eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Postomino › Dostawa wyposażenia do sali wiejskiej w Marszewie - I część i II część

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-17

Postomino: Dostawa wyposażenia do sali wiejskiej w Marszewie - I część i II część
Numer ogłoszenia: 376882 - 2013; data zamieszczenia: 17.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Postomino , Postomino 30, 76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810 85 93, faks 0-59 810 85 84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do sali wiejskiej w Marszewie - I część i II część.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do sali wiejskiej w Marszewie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ I - Dostawa mebli, sprzętu AGD i RTV do sali wiejskiej w Marszewie, CZĘŚĆ II - Dostawa sprzętu komputerowego do sali wiejskiej w Marszewie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę między innymi: stołów świetlicowych, krzeseł, regałów, stolików pod komputer, sprzętu AGD, naczyń, sprzętu RTV (część I) oraz zestawów komputerowych (część II). 2.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w formularzach cenowych stanowiących załącznik do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą niezbędnych kart gwarancyjnych i instrukcji obsługi. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do miejsca dostawy, tj. do sali wiejskiej w Marszewie, transport oraz montaż mebli. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany przez zamawiającego w całości, tj., po zmontowaniu. Wykonawca może dostarczyć w pełni zmontowane meble lub zmontować je w miejscu dostawy. 5.Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi. 6.Kody CPV: 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni, 39121200-8 stoły, 39112000-0 krzesła, 39221110-1 - naczynia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2, 39.12.12.00-8, 39.11.20.00-0, 39.22.11.10-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w art. 22. 1 na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w art. 22. 1 na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w art. 22. 1 na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w art. 22. 1 na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunków określonych w art. 22. 1 na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1)Wydruki ze strony internetowej, potwierdzające, że oferowane w komputerach procesory osiągają wymaganą wydajność w testach wskazanych w Formularzu cenowym - część II

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie: 1)wynagrodzenia Wykonawcy, na skutek zmiany przepisów prawnych, w tym zmiany stawki od podatku od towarów i usług mającej zastosowanie do przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.postomino.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, pok. nr 19 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli, sprzętu AGD i RTV do sali wiejskiej w Marszewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do sali wiejskiej w Marszewie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ I - Dostawa mebli, sprzętu AGD i RTV do sali wiejskiej w Marszewie, CZĘŚĆ II - Dostawa sprzętu komputerowego do sali wiejskiej w Marszewie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę między innymi: stołów świetlicowych, krzeseł, regałów, stolików pod komputer, sprzętu AGD, naczyń, sprzętu RTV (część I) oraz zestawów komputerowych (część II). 2.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w formularzach cenowych stanowiących załącznik do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą niezbędnych kart gwarancyjnych i instrukcji obsługi. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do miejsca dostawy, tj. do sali wiejskiej w Marszewie, transport oraz montaż mebli. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany przez zamawiającego w całości, tj., po zmontowaniu. Wykonawca może dostarczyć w pełni zmontowane meble lub zmontować je w miejscu dostawy. 5.Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa wyposażenia do sali wiejskiej w Marszewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do sali wiejskiej w Marszewie. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: CZĘŚĆ I - Dostawa mebli, sprzętu AGD i RTV do sali wiejskiej w Marszewie, CZĘŚĆ II - Dostawa sprzętu komputerowego do sali wiejskiej w Marszewie. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę między innymi: stołów świetlicowych, krzeseł, regałów, stolików pod komputer, sprzętu AGD, naczyń, sprzętu RTV (część I) oraz zestawów komputerowych (część II). 2.Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w formularzach cenowych stanowiących załącznik do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z dostawą niezbędnych kart gwarancyjnych i instrukcji obsługi. 4.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do miejsca dostawy, tj. do sali wiejskiej w Marszewie, transport oraz montaż mebli. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany przez zamawiającego w całości, tj., po zmontowaniu. Wykonawca może dostarczyć w pełni zmontowane meble lub zmontować je w miejscu dostawy. 5.Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 działanie Odnowa i rozwój wsi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 10.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.