eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › likwidacja osuwiska wraz z przebudową odcinka drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+800 do km 1+315 - Zadanie 1



Ogłoszenie z dnia 2006-07-20

POZYCJA 37660

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Muszyna: likwidacja osuwiska wraz z przebudową odcinka drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+800 do km 1+315 - Zadanie 1 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna - Burmistrz Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, do kontaktów: Elżbieta Jędrzejek-Półtorak, Rynek 31, 33-370 Muszyna, woj. małopolskie, tel. 018 4714009 w. 18, fax 018 4777921, e-mail: ugu_musz@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.muszyna.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: likwidacja osuwiska wraz z przebudową odcinka drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+800 do km 1+315 - Zadanie 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Muszyna ul. Leśna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje: - odtworzenie skarpy nasypu poniżej drogi - 6353 m3, - wykonanie drenażu osuwiska poniżej istniejącej drogi za pomocą drenów poziomych i geodrenów - 565 m2, - likwidacja obszarów bezodpływowych przez zasypanie szczelin w zboczu powyżej drogi, - wykonanie narzutu z kamienia - 2060 m3, - przebudowa odwodnienia drogi polegająca na likwidacji przepustu średnicy 100 cm i wykonanie rowów szczelnych - 11 mb, - zabezpieczenie osuwiska poniżej drogi przez gwoździowanie - 87 szt., - organizacja ruchu na odcinku drogi, na której prowadzone będą prace. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Status prawny - wymagane dokumenty. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie właściwych uprawnień wykonawczych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym nim terminem ważności. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty. 1. Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich ma obowiązek złożyć wymagane wyżej dokumenty. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1.Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro a poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 ustawy - pzp 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 4

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz określone przez zamawiającego poniżej: I.Informacje dot. sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne. 1. Wykonawca dysponować będzie: 1.1.Kierownikiem budowy pełniącym obowiązki kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno budowlanej potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późn. zmianami), - posiada wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 nr 5 poz. 42 z późn. zmianami). 1.2.Wykonawca posiada przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat od daty ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wysokości 30 pracowników (na podstawie druku DRA lub równoważnego). 1.3.Wykonawca posiada sprzęt w ilości, wydajności i jakości gwarantujący przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w terminie przewidzianym kontraktem. 1.4.Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat od daty ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane o łącznej wartości 5.000.000,00 zł w tym przynajmniej jedno z nich o wartości co najmniej 1.500.000,00 zł. Zakres rzeczowy tych wykonanych robót musi obejmować łącznie: - wykonanie umocnień narzutem kamiennym w ilości 1500 m3, - wykonanie nasypów lub zasypów w pasie drogowym w ilości 2500 m3. 1.5.Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, obrót w kwocie minimum 8.000.000,00 zł. 1.6.Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia, co najmniej 20.000,00 zł. 1.7.Wykonawca posiada płynność finansową w wysokości, co najmniej 2.000.000,00 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł. 1.8.Udzieli gwarancji na roboty budowlane w wymiarze 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego robót. 1.9.Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów załączonych do oferty wg formuły spełnia-nie spełnia. Znaczenie warunków stawianych wykonawcom oraz opis sposobu dokonywania oceny tych warunków. W zakresie - Status prawny Znaczenie warunku - bez znaczenia punktowego. Ocena spełniania - spełnia/nie spełnia W zakresie 1) Znaczenie warunku: wiedza i doświadczenie - 70% Ocena spełniania: Wzór do obliczenia: K = (WB1/WN1*50pkt.+LB2/LN2*50 pkt)*0,7 gdzie: WB1 - wartość zrealizowanych robót odpowiadających ww. wymogom, wykazana w badanym wniosku (potwierdzona referencjami), WN1 - najwyższa z badanych wartość zrealizowanych robót, LB2 - liczba zrealizowanych robót odpowiadając ww. wymogom, wykazana w badanym wniosku (potwierdzona referencjami), LN1 - najwyższa z badanych liczba zrealizowanych robót, 2) Znaczenie warunku: potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia - bez znaczenia punktowego. Ocena spełniania - spełnia/nie spełnia W zakresie: Znaczenie warunku: zdolność finansowa (kredytowa)wykonawcy - 30% Ocena spełniania: Wzór do obliczenia: K=ZB/ZN*100pkt.*0,3, gdzie: ZB - zdolność wykazana w badanym wniosku, ZN - najwyższa z badanych zdolności kredytowa. 2) Znaczenie warunku: zdolność ekonomiczna - bez znaczenia punktowego Ocena spełniania - spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. Status prawny - wymagane dokumenty. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Dokumenty potwierdzające posiadanie właściwych uprawnień wykonawczych oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym nim terminem ważności. 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dn. 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. III.Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty. 1. Sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców każdy z nich ma obowiązek złożyć wymagane wyżej dokumenty. IV.Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1.Informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - sporządzonej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 2.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muszyna.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2006 godzina 11:50. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 16.08.2006, godzina 11:50, Urząd Miasta i Gminy Uzdrowiskowej w Muszynie ul. Rynek 31, 33-370 Muszyna, pokój nr 7A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.