyczne posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych tj. a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III) c) wpis /zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie). oraz zostały dopuszczone do obrotu na mocy obowiązujących przepisów..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GRUPA 1 - PŁYTKI I WKRĘTY KOSTNE DO ZESPOLEŃ BIOLOGICZNYCH ODŁAMÓW KOSTNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz. 9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.14.17.70-8, 33.18.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość i walory użytkowe - 30
    • 3. warunki prowadzenia depozytu, przekazania i serwisowania instrumentarium, oraz przeszkolenia personelu - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: FIKSATORY ZEWNĘTRZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość i walory użytkowe - 30
    • 3. warunki prowadzenia depozytu, przekazania i serwisowania instrumentarium, oraz przeszkolenia personelu - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SYSTEM REKONSTRUKCJI APARATU WIĘZADŁOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość i walory użytkowe - 30
    • 3. warunki prowadzenia depozytu, przekazania i serwisowania instrumentarium, oraz przeszkolenia personelu - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Nici z kotwiczkami. Instrumentarium.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość i walory użytkowe - 30
    • 3. warunki prowadzenia depozytu, przekazania i serwisowania instrumentarium, oraz przeszkolenia personelu - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Śruby interferencyjne biowchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość i walory użytkowe - 30
    • 3. warunki prowadzenia depozytu, przekazania i serwisowania instrumentarium, oraz przeszkolenia personelu - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Endoproteza modularna stawu ramienno- łopatkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: poz.1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.14.17.70-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 50
    • 2. jakość i walory użytkowe - 30
    • 3. warunki prowadzenia depozytu, przekazania i serwisowania instrumentarium, oraz przeszkolenia personelu - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.