eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › audyt zewnętrzny dwóch realizowanych projektów własnych Ministerstwa Edukacji Narodowej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2006-07-20

POZYCJA 37650

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: audyt zewnętrzny dwóch realizowanych projektów własnych Ministerstwa Edukacji Narodowej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Ministerstwo Edukacji Narodowej, do kontaktów: Agnieszka Wolska, al. Jana Chrystiana Szucha 25, 00-918 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5224100, fax 022 6223704, e-mail: Malgorzata.Jaszczur-Alvarez@mein.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.men.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: audyt zewnętrzny dwóch realizowanych projektów własnych Ministerstwa Edukacji Narodowej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 9. Główne miejsce świadczenia usług: siedziba Zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi audytu zewnętrznego projektów realizowanych w ramach Działania 2.1 \Zwiększenie dostępu do edukacji - promocja kształcenia przez całe życie\ i Działania 2.2 \Podnoszenie jakości nauczania w odniesieniu do potrzeb rynku pracy\ Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch oddzielnych zadań tj. przeprowadzenie usługi audytu dwóch odrębnych projektów. Przedmiot zamówienia składa sie z dwóch zadań: Zadanie A - Projekt: Zakup nowoczesnego sprzętu specjalistycznego ułatwiającego kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Zadanie B - Projekt: Edukacyjny portal internetowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.10.00 - Usługi księgowe i audytorskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro poniżej 137.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 25.08.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. spełniają co najmniej jeden z poniższych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania audytów zewnętrznych, tj. są podmiotem uprawnionym do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10 ust.1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz.U. z 2001 r., Nr 31 poz. 359, tekst jednolity z późn. zm.), b) dysponują osobami: - posiadającymi uprawnienia biegłego rewidenta, - posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe wydawane przez organizację, która jest członkiem International Federation of Accountants, - posiadającymi międzynarodowe uprawnienia audytora wewnętrznego (CIA - Certified Internal Audytor), - spełniającymi wymagania, o których mowa w art. 58 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 o finansach publicznych (Dz. U. nr 249 poz 2104 z późn. zm.). W przypadku jeżeli audyt będzie prowadziła jedna osoba to musi posiadać uprawnienia biegłego rewidenta a jeżeli audyt wykona zespół osób, to w jego skład powinna wchodzić co najmniej jedna osoba z uprawnieniami biegłego rewidenta. 3) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy posiadają niezbędną wiedzę z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych do przeprowadzenia czynności audytorskich i doświadczenie, co oznacza iż: a) wykonali w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa audyty projektów finansowanych z udziałem środków pochodzących z funduszy strukturalnych odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, 4) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza iż: a) w roku obrotowym poprzedzającym rok w którym jest realizowany audyt legitymują się obrotem o wartości co najmniej trzykrotnej ceny przedłożonej oferty. 5) Zarówno Wykonawca jak i osoby przeprowadzające audyt winny spełniać wymóg bezstronności i niezależności w stosunku do Zamawiającego zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej na temat audytu projektów realizowanych w ramach SPORZL 6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie c) warunki określone w pkt 2 i 3 musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych powyżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych w punktach 1, 2 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzającego odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, UWAGA: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA: Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 6)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu wymienionego w punkcie 3 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5 i 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA: Powyższe dokumenty muszą być wystawione z zachowaniem odpowiednich terminów, o których mowa w pkt 5 i 6. 8)W przypadku Wykonawców spełniających warunek wymieniony w Opisie warunków udziału w postępowaniu w punkcie 2 lit. a) należy dostarczyć zaświadczenie o wpisie na Listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych prowadzona przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów, 9)W przypadku Wykonawców spełniających jeden z warunków wymieniony w Opisie warunków udziału w postępowaniu w punkcie 2 lit. b) dostarczy Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Dla osób legitymujących się uprawnieniami biegłego rewidenta lub/i audytora wewnętrznego winny być załączone dokumenty poświadczające posiadanie tych uprawnień. 10)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług audytorskich w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto w PLN, przedmiotu (z opisem zawierającym nazwę projektu oraz źródłem finansowania), pełnych dat wykonania i odbiorców. 11)Dokumenty potwierdzające, że usługi zawarte w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wykonane należycie. 12)Część sprawozdania finansowego zawierającego informację o obrotach, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty - za okres nie dłuższy niż ostatnie dwa lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w punkcie 1 potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania - składa każdy z wykonawców oddzielnie. 3.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą dołączyć do oferty następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, na podstawie art. 24 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z tych wykonawców musi oddzielnie złożyć powyższe oświadczenie. 2)Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie to składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie spełniają te warunki. 3)Oświadczenie, że zarówno Wykonawca jak i osoby przeprowadzające audyt spełniają wymóg bezstronności i niezależności w stosunku do Zamawiającego zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej na temat audytu projektów realizowanych w ramach SPORZL 4.Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Wszystkie dokumenty i oświadczenia powinny zostać dostarczone w formie oryginałów lub czytelnych kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz być sporządzone w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Nie dołączenie takiego tłumaczenia będzie skutkowało odrzuceniem oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.men.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.07.2006, godzina 12:15, siedziba Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.07.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: zadanie A. 1) Krótki opis: audyt projektu \Zakup nowoczesnego sprzętu specjalistycznego ułatwiającego kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi\ - Działanie 2. 2 schemat a), część I a)Liczba beneficjentów ostatecznych objętych projektem: 1350 szkół b)Formy wsparcia: wyposażenie szkół specjalnych i integracyjnych w nowoczesny sprzęt ułatwiający kształcenie uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz w środki dydaktyczne.. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: powyżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 25.08.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: zadanie B. 1) Krótki opis: audyt projektu \Edukacyjny portal internetowy\ - Działanie 2. 1 schemat b) Formy wsparcia: -kompleksowy dostęp obywateli do informacji na temat działalności instytucji edukacyjnych, -bezpłatny dostęp do zasobów edukacyjnych umieszczonych na portalu, -umożliwienie wymiany doświadczeń pomiędzy nauczycielami i pracownikami oświaty, -bezpłatny dostęp do usług umieszczonych na portalu,. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.12.10.00. 3) Wielkość lub zakres: poniżej 60.000 euro. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Zakończenie: 30.09.2006 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.