eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług przez ratowników wodnych na terenie obiektów MOSiR.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-29

Ogłoszenie nr 376163 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.

Łódź: Świadczenie usług przez ratowników wodnych na terenie obiektów MOSiR.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 343124


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź - Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 00000100855997, ul. ul. Ks. Skorupki  21, 90-532   Łódź, państwo Polska, woj. łódzkie, tel. 42 27 21 416; 27 21 417, faks 42 6367980, e-mail przetargi@mosir.lodz.pl, m.szablewska@mosir.lodz.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.mosir.lodz.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług przez ratowników wodnych na terenie obiektów MOSiR.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

33/16/PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Obsługa pływalni Wodny Raj - pływalnia kryta usługa świadczona w okresie 12 miesięcy: WYKAZ GODZIN PRACY RATOWNIKÓW NA PŁYWALNI "WODNY RAJ" W 2017 r. - pływalnia kryta (minimalna - niezbędna ilość obsługi) 1. Obsługa pływalni krytej - 3 stanowiska ratownicze 2. Rozpoczęcie pracy i dozorowanie pływalni w godzinach: poniedziałek - piątek 7.00 - 22.00 - 15 godzin dziennie sobota 10.00 - 22.00 - 12 godzin niedziela 10.00 - 21.00 - 11 godzin dni świąteczne - 8 godzin 3. Wykaz godzin: 1) styczeń - 31 dni - 21 dni x 15 godzin = 315 - 4 sobót x 12 godzin = 48 - 4 niedziel x 11 godzin = 44 - 2 święta x 8 godzin = 16 Razem = 423 godziny 2) luty - 28 dni - 20 dni x 15 godzin = 300 - 4 soboty x 12 godzin = 48 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 Razem = 392 godzin 3) marzec - 31 dni - 23 dni x 15 godzin = 345 - 4 soboty x 12 godzin = 48 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 Razem = 437 godzin 4) kwiecień - 30 dni (z wyłączeniem 16 i 17 kwietnia Święta Wielkanocne) - 19 dni x 15 godzin = 285 - 4 sobót x 12 godzin = 48 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 Razem = 385 godzin 5) maj - 31 dni - 21 dni x 15 godzin = 315 - 4 soboty x 12 godzin = 48 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 - 2 dni x 8 godzin = 16 (1 maja i 3 maja - 14.00-22.00) Razem = 423 godzin 6) czerwiec - 30 dni - 21 dni x 15 godzin = 315 - 4 soboty x 12 godzin = 48 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 - 1 dzień x 8 godzin = 8 (15 czerwca - Boże Ciało - 14.00-22.00) Razem = 415 godziny 7) lipiec - 31 dni - 21 dni x 15 godzin = 315 - 5 sobót x 12 godzin = 60 - 5 niedziel x 11 godzin = 55 Razem = 430 godzin 8) sierpień - 31 dni - 22 dni x 15 godzin = 330 - 4 soboty x 12 godzin = 48 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 - 1 dzień x 8 godzin = 8 (15 sierpnia Święto 14.00-22.00) Razem = 430 godziny 9) wrzesień - 30 dni - 21 dni x 15 godzin = 315 - 5 sobót x 12 godzin = 60 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 Razem = 419 godzin 10) październik - 31 dni - 22 dni x 15 godzin = 330 - 4 soboty x 12 godzin = 48 - 5 niedziel x 11 godzin = 55 Razem = 433 godzin 11) listopad - 29 dni (z wyłączeniem 1 listopada Wszystkich Świętych) - 21 dni x 15 godzin = 315 - 3 soboty x 12 godzin = 36 - 4 niedziele x 11 godzin = 44 - 1 dzień x 8 godzin = 8 (11 listopada Święto Niepodległości 14.00-22.00) Razem = 403 godziny 12) grudzień - 30 dni (z wyłączeniem 25 grudnia) - 19 dni x 15 godzin = 285 - 5 sobót x 12 godzin = 60 - 3 niedziele x 11 godzin = 33 - 3 dni x 8 godzin = 24 (Święto Bożego Narodzenia i Sylwester 24, 26, 31 grudnia) Razem = 402 godzin Łącznie - 4992 godzin 4.992 godziny x 3 ratowników = 14.976 godzin Wykonawca będzie dodatkowo realizował usługę w niżej wymienionych godzinach. O dokładnych terminach realizowania dodatkowej usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę ? soboty 8.00 - 10.00 - 1 stanowisko ratownicze tj. 50 sobót x 2 godziny x 1 ratownik = 100 godzin ? niedziele 8.00-10.00 -1 stanowisko ratownicze tj 4 niedziele x 2 godziny x 1 ratownik = 8 godzin RAZEM: 14.976+ 100 + 8= 15.084 Obowiązki Wykonawcy: 1. Wykonawca zapewnia ciągłość obsady ratowniczej w ciągu pełnego tygodnia w godzinach pracy Pływalni tj. od poniedziałku do piątku od 7 do 22, sobota od 8.00 - 22.00 niedziela od 10 do 21 2. Wykonawca na własny koszt wyposaży ratowników wodnych w jednorodny strój służbowy w kolorze czerwonym z napisem "ratownik" lub innym napisem wskazującym zakres wykonywanych czynności, a także obuwie zgodne z wymogami BHP oraz gwizdek. 3. Ratownicy wodni Wykonawcy zobowiązują się dbać o stanowisko pracy i powierzone im mienie Zamawiającego. Z powierzenia mienia przy rozpoczęciu świadczenia usługi, a także każdorazowo w przypadku przekazania dodatkowego mienia zostanie spisany protokół, który stanowił będzie załącznik do umowy. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za powierzone mu w użytkowanie mienie, sprzęt ratowniczy i wyposażenie. 4. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w szczególności: 1) Grafika dyżurów zwierającego, co najmniej: imię i nazwisko ratownika, dzień i godziny dyżuru. 2) Dziennika Pracy Ratowników. 3) Harmonogramu faktycznie przepracowanych godzin przez ratowników, zawierającego co najmniej: imię i nazwisko ratownika, dzień pełnienia dyżuru, godziny pełnienia dyżuru, podpis ratownika potwierdzający stan faktyczny. 5. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania procedur i instrukcji: 1) Obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru. 2) Alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu. 3) Udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. 4) Sprawdzania działania atrakcji wodnych. 5) Ogólnych wytycznych obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach. 6. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Opracowania i wdrożenia zakresu obowiązków ratowników uwzględniających ogólne wytyczne obowiązki i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach. Przez poszczególne stanowiska Zamawiający rozumie miejsca pełnienia dyżurów zlokalizowane w różnych częściach pływalni. 2) Opracowania i wdrożenia procedur przeprowadzenia akcji ratowniczej na stanowisku ratowniczym. 3) Zapewnienia udzielania skutecznej pomocy w razie wypadku, obejmującej działania ratownicze oraz udzielenie pierwszej pomocy przedlekarskiej. 4) Określenia i wdrożenia granic stref nadzoru przypadających na jednego ratownika. 5) Określenia i wdrożenia rodzaju i sposobu prowadzenia podstawowej dokumentacji służby ratowniczej oraz jej archiwizacji. 6) Określenia i wdrożenia rodzaju i sposobu sporządzenia przez służby ratownicze dokumentacji wypadkowej (karta wypadku). 7) Opracowania i wdrożenia procedur przeprowadzania instruktażu bezpieczeństwa dla grup zorganizowanych. 8) Opracowania procedur postępowania z materiałem biologicznym potencjalnie zakaźnym. 6.1. Powyższe dokumenty należy przedłożyć w terminie 21 dni od dnia podpisania umowy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania rotacji stanowisk ratowniczych zmiana stanowiska rotacyjnie co 1 godzinę. 8. Wykonawca zobowiązuje się przedkładać Zamawiającemu do 3 dni roboczych przed końcem każdego miesiąca kalendarzowego imienny harmonogram świadczenia usług przez ratowników na terenie pływalni Wodny Raj obejmujący wszystkie dni następnego miesiąca i godziny pełnienia dyżurów. O zmianach w harmonogramie Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego i naniesie zmiany w "Grafiku Dyżurów". Znajdujący się w pomieszczeniu ratowników na terenie pływalni Wodny Raj Grafik udostępniony będzie Zamawiającemu na każde jego żądanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo niezaakceptowania harmonogramu pracy ratowników. 9. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania i przestrzegania przez ratowników Regulaminu pływalni Wodny Raj, oraz regulaminów korzystania z poszczególnych urządzeń i atrakcji, w które wyposażona jest pływalnia Wodny Raj, a także dokumentów określonych w punkcie 5 powyżej. 10. Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji i współudziału w aktualizacji wewnętrznych przepisów obowiązujących na pływalni, dotyczących bezpieczeństwa osób kąpiących się. 11. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Dozoru nad pracą ratowników wodnych polegającym na zapewnieniu bezpieczeństwa użytkowników na wyznaczonym obszarze wodnym zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz.U.2011.208.1240). 2) Dozoru pływalni przekazanym przez Zamawiającego protokolarnie sprzętem ratunkowym i pomocniczym, urządzeniami sygnalizacyjnymi i ostrzegawczymi zgodnymi z wymogami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. (poz. 261). 3) Uzupełniania na bieżąco na własny koszt butli z tlenem medycznym, apteczek w niezbędny sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne w niezbędnej ilości, zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. (poz. 261). 12. Wykonawca ma obowiązek zapewnić pełnienie dyżurów ratowniczych wyłącznie przez osoby posiadające uprawnienia ratownika zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 roku o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych - uprawnienia ratownika wodnego art. 2 pkt 5 oraz ukończony, aktualny kurs w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy umożliwiający wykonywanie czynności określonych art. 14 pkt 1-9 ustawy z dnia 8 września 2006 roku o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. Nr 191, poz. 1410, ze zm.). 13. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy listę osób wraz kserokopiami dokumentów potwierdzających posiadanie przez nich odpowiednich uprawnień do wykonywania Usługi i dokonywać jej bieżącej aktualizacji, w przypadku każdorazowej zmiany składu osobowego kadry ratowniczej. Strony zgodnie ustalają, iż powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy. Do dokumentów o których mowa powyżej należą: - Certyfikat MSW o ukończeniu szkolenia ratowników wodnych lub uprawnienia ratownika WOPR przed 2011 rokiem, - aktualny certyfikat KPP, - aktualna legitymacja ratownika wodnego lub dokument potwierdzający przynależność w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa. Powyższe dokumenty każda z osób wykonująca dyżur powinna mieć przy sobie w razie konieczności ich okazania odpowiednim służbom. 14. Osoby wykonujące usługi będące przedmiotem umowy z ramienia Wykonawcy wykonywać je będą zgodnie z obowiązującymi przepisami i będą mieć aktualne przeszkolenie z zakresu BHP oraz p.poż., a także aktualne badania lekarskie. 15. Wykonawca zobowiązuje się do zmian personalnych w składzie osobowym ratowników świadczących usługę ratowniczą na pływalni Wodny Raj na pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku istotnego naruszenia lub zaniedbania obowiązków służbowych ratowników polegającego m.in. na: 1) Pracy pod wpływem alkoholu lub spożywania alkoholu w czasie pracy, 2) Pracy pod wpływem środków odurzających, 3) Niereagowania w przypadku zagrażających życiu lub zdrowiu kąpiących się, 4) Co najmniej dwukrotnym niestosownym zachowaniu się wobec klientów oraz używaniu słuchawek ograniczających słyszalność, 5) Co najmniej dwukrotnym stwierdzeniu używania przez ratownika telefonu komórkowego w czasie pracy (z wyłączeniem przerw), 6) Opuszczenia miejsca pracy w nieuzasadnionych przypadkach, 7) Rażącym nieprzestrzeganiu Regulaminu pływalni, 8) Co najmniej trzykrotnego spóźnienia się lub nieusprawiedliwionej nieobecności w miesięcznym okresie rozliczeniowym. 9) Stwierdzeniu przez Zamawiającego prowadzenia przez pracownika Wykonawcy działalności gospodarczej (np. wykonywanie usługi nauki pływania). Uwaga: O każdym przypadku naruszenia lub zaniedbania obowiązków służbowych ratowników, o których mowa w ust. 15, Zamawiający powiadomi na piśmie Wykonawcę. 16. Wykonawca zobowiązuje się do wyznaczania, na każdej zmianie, kierownika zmiany i odnotowywanie tego faktu w Dzienniku Pracy Ratownika. 17. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia każdorazowo Dziennika Pracy Ratowników na każde żądanie osoby kierującej pływalnią Wodny Raj, Dyrektora MOSiR, Zastępcy Dyrektora MOSiR lub inną osobę wyznaczoną przez Dyrektora MOSiR. Ogólny zakres czynności i obowiązków ratowników wodnych na pływalni Wodny Raj - kryta Zobowiązuje ratowników do: 1. Złożenia własnoręcznego podpisu na liście obecności przed przystąpieniem do pracy, potwierdzającego gotowość do pracy w dniu jej wykonywania i podpisu w Dzienniku Pracy Ratowników, stwierdzając fakt objęcia dyżuru na wyznaczonym obszarze. 2. Pełnienia dyżuru w kompletnym stroju wraz z identyfikatorem. 3. Zorganizowania stanowiska ratowniczego przed objęciem pracy w następujący sposób: 1) wystawienia sprzętu ratowniczego i sprawdzenie jego stanu sprawności, 2) wystawienia sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej i sprawdzenie jego stanu ilościowego, 3) dokonanie penetracji dna basenu i usunięcia niebezpiecznych przedmiotów, 4) sprawdzenia stanu technicznego urządzeń, 5) kontroli wnętrza ślizgów zjeżdżalni, 6) sprawdzenia sprzętu: informacyjnego, ratunkowego i pomocniczego, 7) wypisania na tablicy informacyjnej temperatury powietrza, wody, zawartości chloru - czynności te należy powtarzać 3 razy w ciągu dnia, 8) dokonywanie na bieżąco wpisów w Dzienniku Pracy Ratownika, 4. Podjęcia następujących czynności po zakończeniu dozoru poprzez: 1) dokonanie penetracji dna pływalni, 2) kontrolę stanu urządzeń i atrakcji wodnych z wpisem do Dziennika Pracy Ratowników i zgłoszenie uszkodzenia osobie kierującej pływalnią Wodny Raj a w przypadku jej nieobecności osobie upoważnionej, 3) zdemontowanie stanowiska pracy tj. zniesienie sprzętu, 4) informowanie o stanie ilościowym sprzętu pomocy przedmedycznej. 5. Stałego obserwowania powierzchni wody, w tym ponoszenia odpowiedzialności za bezpieczeństwo kąpiących się na terenie pływalni, niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wezwania pomocy oraz podejmowania akcji ratunkowej, udzielania pomocy przedmedycznej. 6. Współpracy z osobą kierującą pływalnią Wodny Raj w zakresie bezpieczeństwa prawidłowego funkcjonowania urządzeń znajdujących się na terenie pływalni oraz informowania o dostrzeżonych usterkach. 7. Udostępniania osobom korzystającym z usług krytej pływalni urządzeń (np. włączania masaży wodnych). 8. Udzielania klientom wyczerpujących informacji na temat regulaminu oraz obsługi i działania urządzeń na terenie pływalni. 9. Reagowania na wszelkie wypadki naruszenia regulaminów i instrukcji obowiązujących na terenie pływalni. 10. Zakazu używania telefonów komórkowych podczas pełnienia służby na stanowisku ratowniczym. 11. Dbałości o porządek w pomieszczeniach udostępnionych przez Zamawiającego zarówno na potrzeby Wykonawcy jak i pomieszczeń, w których odbywać się będzie dyżur (hala basenowa) oraz przestrzeganie przepisów BHP w tym zakresie. 12. Wykonywania poleceń osoby kierującej pływalnią Wodny Raj wynikających z zakresu przestrzegania regulaminów porządkowych i organizacyjnych. 13. Stałej kontroli stanu wody w nieckach basenowych i wannach WHIRPOOL tj. sprawdzanie czy nie występują zanieczyszczenia obce w wodzie. W przypadku wystąpienia zanieczyszczeń mających wpływ na stan wody pod względem sanitarno - epidemiologicznym - niezwłoczne poinformowanie obsługi pływalni. 14. Zapobiegania wszelkim szkodom materialnym wyrządzanym przez użytkowników basenu. W sytuacji zaistnienia takich szkód, fakt ten musi być natychmiast zgłoszony kierownikowi pływalni lub osobie przez niego wyznaczonej. 15. Niepodejmowania żadnej działalności gospodarczej w miejscu pracy (wykonywania usługi). 16. Sygnalizowania za pomocą urządzeń alarmowych wszelkiego przekroczenia porządku obowiązującego na terenie pływalni oraz pomagania w akcji ewakuacyjnej na obiekcie zgodnie z procedurą. Miejsce świadczenia usług Miejsce świadczenia usług - kryta pływalnia "Wodny Raj" Łódź ul. Wiernej Rzeki 2 Kryta pływalnia składa się z: * basenu pływackiego o długości 25 m i szerokości 16 m z 6 torami pływackimi, głębokość niecki zmienia się wraz z długością basenu w zakresie od 1,3 do 1,8 m, * basenu do nauki pływania i rekreacyjnego - szerokość 12,5 m, długość średnia 10 m, basen o nieusystematyzowanym kształcie, w basenie atrakcje wodne - masaż wodny strumieniowy do masażu górnych części ciała, zejście do basenu po schodach, basen orurowany, przystosowany dla osób niepełnosprawnych, głębokość zmienia się stopniowo od 0,8 m do 1,05 m. * brodzika dla dzieci o głębokości ok. 0,3 m * dwóch wanien Whirpool do hydromasażu, głębokość ok. 0,6 m przeznaczona do jednorazowego korzystania przez 8 osób. * zjeżdżalni wewnętrznej - żółtej ze zbiornikiem hamownym o wymiarach 6 x 2 m. * zjeżdżalni wewnętrzno - zewnętrznej - zielonej ze zbiornikiem hamownym w niecce zewnętrzno-wewnętrznej o powierzchni 58,3 m2. Harmonogram świadczenia usług Każdorazowo, w czasie jednej zmiany, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość usług świadczonych równocześnie przez 3 ratowników w zależności od przedstawionego Zamawiającemu harmonogramu - zgodnie z w/w przepisami. II. Usługa świadczona przez ratowników w okresie letnim Zakres zlecenia Obiekt rekreacyjny Stawy Jana przy ul. Rzgowskiej 247 - miejsce przyjęte do kąpieli o długości linii brzegowej 95 m - 3 ratowników, praca od 24.06.-10.09.2017 r. tj. 79 dni po 8 godzin dziennie, Obiekt rekreacyjny Stawy Jana przy ul. Rzgowskiej 247 - przystań - 1 ratownik, praca od 29.04-03.05., 06-07.05., 13-14.05., 20-21,05., 27-28.05., 03-04.06., 10-11.06., 15-18.06., 24.06.-10.09., 16-17.09.2017 r. tj. 102 dni po 8 godzin dziennie, Obiekt rekreacyjny Arturówek, przy ul. Skrzydlatej 75 obsługa jednego akwenu - miejsce przyjęte do kąpieli o długości linii brzegowej 95 m - 3 ratowników, praca od 24.06.-10.09.2017 r. tj. 79 dni po 8 godzin dziennie, Obiekt rekreacyjny Arturówek, przy ul. Skrzydlatej 75 obsługa jednego akwenu - przystań - 1 ratownik, praca od 29.04-03.05., 06-07.05., 13-14.05., 20-21,05., 27-28.05., 03-04.06., 10-11.06., 15-18.06., 24.06.-10.09., 16-17.09.2017 r. tj. 102 dni po 8 godzin dziennie, Obiekt rekreacyjny Stawy Stefańskiego, przy ul. Patriotycznej 3 obsługa jednego akwenu - miejsce przyjęte do kąpieli o długości linii brzegowej 95 m - 3 ratowników, praca od 24.06.-10.09.2017 r. tj. 79 dni po 8 godzin dziennie, pływalnia Wodny Raj, przy ul. Wiernej Rzeki 2 obsługa pływalni odkrytej - 4 ratowników praca od 24.06.-10.09.2017 r. tj. 79 dni po 8 godzin dziennie, pływalnia Promienistych, przy ul. Głowackiego 10/12 obsługa pływalni odkrytej - 4 ratowników praca od 24.06.-10.09.2017 r. tj. 79 dni po 8 godzin dziennie, Łącznie - 12.376 godzin Obowiązki Wykonawcy 1. Rozpoczęcie pracy i dozorowanie obszarów wodnych od poniedziałku do piątku od godz. 1100 do godz. 1900, soboty, niedziele od godz. 1000 do godz. 1800. Zamawiający dopuszcza zmianę godzin poprzez wydłużenie godzin czasu pracy maksymalnie do godziny 2000, bądź ich przesunięcie o +/- 1 godzinę. 2. Wykonawca na własny koszt wyposaży ratowników wodnych w jednorodny strój służbowy w kolorze czerwonym z napisem "ratownik" lub innym napisem wskazującym zakres wykonywanych czynności, a także obuwie zgodne z wymogami BHP oraz gwizdek. 3. Wykonawca wyposaży na własny koszt każdego ratownika w zestawy ABC wyłącznie na miejscach wykorzystywanych do kąpieli. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia, co najmniej na czas świadczenia usługi dla Zamawiającego umowy na wywóz odpadów medycznych. Zamawiający ma prawo dokonać kontroli czy powyższa umowa została zawarta. 5. Ratownicy wodni Wykonawcy zobowiązują się dbać o stanowisko pracy i powierzone im mienie Zamawiającego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za powierzone mu w użytkowanie mienie, sprzęt ratowniczy i wyposażenie. 6. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia podstawowej dokumentacji i systemu raportowania, w szczególności: 1) Grafiku dyżurów zawierającego, co najmniej: imię i nazwisko ratownika, dzień i godziny dyżuru. 2) Dziennika Pracy Ratowników. 3) Harmonogramu faktycznie przepracowanych godzin przez ratowników, zawierającego co najmniej: imię i nazwisko ratownika, dzień pełnienia dyżuru, godziny pełnienia dyżuru, podpis ratownika potwierdzający stan faktyczny. 7. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania procedur i instrukcji: 1) Obejmowania, przekazywania i zakończenia dyżuru. 2) Alarmowych, przy wypadkach w różnych miejscach obiektu. 3) Udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej wraz ze spisaniem protokołu wypadku. 4) Sprawdzania działania w czasie trwania dyżuru atrakcji wodnych (o ile występują na danym obiekcie). 5) Ogólnych wytycznych obowiązków i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach. 8. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Opracowania i wdrożenia zakresu obowiązków ratowników uwzględniających ogólne wytyczne obowiązki i czynności ratowników na poszczególnych stanowiskach. Przez poszczególne stanowiska Zamawiający rozumie miejsca pełnienia dyżurów zlokalizowane w różnych częściach obiektu wyznaczone przez Zamawiającego. 2) Opracowania i wdrożenia procedur przeprowadzenia akcji ratowniczej na stanowisku ratowniczym. 3) Zapewnienia udzielania skutecznej pomocy w razie wypadku, obejmującej działania ratownicze oraz udzielenie pierwszej pomocy przedmedycznej. 4) Określenia i wdrożenia rodzaju i sposobu prowadzenia podstawowej dokumentacji służby ratowniczej oraz jej archiwizacji. 5) Opracowania procedur postępowania z materiałem biologicznym potencjalnie zakaźnym. 8.1. Powyższe dokumenty należy przedłożyć w terminie do 21 dni od dnia podpisania umowy. 9. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania rotacji stanowisk ratowniczych zmiana stanowiska rotacyjnie co 1 godzinę na obiektach - pływalni Wodny Raj i pływalnia Promienistych. W odniesieniu do miejsc wykorzystywanych do kąpieli Zamawiający wymaga aby poszczególni pracownicy Wykonawcy nie świadczyli usługi w tym samym miejscu. 10. Wykonawca zobowiązuje się przedkładać Zamawiającemu do 3 dni roboczych przed końcem każdego miesiąca kalendarzowego imienny harmonogram świadczenia usług przez ratowników na terenie obiektów, na których świadczone są usługi przez ratowników wodnych, obejmujący wszystkie dni następnego miesiąca i godziny pełnienia dyżurów. O zmianach w harmonogramie Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego i naniesie zmiany w "Grafiku Dyżurów". Grafik udostępniony będzie Zamawiającemu na każde jego żądanie. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie zaakceptowania harmonogramu pracy ratowników. 11. Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania i przestrzegania przez ratowników Regulaminu obiektów, na których świadczone są usługi, oraz regulaminów korzystania z poszczególnych urządzeń i atrakcji wodnych, w które wyposażony jest obiekt, a także dokumentów określonych w punkcie 6 powyżej. 12. Wykonawca zobowiązuje się do konsultacji i współudziału w aktualizacji wewnętrznych przepisów obowiązujących na pływalniach i innych obszarach wodnych, dotyczących bezpieczeństwa osób kąpiących się. 13. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Dozoru nad pracą ratowników wodnych polegającym na zapewnieniu bezpieczeństwa użytkowników na wyznaczonym obszarze wodnym zgodnie z Ustawą o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych z dnia 18 sierpnia 2011 r. (Dz.U.2011.208.1240). 2) Dozoru pływalni i innych obszarów wodnych przekazanym przez Zamawiającego protokolarnie sprzętem ratunkowym i pomocniczym, urządzeniami sygnalizacyjnymi i ostrzegawczymi zgodnymi z wymogami Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. (poz. 261). 3) Uzupełniania na bieżąco na własny koszt butli z tlenem medycznym, apteczek w niezbędny sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne w niezbędnej ilości, zgodnie z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. (poz. 261). 14. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu w dniu podpisania umowy listę osób wraz kserokopiami dokumentów potwierdzających posiadanie przez nich odpowiednich uprawnień do wykonywania Usługi i dokonywać jej bieżącej aktualizacji, w przypadku każdorazowej zmiany składu osobowego kadry ratowniczej. Strony zgodnie ustalają, iż powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy. 15. Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, najpóźniej na dwa dni przed rozpoczęciem pełnienia dyżurów przez ratowników, listę osób wraz kserokopiami dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem, potwierdzających posiadanie przez nich odpowiednich uprawnień do wykonywania Usługi i dokonywać jej bieżącej aktualizacji, w przypadku każdorazowej zmiany składu osobowego kadry ratowniczej. Strony zgodnie ustalają, iż powyższa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy. Do dokumentów, o których mowa powyżej należą: - Certyfikat MSW o ukończeniu szkolenia ratowników wodnych lub uprawnienia ratownika WOPR przed 2011 rokiem, - aktualny certyfikat KPP, - aktualna legitymacja ratownika wodnego lub dokument potwierdzający przynależność w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa. Powyższe dokumenty każda z osób wykonująca dyżur powinna mieć przy sobie w razie konieczności ich okazania odpowiednim służbom. 16. Osoby wykonujące usługi będące przedmiotem umowy z ramienia Wykonawcy wykonywać je będą zgodnie z obowiązującymi przepisami i będą mieć aktualne przeszkolenie z zakresu BHP oraz p.poż. 17. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia ratowników w środki łączności bezprzewodowej typu radiotelefon przenośny. Komunikacja między ratownikami musi zapewniać stałą, nieprzerwaną łączność, przez co najmniej 10 godzin bez zmiany baterii lub udostępnienia odpowiedniej ilości zapasowych akumulatorów. Zasięg radiotelefonów minimum 1 km w otwartej przestrzeni. 18. Wykonawca zobowiązuje się do zmian personalnych w składzie osobowym ratowników świadczących usługę ratowniczą na pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku istotnego naruszenia lub zaniedbania obowiązków służbowych ratowników polegającego m.in. na: 1) Pracy pod wpływem alkoholu lub spożywania alkoholu w czasie pracy, 2) Pracy pod wpływem środków odurzających, 3) Niereagowania w przypadku zagrażających życiu lub zdrowiu kąpiących się, 4) Co najmniej dwukrotnym niestosownym zachowaniu się wobec klientów oraz używaniu słuchawek ograniczających słyszalność, 5) Co najmniej dwukrotnym stwierdzeniu używania przez ratownika telefonu komórkowego w czasie pracy (z wyłączeniem przerw), 6) Opuszczenia miejsca pracy w nieuzasadnionych przypadkach, 7) Rażącym nieprzestrzeganiu Regulaminu pływalni, miejsc wyznaczonych do kąpieli, przystani. 8) Co najmniej trzykrotnego spóźnienia się lub nieusprawiedliwionej nieobecności w miesięcznym okresie rozliczeniowym. 9) Stwierdzeniu przez Zamawiającego prowadzenia przez pracownika Wykonawcy działalności gospodarczej (np. wykonywanie usługi nauki pływania). Uwaga: O każdym przypadku naruszenia lub zaniedbania obowiązków służbowych ratowników, o których mowa w ust. 18, Zamawiający powiadomi na piśmie Wykonawcę. Wykonawca ma prawo odwołania się od powyższej decyzji w przeciągu 7 dni od daty otrzymania pisemnego powiadomienia. 19. Wykonawca zobowiązuje się do wyznaczania, na każdej zmianie, kierownika zmiany i odnotowywanie tego faktu w Dzienniku Pracy Ratownika. 20. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia każdorazowo Dziennika Pracy Ratowników na każde żądanie osoby kierującej pływalnią, miejscem wyznaczonym do kąpieli, Dyrektorowi MOSiR, Zastępcy Dyrektora MOSiR lub innej osobie wyznaczonej przez Dyrektora MOSiR. Obowiązki Zamawiającego 1. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy przed otwarciem obiektów posiadanych analiz bezpieczeństwa. 2. Zamawiający przekaże informacje dotyczące ilości i rodzaju sprzętu pływającego na obszarach wodnych MOSiR przygotowanego do eksploatacji. 3. Zamawiający zabezpieczy pomieszczenia socjalne dla pracowników Wykonawcy. 4. Zamawiający oznaczy teren wokół obszarów wodnych (stawów) tabliczkami informującymi o zakazie kąpieli poza wyznaczonymi miejscami. 5. Zamawiający zobowiązuje się przed uruchomieniem do sprawdzania sprawności technicznej, uruchamiania i wyłączania atrakcji wodnych. 6. Zamawiający zobowiązuje się do utrzymywania porządku na plażach obiektów wykorzystywanych do kąpieli lub na terenach pływalni. Ogólny zakres czynności i obowiązków ratowników na kąpieliskach i pływalniach Do obowiązków ratowników Wykonawcy należy: 1. Złożenie własnoręcznego podpisu na liście obecności przed przystąpieniem do pracy, potwierdzającego gotowość do pracy w dniu jej wykonywania i podpisu w Dzienniku Pracy Ratowników, stwierdzając fakt objęcia dyżuru na wyznaczonym obszarze. 2. Pełnienie dyżuru w kompletnym stroju (koszulka, obuwie ochronne). 3. Zorganizowanie stanowiska ratowniczego przed objęciem pracy w następujący sposób: 1) wystawienia sprzętu ratowniczego i sprawdzenie jego stanu sprawności, 2) wystawienia sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej i sprawdzenie jego stanu ilościowego, 3) dokonanie penetracji dna basenu i miejsca wyznaczonego do kąpieli i usunięcia niebezpiecznych przedmiotów (Zamawiający dopuszcza rozpoczęcie penetracji dna o godzinie 10:00. W przypadku zmiany godziny rozpoczęcia pracy ratowników zmianie ulegnie godzina rozpoczęcia penetracji dna.), 4) wypisania na tablicy informacyjnej temperatury powietrza, wody, - czynności te należy powtarzać 3 razy w ciągu dnia, 5) dokonywanie na bieżąco wpisów w Dzienniku Pracy Ratownika w tym karty wypadku. 4. Wezwanie Pogotowia Ratunkowego w razie zaistnienia takiej potrzeby. 5. Podjęcie następujących czynności po zakończeniu dozoru poprzez: 1) dokonanie penetracji dna pływalni, 2) zdemontowanie stanowiska pracy tj. zniesienie sprzętu ruchomego. 6. Stałego obserwowania powierzchni wody, w tym ponoszenia odpowiedzialności za bezpieczeństwo kąpiących się na terenie pływalni lub miejsca wyznaczonego do kąpieli, niezwłocznego reagowania na każdy sygnał wezwania pomocy oraz podejmowania akcji ratunkowej, udzielania pomocy przedmedycznej. 7. Współpracy z osobą kierującą pływalnią bądź miejscem wyznaczonym do kąpieli w zakresie bezpieczeństwa prawidłowego funkcjonowania urządzeń znajdujących się na wyznaczonym terenie oraz informowania o dostrzeżonych usterkach. 8. Reagowanie na wszelkie wypadki naruszenia w wodzie obowiązujących regulaminów. 9. Zakazu używania telefonów komórkowych podczas pełnienia służby na stanowisku ratowniczym. 10. Dbałości o porządek w pomieszczeniach socjalnych udostępnionych przez Zamawiającego na potrzeby Wykonawcy oraz przestrzeganie przepisów BHP w tym zakresie. 11. Wykonywanie poleceń osoby kierującej pływalnią bądź miejscem wyznaczonym do kąpieli wynikających z zakresu przestrzegania regulaminów porządkowych i organizacyjnych. 12. Stałej kontroli stanu wody w nieckach basenowych lub stawach tj. sprawdzanie czy nie występują zanieczyszczenia obce w wodzie. W przypadku wystąpienia zanieczyszczeń mających wpływ na stan wody pod względem sanitarno - epidemiologicznym - niezwłoczne poinformowanie osoby upoważnionej do kontaktu. 13. W sytuacji stwierdzenia przez ratownika zaistnienia szkód na obiekcie, fakt ten musi być natychmiast zgłoszony wyznaczonej osobie do kontaktu. 14. Niepodejmowanie żadnej działalności gospodarczej w miejscu pracy (wykonywania usługi). 15. Sygnalizowanie za pomocą urządzeń alarmowych wszelkiego przekroczenia porządku obowiązującego na terenie pływalni bądź miejsca wyznaczonego do kąpieli oraz pomagania w akcji ewakuacyjnej na obiekcie zgodnie z procedurą. Ogólny zakres czynności i obowiązków ratowników na przystani Do obowiązków ratowników Wykonawcy należy: 1. Złożenie własnoręcznego podpisu na liście obecności przed przystąpieniem do pracy, potwierdzającego gotowość do pracy w dniu jej wykonywania i podpisu w Dzienniku Pracy Ratowników, stwierdzając fakt objęcia dyżuru na wyznaczonym obszarze. 2. Pełnienie dyżuru w kompletnym stroju (koszulka, obuwie ochronne). 3. Ustalenie zasad wyposażenia w sprzęt zabezpieczający (kapoki itp.) osób korzystających z dostępnych jednostek i sprzętu pływającego, zgodnie z wymogami odpowiednich przepisów prawa. 4. Bieżący dozór akwenu w zakresie: 1) zachowania warunków bezpiecznej eksploatacji sprzętu przez ich użytkowników, 2) bieżącej kontroli, aby eksploatowany sprzęt pływający był sprzętem MOSiR-u (współpraca z pracownikiem MOSiR) 3) wystawienia sprzętu ratowniczego i sprawdzenia jego stanu sprawności, 4) wystawienia sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej i sprawdzenia jego stanu ilościowego. 5. Dozór nad ogólnym bezpieczeństwem osób korzystających z przestrzeni akwenu. 6. Komunikowanie się, ostrzeganie oraz reagowanie wobec osób korzystających ze sprzętu pływającego, w przypadku wystąpienia zagrożenia. UWAGA: Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności warunków zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Sposób i okres wymaganego zatrudnienia osób realizujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia na pływalni Wodny Raj - pływalnia kryta (usługa świadczona przez okres 12 miesięcy), które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy 1 etat lub w wymiarze minimum 1/2 etatu. Liczba zatrudnionych osób ma wynosić min. 6 osób w wymiarze pełnego etatu plus liczba osób wskazanych w ofercie. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia Świadczenie usług przez ratowników na pływalni Wodny Raj - pływalnia kryta (usługa świadczona przez okres 12 miesięcy). 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w terminie do 10 dni roboczych wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: * oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; * zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; * poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98350000-1
Dodatkowe kody CPV: 75241000-7, 71317200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT686500
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Fundacja Wodna Służba Ratownicza,  biuro@obslugaratownicza.pl,  ul.Kleczkowska 50,  50-227,  Wrocław,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 589840.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 589840.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 738674.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.