To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-12-30
Rudnik: Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 roku
Numer ogłoszenia: 375935 - 2010; data zamieszczenia: 30.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360889 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem, Rynek 40, 37-420 Rudnik, woj. podkarpackie, tel. 015 8761002, 8761069, faks 015 8761119.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie i konserwację oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem w 2011 roku. 2.Na realizację usługi będącej przedmiotem zamówienia składają się następujące czynności: 1)przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej (zgodnie z obowiązującymi przepisami); 2)oględziny tras linii napowietrznych i kablowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami); 3)przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni wraz z konserwacją zawiasów (zgodnie z obowiązującymi przepisami); 4)pomiary skuteczności ochrony od porażeń (zgodnie z obowiązującymi przepisami); 5)prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń; 6)wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania; 7)naprawę bądź wymianę uszkodzonych kabli; 8)naprawę zerwanych przewodów; 9)wymianę uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów; 10)wymianę uszkodzonych słupów; 11)wymiana co najmniej 3 % opraw na sieci w ciągu roku; 12)wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych i drzwiczek latarni; 13)malowanie i konserwację metalowych konstrukcji latarni, szaf i tablic rozdzielczych - (50 szt. rocznie ); 14)wiosenną i jesienną kontrolę stanu oświetlenia drogowego prowadzoną wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego - termin i zakres kontroli ustalony z 3 - dniowym wyprzedzeniem pisemnie lub telefonicznie. 3.W dniu ogłoszenia postępowania i zawarcia umowy liczba punktów oświetleniowych objętych bieżącą konserwacją wynosi 1 131. Ilość opraw oświetlenia może ulec zmianie, w szczególności w przypadku wybudowania nowych linii oświetlenia ulicznego bądź przejęcia terenu z oświetleniem. Nowe punkty zostaną objęte nadzorem Wykonawcy bez konieczności zmiany umowy. 4.Wszelkie prace polegające na bieżącym utrzymaniu i konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem muszą być wykonywane zgodnie z aktualnie obowiązującą Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów. 5.Godziny świecenia lamp ustala Zamawiający w grafiku stanowiącym załącznik do umowy z możliwością bezpłatnej zmiany 5 x w okresie obowiązywania umowy. 6.W zakres przedmiotu umowy nie wchodzi naprawa uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami na urządzeniach będących własnością Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów Rejon Dystrybucji Energii Stalowa Wola, ul. Komisji Edukacji Narodowej 18, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 88218,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97718,40
Oferta z najniższą ceną: 97718,40 / Oferta z najwyższą ceną: 97718,40
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.