eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązownica › Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektuIndywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w gminie Wiązownica w ramach Działania9.1.Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-28

Wiązownica: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w gminie Wiązownica w ramach Działania: 9.1.Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie: 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Numer ogłoszenia: 37658 - 2013; data zamieszczenia: 28.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Wiązownica , Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.regiony.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III Szkół Podstawowych w gminie Wiązownica w ramach Działania: 9.1.Wyrównywania szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie: 9.1.2.Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy pomocy dydaktycznych na doposażenie sal dydaktycznych obiektów oświatowych, niezbędnych do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu: Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III szkół podstawowych w Gminie Wiązownica, współfinansowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2) Gmina Wiązownica reprezentowana przez Wójta Gminy wyznaczona w trybie art. 16 ust. 4 ustawy z dnia z dnia 29.01.2004 Prawo zamówień publicznych ( tekst jedn. Dz. U. z 2010, Nr 113, poz. 759 z późn. zm., ) jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia niniejszego postępowania w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych: 1. Zespół Szkół w Wiązownicy, 2. Zespół Szkół w Szówsku, 3. Zespół Szkół w Zapałowie, 4. Szkoła Podstawowa w Piwodzie ( z filią w Cetuli), 5. Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli, 6. Szkoła Podstawowa w Manasterzu. 7. Szkoła Podstawowa w Mołodyczu. 3) W ramach udzielonego pełnomocnictwa, zamawiający przeprowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego oraz dokona rozstrzygnięcia postępowania, w tym wyboru najkorzystniejszej oferty bądź unieważnienia postępowania. 4) Umowy na realizację przedmiotu zamówienia zawierane będą pomiędzy wybranymi w przetargu wykonawcami a poszczególnymi dyrektorami jednostek organizacyjnych. 5) W ramach projektu przewiduje się doposażenie sal w pomoce dydaktyczne niezbędne do prawidłowego prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, w następujących obiektach oświatowych na terenie Gminy Wiązownica: 1) Zespół Szkół w Wiązownicy 2) Zespół Szkół w Szówsku 3) Szkoła Podstawowa w Piwodzie ( wraz z Filią w Cetuli) 4) Zespół Szkół w Zapałowie 5) Szkoła Podstawowa w Ryszkowej Woli 6) Szkoła Podstawowa w Manasterzu 7) Szkoła Podstawowa w Mołodyczu Przedmiot zamówienia (dostawy) został podzielony na 7 następujących części: Część (zadanie) Nr 1 Doposażenie sal dydaktycznych w Zespole Szkół w Wiązownicy w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.) Część (zadanie) Nr 2 Doposażenie sal dydaktycznych w Zespole Szkół w Szówsku w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.) Część (zadanie) Nr 3 Doposażenie sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Piwodzie ( wraz z Filią w Cetuli)w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.) Część (zadanie) Nr 4 Doposażenie sal dydaktycznych w Zespole Szkół w Zapałowie w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.) Część (zadanie) Nr 5 Doposażenie sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Ryszkowej Woli w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.) Część (zadanie) Nr 6 Doposażenie sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Manasterzu w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.) Część (zadanie) Nr 7 Doposażenie sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Mołodyczu w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wniesienia wadium przetargowego

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie pomocy dydaktycznych o wartości co najmniej 30 000 zł brutto. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 b) wykazu wykonanych zamówień wg. zał. do siwz. c) dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane prawidłowo, bez zastrzeżeń, np. referencje protokoły odbioru itp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- formularz oferty; - parafowany projekt umowy; - pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy , jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 2. Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej. 1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ. Przez działanie siły wyższej należy rozumieć zaistnienie zdarzenia, powstałego niezależnie od stron umowy, którego nie można było przewidzieć i któremu nie można było zapobiec lub przeciwdziałać poprzez podjęte z należytą starannością działania. 2) zmiana obowiązującej stawki VAT, 3) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica pok. nr 42 II p. Cena dokumentacji przetargowej w wersji papierowej 10 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązownica 37-522 Wiązownica Sekretariat Urzędu pok. nr 22 I p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest finansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego KAPITAŁ LUDZKI - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doposażenie sal dydaktycznych w Zespole Szkół w Wiązownicy w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie sal dydaktycznych w Zespole Szkół w Wiązownicy w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doposażenie sal dydaktycznych w Zespole Szkół w Szówsku w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie sal dydaktycznych w Zespole Szkół w Szówsku w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Doposażenie sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Piwodzie ( wraz z Filią w Cetuli)w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Piwodzie ( wraz z Filią w Cetuli)w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Doposażenie sal dydaktycznych w Zespole Szkół w Zapałowie w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie sal dydaktycznych w Zespole Szkół w Zapałowie w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Doposażenie sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Ryszkowej Woli w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Ryszkowej Woli w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Doposażenie sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Manasterzu w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Manasterzu w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Doposażenie sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Mołodyczu w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej w Mołodyczu w pomoce dydaktyczne do prowadzenia zajęć przewidzianych w ramach projektu, wg. zestawienia stanowiącego zał. do siwz.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.03.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.