Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-22
Siedlce: Leczenie i pielęgnacja drzewostanu ulicznego (część I) i parkowego (część II) na terenie miasta Siedlce.
Numer ogłoszenia: 375963 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Siedlce , Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 025 6430785, faks 025 6430718.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Leczenie i pielęgnacja drzewostanu ulicznego (część I) i parkowego (część II) na terenie miasta Siedlce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Leczenie i pielegnacja dzrewostanu ulicznego (część I) i parkowego (część II) na terenie miasta Siedlce zgodnie z zakresem: I Część - Leczenie i pielęgnacja drzewostanu ulicznego. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT W DRZEWOSTANIE ULICZNYM. 1. Pielęgnacja drzewa obejmuje następujące czynności: a) cięcia formujące koronę drzewa w celu polepszenia stanu zdrowotnego, bezpieczeństwa drzewa oraz nadania koronie prawidłowego charakterystycznego dla danego gatunku kształtu, b) cięcia sanitarne, c) opracowanie i zabezpieczanie ubytków wgłębnych i ubytków powierzchniowych środkami chemicznymi w uzgodnieniu z Zamawiającym, d) usuwanie zanieczyszczeń z korony drzewa oraz gwoździ i pinezek z pnia. 2. Cięcia redukcyjne wielkości korony drzewa obejmujące od 20% do 30% jej początkowych rozmiarów. 3. Wycinka drzew według wskazań Zamawiającego. 4. Usuwanie pni metodą frezowania do głębokości 25 cm poniżej zerowego (najniższego) poziomu gruntu i uzupełnienie zagłębienia gruntem ziemnym lub podobnym. 5. Cięcia techniczne obejmujące następujące czynności mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego: a) cięcia na równi ze skrajnią jezdni i chodnika, b) odsłanianie znaków drogowych. c) cięcia interwencyjne w sytuacjach awaryjnych oraz w związku ze zgłaszanymi potrzebami mieszkańców. 6. Zrębkowanie gałęzi. 7. Uprzątnięcie terenu i usunięcie pozostałości (zrębków, drewna grubego) w ciągu jednego dnia od zakończenia prac przy danym drzewie, z uwzględnieniem wskazań Zamawiającego. Plan wycinki i pielegnacji drzewostanu ulicznego stanowi załącznik nr 12 SIWZ. II Część - Leczenie i pielegnacja drzewostanu parkowego. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT W DRZEWOSTANIE PARKOWYM. 1. Pielęgnacja drzewa obejmuje następujące czynności: a) cięcia formujące koronę drzewa w celu polepszenia stanu zdrowotnego, bezpieczeństwa drzewa oraz nadania koronie prawidłowego charakterystycznego dla danego gatunku kształtu, b) cięcia sanitarne, c) opracowanie i zabezpieczanie ubytków wgłębnych i ubytków powierzchniowych środkami chemicznymi w uzgodnieniu z Zamawiającym, d) usuwanie zanieczyszczeń z korony drzewa oraz gwoździ i pinezek z pnia. 2. Wycinka drzew według wskazań Zamawiającego. 3. Zrębkowanie gałęzi. 4. Uprzątnięcie terenu i usunięcie pozostałości (zrębków, drewna grubego) w ciągu jednego dnia od zakończenia prac przy danym drzewie, z uwzględnieniem wskazań Zamawiającego. Plan wycinki i pielegnacji drzewostanu ulicznego stanowi załącznik nr 14 SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: - 500, 00 zł (słownie: pięćset złotych) dla części I - 150, 00 zł (słownie: sto pięćdziesiat złotych) dla części II Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na konto Urzędu Miasta PKO BP S.A. I O,Siedlce Nr 39 1020 4476 0000 8502 0022 3131, Urząd Miasta Siedlce Skwer Niepodległości 2, z dopiskiem Wadium na Leczenie i pielęgnacja drzewostanu ulicznego (część I) i parkowego (część II) na terenie miasta Siedlce z podaniem dla której części zamówienia zostało wniesione. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Referacie Księgowym Urzędu Miasta pokój Nr 5 w godzinach od 745 do 1545 . Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Przedstawią oświadczenie, że niezalegają z opłacaniem podatków, opłat lub oświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) Przedstawią oświadczenie, że niezalegają z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, d) Przedstawią oświadczenie, że nie figurują w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, e) Przedstawią oświadczenie, że nie figurują w Kartotece Podmiotów Zbiorowych Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują lub będą dysponowali osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonywania zamówienia. Wymagana jest co najmniej 1 osoba posiadająca minimum średnie wykształcenie o kierunku ogrodniczym lub leśnym lub rolniczym, b) Złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, c) Dysponują lub będą dysponowali co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami dla części I i części II zamówienia: środki transportu: dla części I i II zamówienia - ciągnik z przyczepą lub samochód inny niż osobowy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t przystosowany do przewozu ładunków 1 szt. sprzęt do konserwacji drzewostanu dla części I i II zamówienia - pilarki spalinowe 3 szt. - rębak 1 szt. - frezarka do pni 1 szt. d) Złożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jeżeli wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował, e) Przedstawią oświadczenie, że po rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego, uzyskają dla wytwarzanych w trakcie świadczenia usług odpadów komunalnych zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych na terenie miasta Siedlce lub podpiszą umowę z podmiotem posiadającym takie zezwolenie (zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późniejszymi zmianami) dla części I i II, f) Przedstawią dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji do kierowania pracami konserwatorskimi polegającymi na konserwacji parków zabytkowych oraz zdolności prowadzenia prac o charakterze technicznym w zakresie konserwacji parków zabytkowych, zgodnie z §8 pkt 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), tylko dla części II zamówienia. g) Wykonywali usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat, wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy usługi o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł każda dla części I i co najmniej trzy usługi o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł każda dla części II 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż: 10.000 zł dla części I zamówienia i 5.000,00 zł dla części II zamówienia w dniu otwarcia ofert, b) Przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę 10.000,00 zł dla części I zamówienia i 3.000,00 zł dla części II zamówienia wystawioną nie wcześniej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia,nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentów, potwierdzających że usługi te zostały wykonane z należytą starannością (referencje). W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał co najmniej trzy usługi o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł każda dla części I i co najmniej trzy usługi o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł każda dla części II. 4. Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagana co najmniej 1 osoba posiadająca minimum średnie wykształcenie o kierunku ogrodniczym lub leśnym lub rolniczym. 5. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca dla części I i części II zamówienia: środki transportu: dla części I i II zamówienia - ciągnik z przyczepą lub samochód inny niż osobowy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t przystosowany do przewozu ładunków 1 szt. sprzęt do konserwacji drzewostanu dla części I i II zamówienia: -pilarki spalinowe 3 szt. -rębak 1 szt. -frezarka do pni 1 szt. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że niezalega z opłacaniem podatków i opłat lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9. Oświadczenie Wykonawcy, że niezalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10. Oświadczenie wykonawcy, że uzyska po rozstrzygnięciu przetargu nieograniczonego zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych na terenie miasta Siedlce lub podpisze umowę z podmiotem posiadającym takie zezwolenie (zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008 z późniejszymi zmianami) dla części I i II. 11.Oświadczenie wykonawcy, że nie figuruje w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 12.Oświadczenie wykonawcy, że nie figuruje w Kartotece Podmiotów Zbiorowych Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. 13.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę 10.000 zł dla części I zamówienia i 3.000,00 zł dla części II zamówienia wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę sumy ubezpieczenia nie mniejszą niż: 10.000 zł dla części I zamówienia i 5.000,00 zł dla części II zamówienia ważna w dniu otwarcia ofert. 15. Dokumenty potwierdzające posiadanie kwalifikacji do kierowania pracami konserwatorskimi polegającymi na konserwacji parków zabytkowych oraz zdolność prowadzenia prac o charakterze technicznym w zakresie konserwacji parków zabytkowych, zgodnie z §8 pkt 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. Nr 150, poz. 1579), tylko dla części II zamówienia. Dokumenty, o których mowa w pkt 8 należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siedlce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Referat Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Siedlce, 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości 2, pok. nr 3, (cena: 5, 30 zł brutto + koszt przesyłki)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miasta Siedlce, Kancelaria Ogólna Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, pokój Nr 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dptyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leczenie i pielęgnacja drzewostanu ulicznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT W DRZEWOSTANIE ULICZNYM. 7. Pielęgnacja drzewa obejmuje następujące czynności: a) cięcia formujące koronę drzewa w celu polepszenia stanu zdrowotnego, bezpieczeństwa drzewa oraz nadania koronie prawidłowego charakterystycznego dla danego gatunku kształtu, b) cięcia sanitarne, c) opracowanie i zabezpieczanie ubytków wgłębnych i ubytków powierzchniowych środkami chemicznymi w uzgodnieniu z Zamawiającym, d) usuwanie zanieczyszczeń z korony drzewa oraz gwoździ i pinezek z pnia. 4. Cięcia redukcyjne wielkości korony drzewa obejmujące od 20% do 30% jej początkowych rozmiarów. 5. Wycinka drzew według wskazań Zamawiającego. 6. Usuwanie pni metodą frezowania do głębokości 25 cm poniżej zerowego (najniższego) poziomu gruntu i uzupełnienie zagłębienia gruntem ziemnym lub podobnym. 7. Cięcia techniczne obejmujące następujące czynności mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego: a) cięcia na równi ze skrajnią jezdni i chodnika, b) odsłanianie znaków drogowych. c) cięcia interwencyjne w sytuacjach awaryjnych oraz w związku ze zgłaszanymi potrzebami mieszkańców. 8. Zrębkowanie gałęzi. 9. Uprzątnięcie terenu i usunięcie pozostałości (zrębków, drewna grubego) w ciągu jednego dnia od zakończenia prac przy danym drzewie, z uwzględnieniem wskazań Zamawiającego. Plan wycinki i pielegnacji drzewostanu ulicznego stanowi załącznik nr 12 SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.31.30.00-7, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leczenie i pielegnacja drzewostanu parkowego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT W DRZEWOSTANIE PARKOWYM. 1. Pielęgnacja drzewa obejmuje następujące czynności: a) cięcia formujące koronę drzewa w celu polepszenia stanu zdrowotnego, bezpieczeństwa drzewa oraz nadania koronie prawidłowego charakterystycznego dla danego gatunku kształtu, e) cięcia sanitarne, f) opracowanie i zabezpieczanie ubytków wgłębnych i ubytków powierzchniowych środkami chemicznymi w uzgodnieniu z Zamawiającym, g) usuwanie zanieczyszczeń z korony drzewa oraz gwoździ i pinezek z pnia. 2. Wycinka drzew według wskazań Zamawiającego. 3. Zrębkowanie gałęzi. 4. Uprzątnięcie terenu i usunięcie pozostałości (zrębków, drewna grubego) w ciągu jednego dnia od zakończenia prac przy danym drzewie, z uwzględnieniem wskazań Zamawiającego. Plan wycinki i pielęgnacji drzewostanu parkowego stanowi załącznik nr 14 SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00-7, 77.21.14.00-6, 77.31.30.00-7, 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa medycznych środków materiałowych i produktów farmaceutycznych w zakresie zabezpieczenia działalności bieżącej na rzecz 28 WOG oraz jednostek i instytucji będących na jego zaopatrzeniu w 2024r.
- GRUPOWE UBEZPIECZENIE OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW STUDENTÓW JEDNOLITYCH STUDIÓW MAGISTERSKICH, STUDIÓW PIERWSZEGO, DRUGIEGO I TRZECIEGO STOPNIA ORAZ DOKTORANTÓW
- Remont chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W na odcinku Golice - Golice-Kolonia
- Modernizacja sufitu podwieszonego Auli Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu w Siedlcach zlokalizowanego przy ul. Żytniej 39 w Siedlcach według formuły zaprojektuj i wybuduj
- Wyk. przeg. i kons., serw. bież., napr. i usu. awarii urz. bram i drzwi przes., gar., szlab. wjaz., br. obr. i zapór antyter. znajdujących się na ter. komp. wojs. będących na zaop. 28 WOG w Siedlcach
- Przebudowa ulicy Południowej w miejscowości Żelków - Kolonia, Gmina Siedlce
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZRĘBKOWANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW ULEGAJĄCYCH BIODEGRADACJI W POSTACI GAŁĘZI DRZEW I KRZEWÓW
- Odbiór odpadów z terenów komunalnych
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady"
- Rozbudowa cmentarza komunalnego Cmentarz Centralny "Srebrzysko" w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej dla całego zamierzenia budowlanego i realizacja robót Etapu I
- Remont dachu Domu Parafialnego w Łubiu przy ul. 1 Maja 35
- "Pielęgnacja drzewostanu w pasach drogowych dróg miejskich oraz na terenach zieleni - etap I".
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.