eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › rewitalizacja Centrum Kulturalnego Starego Miasta; rozbudowa i modernizacja Biblioteki Elbląskiej



Ogłoszenie z dnia 2005-07-28

POZYCJA 37689

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Elbląg: rewitalizacja Centrum Kulturalnego Starego Miasta; rozbudowa i modernizacja Biblioteki Elbląskiej

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina - Miasto Elbląg, do kontaktów: Aleksandra Hrywniak, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, fax 055 2353555, 2393334, e-mail: umelblag@elblag.com.pl, www.umelblag.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miejski Elbląg Referat Zamówień Publicznych, Aleksandra Hrywniak, ul. Łączności 1 pokój 120-121, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2393171, fax 055 2393334, e-mail: rzp@elblag.com.pl 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski Elbląg Referat Zamówień Publicznych, Aleksandra Hrywniak, ul. Łączności 1 pokój 120-121, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2393171, fax 055 2393334. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski Elbląg Referat Zamówień Publicznych, Aleksandra Hrywniak, ul. Łączności 1 pokój 120-121, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2393171, fax 055 2393334.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rewitalizacja Centrum Kulturalnego Starego Miasta; rozbudowa i modernizacja Biblioteki Elbląskiej. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Rozbudowa i modernizacja Biblioteki Elbląskiej obejmująca prace remontowe oraz modernizacyjno-adaptacyjne w zabytkowym budynku Biblioteki Elbląskiej mieszczącym się przy ul. Św. Ducha 3-7 oraz zabytkowym obiekcie przemysłowym przy ul. Św. Ducha 25 na Starym Mieście w Elblągu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Elbląg - Stare Miasto. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.23.30 - Biblioteki Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.23.30 - Roboty budowlane w zakresie bibliotek 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m. in.: Modernizację obiektu Biblioteki Elbląskiej przy ul. Św. Ducha 5-7 tj.: - adaptację strychu na pomieszczenia użytkowe (powierzchnia użytkowa ok. 949,30 m kw.), pełniące funkcje: sali konferencyjnej, galerii, klubu środowiskowego i sali tradycji, - adaptację piwnic biblioteki na pomieszczenia użytkowe (powierzchnia użytkowa ok. 848,40 m kw.), pełniące funkcje: sali warsztatowej - papierni artystycznej, biblioteki wirtualnej, sali wystawowo-klubowej, - adaptację pomieszczeń parteru na potrzeby sali konferencyjno-widowiskowej (powierzchnia użytkowa ok. 231,20 m kw.) - modernizację pomieszczeń parteru na potrzeby czytelni specjalistycznych, centralnej wypożyczalni oraz Biblioteki Pedagogicznej, - modernizację pomieszczeń I piętra na Pracownię Badań Regionalnych i Pracownię Archiwistyczną. Adaptację obiektu poprzemysłowego (powierzchnia użytkowa 1 530,30 m2) przy ul. Św. Ducha 25 tj.: - modernizację pomieszczeń dla potrzeb przechowywania zabytkowych zbiorów Biblioteki Elbląskiej, remont pomieszczeń udostępnianych na potrzeby działalności Biblioteki Pedagogicznej oraz adaptację części parteru na księgarnię. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 28.02.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 65 000 zł,. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający wymogi art.22 ust.1 tj. Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej jednej inwestycji o wartości minimum 2 500 000.00 zł polegającej na modernizacji, rozbudowie obiektu objętego nadzorem konserwatorskim o kubaturze min. 4 500 m3. b. wykonanie w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na osuszaniu i renowacji ścian zabytkowego obiektu kubaturowego. c. dysponowanie wykwalifikowaną kadrą niezbędną do prowadzenia robót będących przedmiotem zamówienia tj. I) kierownikiem budowy ze stażem łącznym pracy jako kierownik budowy min. 5 lat, posiadającym min. 10-letnie doświadczenie zawodowe oraz kierownikami robót branżowych, z których każdy ma łączny staż pracy jako kierownik robót min. 5 lat i posiada min. 8-letnie doświadczenie zawodowe. Zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane - art. 12 i art. 16, do kierowania budową iub innymi robotami budowlanymi muszą być wyznaczone osoby mogące pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Samodzielne funkcje w budownictwie mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie wykształcenie techniczne i praktykę zawodową, dostosowaną do rodzaju, stopnia skomplikowania działalności i innych wymagań związanych z wykonywaną funkcją, stwierdzone decyzją zwaną uprawnieniami budowlanymi. Osoby wyznaczone do kierowania budową i innymi robotami w poszczególnych rodzajach branż muszą posiadać uprawnienia budowlane w specjalnościach odpowiadających zakresem robót przez nich kierowanych oraz być członkami właściwych terytorialnie okręgowych izb samorządu zawodowego. Wykonawca może wskazać do kierowania robotami danej branży kadrą Podwykonawcy, jeżeli wskazuje tego Podwykonawcę w ofercie do wykonywania robót tej branży; II) kierownikiem robót konserwatorskich, który odbył co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych; III) co najmniej 1osobą wykonującą prace konserwatorskie i restauratorskie, która: - posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków; lub alternatywnie - posiada przynajmniej średnie wykształcenie w danej dziedzinie (nie objętej programem wyższych studiów) oraz odbyła co najmniej 5-letnią praktyką zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; MINIMALNE WYMOGI Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a. osiągnięcie średniego rocznego przychodu ze sprzedaży za ostatnie 3 lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł. b. dysponowanie własnymi środkami finansowymi w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł lub wykazanie zdolności kredytowej o wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł - dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu, w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. c. posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 2 000 000,00 zł lub zobowiązanie się do posiadania na czas wykonywania robót polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotą min. 2 000 000,00 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełnienia warunków Zamawiający dokona w sposób zgodny z SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.09.2005, cena - 71,00 zł + opłata przesyłki (za zaliczeniem pocztowym), (bez projektów budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacji technicznych), 600,00 zł + opłata przesyłki (za zaliczeniem pocztowym), (z projektami budowlanymi i wykonawczymi oraz specyfikacjami technicznymi) 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.09.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.09.2005, godzina 10:00, Urząd Miejski Elbląg, ul. Łączności 1 - sala nr 300.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zintegrowany Program Operacyjny Rozwoju Regionalnego. 2) Data wysłania ogłoszenia: 15.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.