eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski › Przeprowadzenia grupowego szkolenia pt. Kucharz małej gastronomii dla 14 osób, beneficjentów projektu systemowego Aktywność szansą rozwoju współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-02

Tomaszów Lubelski: Przeprowadzenia grupowego szkolenia pt. Kucharz małej gastronomii dla 14 osób, beneficjentów projektu systemowego Aktywność szansą rozwoju współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 376470 - 2012; data zamieszczenia: 02.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 84 664-3590, faks 84 664-3590.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenia grupowego szkolenia pt. Kucharz małej gastronomii dla 14 osób, beneficjentów projektu systemowego Aktywność szansą rozwoju współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie grupowego szkolenia nt. Kucharz małej gastronomii dla 14 osób, beneficjentów projektu systemowego Aktywność szansą rozwoju współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 1. Szkolenie powinno obejmować 80 godzin zajęć (tj. każdy uczestnik powinien odbyć 80 godzin zajęć) i składać się z części teoretycznej - 10 godz. i praktycznej - 70 godz. Jedna godzina lekcyjna obejmuje 45 minut zajęć dydaktycznych. Zajęcia powinny odbywać się w pomieszczeniach spełniających warunki sanitarne BHP i ppoż., w dni robocze od poniedziałku do piątku, maksymalnie 8 godz. dydaktycznych dziennie. 2. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dziennik zajęć zawierający: wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listę obecności i przekazać zamawiającemu kopię dziennika zajęć w terminie 14 dni po zakończeniu szkolenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest w dniu rozpoczęcia szkolenia wyposażyć każdego uczestnika szkolenia w materiały dydaktyczne tj: skrypt (podręcznik - książka kucharska), minimum 1 notatnik, długopis oraz komplet odzieży ochronnej, na który składają się: fartuch ochronny, czepek ochronny, rękawice zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy dla danego rodzaju zawodu oraz sporządzić listę przekazania w/w materiałów, w tym każdy uczestnik szkolenia potwierdza odebranie w/w materiałów własnoręcznym podpisem. 4. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć na czas trwania szkolenia osoby wskazane przez zamawiającego, biorące udział w szkoleniu od NNW na kwotę 10 000,00zł. 5. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt kuchenny, produkty spożywcze a także urządzenia niezbędne do przeprowadzenia zajęć praktycznych, których ilość będzie dostosowana do liczby uczestników. 6. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis kawowy podczas zajęć, w skład którego wchodzi kawa, herbata, woda gazowana/ niegazowana. 7. Termin realizacji: listopad 2012 r. 8. Miejsce realizacji szkolenia: miasto Tomaszów Lubelski. 9. Wykonawca opracuje program szkolenia, który powinien zawierać zagadnienia tematyczne: zagadnienia dotyczące przepisów BHP i ppoż, obsługi maszyn, urządzeń i sprzętu w małej gastronomii, sporządzanie potraw mącznych, mięsnych, jarskich, rybnych, z wykorzystaniem nabiału i innych produktów, sporządzanie deserów, ciast, podstawowych wypieków, gotowanie warzyw kapustnych, strączkowych, świeżych i suchych, pieczenie, gotowanie, duszenie, smażenie, podawanie i dekorowanie oraz zastosowanie dodatków do potraw, pokaz sztuki kulinarnej, przygotowanie i degustacja wybranych potraw z całego cyklu szkolenia, 12. Zajęcia nie mogą być prowadzone metodą e-learningu. 13. Wykonawca zobowiązany jest do oznaczania pomieszczeń, w których realizowany będzie projekt, materiałów szkoleniowych, informacyjnych oraz pozostałej dokumentacji zgodnie z wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej: www.efs.gov.pl lub www.mrr.gov.pl. 14. Wykonawca zobowiązany jest do wydania uczestnikom szkolenia certyfikatów, dyplomów lub zaświadczeń o ich ukończeniu. 15. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pełną dokumentację przeprowadzonych zajęć tj. dziennika zajęć z tematyką zajęć i wymiarem godzin, listy obecności uczestników, potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenie korzystania z serwisu kawowego, kserokopię zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania określonych kwalifikacji, ankiety oceny szkolenia. 16. Wykonawca zamówienia nie może pobierać żadnych opłat od uczestników. 17. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia faktury w terminie do 14 dni po wykonaniu usługi. 18. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi po jej zakończeniu, na podstawie przedłożonej faktury, w terminie do 30 dni po jej dostarczeniu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy wszyscy Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania wykażą, iż posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej: - 2 szkolenia grupowe dla osób dorosłych niepełnosprawnych, zgodne zakresem tematycznym przedmiotu niniejszego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednią bazą (pomieszczeniami) do przeprowadzenia szkolenia oraz będzie dysponował odpowiednim i w odpowiedniej ilości sprzętem do przeprowadzenia zajęć.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację programu przedstawionego w przedmiocie zamówienia, tj. zatrudnia bądź będzie dysponował m.in. osobami jak niżej: kwalifikacje: odpowiednie do rodzaju wykonywanych w zamówieniu czynności, doświadczenie: wszystkie wskazane osoby do przeprowadzenia szkolenia muszą wykazać minimum 2 - letnie doświadczenie w pracy w zakresie wykonywanych czynności jak w niniejszym zamówieniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że jest w sytuacji ekonomicznej oraz finansowej pozwalającej na wykonanie usługi, stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) szczegółową kalkulację kosztu kursu (preliminarz kosztów) z uwzględnieniem podania kosztu 1 osoby, 2) szczegółowy program szkolenia z podaniem ilości godzin zajęć teoretycznych i praktycznych z podaniem terminów, zawierający uszczegółowiony opis zagadnień wskazanych w niniejszej SIWZ i osób prowadzących zajęcia, wymienionych w Załączniku Nr 5 do SIWZ, 3) szczegółowy opis materiałów dydaktycznych przeznaczonych dla uczestników szkolenia na własność, 4) wzór certyfikatu o uczestnictwie w szkoleniu z logo Unii Europejskiej, EFS, tytułem projektu i nazwą programu na potrzeby projektu Aktywność szansą rozwoju, 5) wzór ankiety dla uczestników kursu służącej do oceny szkolenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (w formie aneksu), w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmian spowodowanych siłą wyższą uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu umowy; 2) innych przyczyn zewnętrzne niezależne od zamawiającego i wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia; 3) ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 4) zmiany podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez zamawiającego; 5) zmiany terminu realizacji zamówienia, w przypadku: - gdy usługi objęte umową zostały wstrzymane przez właściwy organ, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pcpr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 68, 22-600Tomaszów Lubelski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2012 godzina 13:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. nr. 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, Projekt pn. Aktywność szansą rozwoju, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.