eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dostarczania przesyłek pocztowych dla Sądu Rejonowego w Suwałkach Nr postępowania przetargowegoA-220-9/ZP-4/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-19

Suwałki: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dostarczania przesyłek pocztowych dla Sądu Rejonowego w Suwałkach Nr postępowania przetargowego: A-220-9/ZP-4/10
Numer ogłoszenia: 376058 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Suwałkach , ul. Ludwika Waryńskiego 45, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 563 13 10, faks 0-87 563 12 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suwalki.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dostarczania przesyłek pocztowych dla Sądu Rejonowego w Suwałkach Nr postępowania przetargowego: A-220-9/ZP-4/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania przesyłek pocztowych powyżej 50 g dla Sądu Rejonowego w Suwałkach, w tym doręczeń wynikających z przepisów Kodeksu postępowania cywilnego, Kodeksu postępowania karnego i Kodeksu postępowania administracyjnego. 2. Odbiór, przyjmowanie, przemieszczanie i doręczenie dotyczy: 1) przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych, 2) przesyłek listowych krajowych nierejestrowanych priorytetowych-ekspresowych 3) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych 4) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych-ekspresowych 5) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych z potwierdzeniem odbioru (ZPO) 6) przesyłek listowych krajowych rejestrowanych priorytetowych-ekspresowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO) 7) przesyłek listowych zagranicznych priorytetowych-ekspresowych 8) przesyłek listowych zagranicznych priorytetowych-ekspresowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO) 9) paczek ekonomicznych z potwierdzeniem odbioru (ZPO) 10) paczek priorytetowych-ekspresowych z potwierdzeniem odbioru (ZPO) 11) innych przesyłek wg cen wynikających z cennika Wykonawcy zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1 do siwz. Uwaga: Przesyłka priorytetowa-ekspresowa - usługa realizowana najszybszą drogą i najszybszej kategorii. 3. Usługi pocztowe będące przedmiotem zamówienia obejmują: 1) przesyłki listowe o wadze do 2000 g (Gabaryt A i B), przy czym: a) Gabaryt A - to przesyłki o wymiarach: a) minimum: - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b) maksimum - żaden z wymiarów nie może przekraczać wysokość 20 mm, długość 325 mm, szerokość 230 mm; b) Gabaryt B - to przesyłki o wymiarach: a) minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wartość określoną jako maksimum w gabarycie A, b) maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie przekracza 900 mm, przy czym długość nie może przekroczyć 600 mm; 2) paczki o wadze od 1 kg do 10 kg (Gabaryt A i B), przy czym: a) Gabaryt A - to paczki o wymiarach: a) minimum - wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90 x 140 mm, b) maksimum - żaden z wymiarów nie może przekroczyć długość 600 mm, szerokość 500 mm, wysokość 300 mm; b) Gabaryt B - to paczki o wymiarach: a) minimum - jeżeli choć jeden z wymiarów przekracza wartość określoną jako maksimum w gabarycie A, b) maksimum - suma długości i największego obwodu mierzonego w innym kierunku niż długość 3000 mm, przy czym największy wymiar nie może przekroczyć 1500 mm. 4. Wykonawca w ramach oferty zobowiązuje się do: 1) odbioru przesyłek w siedzibie Zamawiającego codziennie w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach od 13:00 do 13:30 w przypadku korzystania przez Zamawiającego z urządzenia frankującego, 2) odbioru przesyłek z trzech budynków Zamawiającego, tj. Przytorowa 2, Kościuszki 69, Waryńskiego 45, codziennie w dni robocze (poniedziałek-piątek) w godzinach od 13:00 do 13:30 w przypadku opłaty skredytowanej, 3) świadczenia usługi dostarczania przesyłek do każdego wskazanego przez Zamawiającego adresu w Polsce i za granicami kraju, 4) określenia wzoru oznakowania przesyłek rejestrowych i/lub priorytetowych-ekspresowych, które będą stosowane przy oznakowaniu przesyłek listowych i paczek (dopuszcza się przekazanie Zamawiającemu wzoru pieczęci zastępującego w/w oznaczenia). Zamawiający wymaga, aby identyfikator przesyłki rejestrowanej mógł być drukowany z użyciem technologii kodów kreskowych zarówno na kopercie jak i na potwierdzeniu odbioru, 5) dostarczenia wzoru pieczęci, która zastąpi znak opłaty pocztowej, 6) umożliwienia Zamawiającemu korzystania z urządzenia frankującego będącego jego własnością, z zastosowaniem opustów za frankowanie, 7) druki potwierdzenia odbioru przesyłki będą zapewnione przez Zamawiającego zgodnie z wzorami obowiązującymi w sądownictwie, wynikającymi z rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 października 2010 r. w sprawie szczegółowego trybu i sposobu doręczania pism sądowych w postępowaniu cywilnym (Dz. U. Nr 190, poz. 1277) oraz rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym (Dz. U. Nr 108, poz.1022). 5. Szacunkowe ilości przewidywanych przesyłek i paczek w okresie świadczenia usługi wskazane są w Załączniku nr . 6. Ilość przesyłek i paczek jest szacunkowa i służy jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy, mogą one także ulec zwiększeniu. 7. Nie wyszczególnione w Załączniku nr 1 do siwz rodzaje przesyłek oraz zwroty do Zamawiającego przesyłek rejestrowanych niedoręczonych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, będą wyceniane dodatkowo zgodnie z obowiązującym cennikiem Wykonawcy (dostarczonym do Zamawiającego przed podpisaniem umowy). 8. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z przepisami: 1) ustawy dnia 12.06.2003 r. - Prawo pocztowe (Dz.U. z 2008 r. Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.) 2) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13.10.2003r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183, poz. 1795 z późn. zm.) 3) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 09.01.2004r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5 poz. 34 z późn. zm.) 4) międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona w dniu 8 listopada 2007r. (Dz. U. Nr 206, poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. z 2007 r., Nr 108, poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (Dz. U. z 2007 r. Nr 108, poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym. 9. Jeżeli Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zawiera odmienne postanowienia w stosunku do wymienionych w pkt 8 aktów prawnych, to pierwszeństwo w zastosowaniu mają postanowienia SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego w przypadku przekroczenia określonej ceną oferty wartości umowy przed upływem terminu, o którym mowa w pkt IV siwz do czasu rozstrzygnięcia kolejnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zmiany nazw, adresów oraz godzin odbioru przesyłek będą możliwe, jeżeli wynikać będą ze zmian organizacyjnych w strukturze Zamawiającego lub Wykonawcy; 2.Zmiany cen jednostkowych w zakresie przesyłek i paczek zaoferowanych przez Wykonawcę w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 4a do siwz będą możliwe wyłącznie w następujących przypadkach: 1)gdy nastąpią zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo Pocztowe. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć niezwłocznie Zamawiającemu nowy cennik. Zamawiający, w przypadku nie zaakceptowania zamian cennika będzie mógł wypowiedzieć umowę zgodnie z § 4 ust. 4 wzoru umowy. 2)w przypadku zmiany stawki podatku VAT - w wysokości wynikającej z tej zmiany, 3)w przypadku podpisania pomiędzy wykonawcą a jednostkami nadrzędnymi Zamawiającego umowy/porozumienia regulującego udzielanie opustów (w tym za wykorzystywanie do naliczania opłaty urządzeń frankujących) - w wysokości wynikającej z umowy/porozumienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suwalki.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Suwałkach ul. Waryńskiego 45 16-400 Suwałki p.13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Suwałkach ul. Waryńskiego 45 16-400 Suwałki p.13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.