Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-17
Opole: Dostawa, montaż mebli i rolet dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego
Numer ogłoszenia: 376810 - 2014; data zamieszczenia: 17.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Opolski , Pl. Kopernika 11A, 45-040 Opole, woj. opolskie, tel. 077 5 415977, faks 077 5415930.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż mebli i rolet dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, montaż mebli i rolet dla jednostek Uniwersytetu Opolskiego, z podziałem na 9 części: 1) Część nr 1: Fotele biurowe dla Centrum Informatycznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, 2) Część nr 2: Podnóżek ergonomiczny dla Katedry Kultury i Języka Francuskiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ, 3) Część nr 3: Rolety okienne dla Samodzielnej Katedry Biotechnologii i Biologii Molekularnej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ, 4) Część nr 4: Rolety wolnowiszące dla Katedry Biosystematyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ, 5) Część nr 5: Rolety wewnętrzne dla Instytutu Historii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ, 6) Część nr 6: Fotel biurowy dla Instytutu Psychologii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ, 7) Część nr 7: Krzesła z blatami i biurko dla Instytutu Historii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ, 8) Część nr 8: Biurko prostokątne, dostawka i kontener podbiurkowy na kółkach dla Działu Spraw Pracowniczych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ, 9) Część nr 9: Fotele obrotowe dla Wydziału Chemii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8, 39.11.20.00-0, 39.12.11.00-7, 39.51.54.00-9, 39.11.37.00-4, 39.13.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz ofertowy (według załączonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii - w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.uni.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych
Pl. Kopernika 11A
45-040 Opole.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Pl. Kopernika 11A 45-040 Opole pokój nr 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1) Część nr 1: Fotele biurowe dla Centrum Informatycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część nr 1: Fotele biurowe dla Centrum Informatycznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2) Część nr 2: Podnóżek ergonomiczny dla Katedry Kultury i Języka Francuskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Część nr 2: Podnóżek ergonomiczny dla Katedry Kultury i Języka Francuskiego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3) Część nr 3: Rolety okienne dla Samodzielnej Katedry Biotechnologii i Biologii Molekularnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3) Część nr 3: Rolety okienne dla Samodzielnej Katedry Biotechnologii i Biologii Molekularnej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4) Część nr 4: Rolety wolnowiszące dla Katedry Biosystematyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4) Część nr 4: Rolety wolnowiszące dla Katedry Biosystematyki, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5) Część nr 5: Rolety wewnętrzne dla Instytutu Historii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5) Część nr 5: Rolety wewnętrzne dla Instytutu Historii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.54.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6) Część nr 6: Fotel biurowy dla Instytutu Psychologii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6) Część nr 6: Fotel biurowy dla Instytutu Psychologii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7) Część nr 7: Krzesła z blatami i biurko dla Instytutu Historii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 7) Część nr 7: Krzesła z blatami i biurko dla Instytutu Historii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1G do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.20.00-0, 39.12.11.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8) Część nr 8: Biurko prostokątne, dostawka i kontener podbiurkowy na kółkach dla Działu Spraw Pracowniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8) Część nr 8: Biurko prostokątne, dostawka i kontener podbiurkowy na kółkach dla Działu Spraw Pracowniczych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1H do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.12.11.00-7, 39.13.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9) Część nr 9: Fotele obrotowe dla Wydziału Chemii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9) Część nr 9: Fotele obrotowe dla Wydziału Chemii, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1I do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.31.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania zamówienia - 10
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu "Za życiem" - edycja III.
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- D/20/2024/A Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu
- TP.D.ZDL.26.24 Zakup wraz z dostawą strzykawko-probówek wraz z akcesoriami systemu zamkniętego pobierania krwi
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia meblowego do Strefy Studenta w budynku Biblioteki Uniwersytetu Łódzkiego przy ulicy Matejki 32/38.
- Dostawa krzeseł biurowych dla publicznych placówek oświatowych Miasta Tychy oraz dla Miejskiego Centrum Oświaty w Tychach.
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Dostawa mebli na potrzeby Oddziału ZUS w Słupsku (2 części)
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.