eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sierakowice › Przebudowa i budowa drogi na odcinku Sierakowice - Paczewo - Bącka Huta

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Sierakowice: Przebudowa i budowa drogi na odcinku Sierakowice - Paczewo - Bącka Huta
Numer ogłoszenia: 375810 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sierakowice , ul. Lęborska 30, 83-340 Sierakowice, woj. pomorskie, tel. 058 6816120, faks 058 6816601.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i budowa drogi na odcinku Sierakowice - Paczewo - Bącka Huta.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Niniejsze zadanie inwestycyjne prowadzone będzie w partnerstwie ze Starostwem Powiatowym w Kartuzach. Zgodnie z umową partnerstwa z dnia 09.07.2009 Starostwo upoważnia Gminę Sierakowice m.in. do przeprowadzenia niniejszego postępowania przetargowego. Płatności dokonywane będą przez dwa podmioty tj. Gminę Sierakowice i Starostwo Powiatowe w Kartuzach. W związku z powyższym wykonawca będzie zobowiązany do wystawienia odrębnych faktur VAT dla zakresu: - przebudowy drogi na odcinku Sierakowice - Paczewo (zgodnie z decyzją nr B.DP.7353-1752/09) - na Starostwo Powiatowe w Kartuzach; - budowy drogi na odcinku Paczewo - Bącka Huta (zgodnie z decyzją nr B.DP.7353-1897/09) - na Gminę Sierakowice. 1) Dla części związanej z przebudową drogi na odcinku Sierakowice - Paczewo. Zakres objęty opracowaniem obejmuje odcinek 3221,95 mb drogi powiatowej pomiędzy miejscowościami Sierakowice a Paczewo. W zakres prac wchodzą następujące prace: - odnowa nawierzchni bez naruszenia istniejących krawężników i chodników od km 0+070,00 do km 1+445,00; - odnowę nawierzchni i poszerzenie jej do szerokości 6,00 m na terenie zabudowy i do 5,50 m poza zabudową od km 1+445,00 - 3+221, 95; - likwidację rowów i wykonanie odwodnienia wgłębnego od km 1+443,40 do km 1+843,50. A) Podstawowe parametry techniczne: Na odcinku od km 0+070,0 do km 1+445,00 przewiduje się frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 2 cm i ułożenie nowej warstwy ścieralnej o grubości 4 cm. Roboty ograniczają się tylko do jezdni i wymiany uszkodzonych krawężników. Na odcinku od km 1+445,0 do km 1+800,00 przewiduje się poszerzenie istniejącej jezdni do 6,00 m, ustawienie obustronnych krawężników i chodników oraz wykonanie odwodnienia wgłębnego. Odwodnienie zostanie wykonane od km 1+334,50 do km 1+843,50 po stronie lewej. Na odcinku od km 1+800,00 do km 3+220,33 przewiduje się poszerzenie istniejącej jezdni do 5,75 m, ustawienie krawężnika i chodnika do km 3+221,95 po stronie prawej. B) Konstrukcja nawierzchni Istniejąca nawierzchnia bitumiczna zostanie sfrezowana na głębokość 2 cm , wyrównana do potrzebnego profilu masą bitumiczną i ułożona zostanie warstwa ścieralna o grubości 4 cm. Konstrukcja na poszerzeniach i skrzyżowaniach: 4 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego; 7 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/25 mm; 18 cm podbudowa pomocnicza z chudego betonu; 10 cm wzmocnione podłoże z gruntu stabilizowane wapnem w ilości 20 kg/m2 C) Chodniki Na odcinku od km 0+070,0 do km 1+445,00 chodniki pozostają bez zmian. Na odcinku od km 1+445,0 do km 1+800,00 projektuje się chodniki obustronne z kostki betonowej brukowej grub. 6 cm na podbudowie z kruszywa łamanego stab. mech. grub. 12 cm na odcinku od km 1+800,00 do km 3+220,33 projektuje się chodnik po stronie prawej jw. D) Odwodnienie Od km 1+443,40 do km 1+843,50 projektuje się odwodnienie wgłębne. E) Przepusty W ciągu trasy znajdują się trzy przepusty : km 1+844,50 ramowy 2,0 x 2,0 m (pozostaje bez zmian) km 2+074,00 rurowy o 800 mm (zamulony) km 3+297,00 rurowy o 500 mm (zamulony) Stan dwóch przepustów rurowych zostanie oceniony po odmuleniu. Szczegóły w dokumentacji projektowej. Z uwagi na nie ujęcie w decyzji na pozwolenia na budowę działek nr 405/7 (własność PKP PLK S.A.) oraz 1351 (stanowiąca własność prywatną) w obrębie ewidencyjnym Sierakowice nie należy w ofercie przetargowej kalkulować zakresu inwestycji objętego niniejszymi nieruchomościami. Z uwagi na powyższe zmianie ulegają pozycje przedmiaru robót w zakresie elementu - 5. Nawierzchnie. I tak : Poz. 5.1. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ścieralna o grub. 3 cm - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grub. 4 cm Jest - 20624,00 m2 powinno być 20446,0 m2 Poz. 5.2. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowe, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości warstwy Jest - 20624,00 m2 powinno być 20446,0 m2 Poz. 5.3. wykonanie frezowania nawierzchni asfaltowej grub. do 2 cm - przyrównanie Jest - 12993,00 m2 powinno być 12815,0 m2 Poz. 5.4. Transport wewnętrzny materiałów pojazdami samowyładowczymi na odległość do 0,5 km, załadunek mechaniczny, kruszywo łamane - przyrównanie - odwiezienie urobku Jest - 624,00 Mg powinno być 615,0 Mg Pozostałe pozycje przedmiaru nie ulegają zmianie. 2) Dla części związanej z budową drogi na odcinku Paczewo - Bącka Huta. Zakres robót dla całego zamierzenia budowlanego oraz kolejność realizacji: Zakres objęty opracowaniem obejmuje odcinek 4013,50 mb drogi gminnej pomiędzy miejscowością Paczewo do Bąckiej Huty przez Bukowo. W zakres prac wchodzą następujące prace : - związane z przygotowaniem terenu; - ziemne (nasypy i wykopy); - wykonanie podbudowy oraz jezdni w technologii asfaltowej; - wykonanie chodnika, zjazdów i zatoki z kostki typu polbruk; - prace wykończeniowe związane z oznakowaniem oraz zagospodarowaniem terenów zielonych; - wykonanie przepustów drogowych; - wykonanie przepustu ekologicznego; - ustawienie separatora; - regulację istniejącego odwodnienia. Przedmiotem budowy drogi jest odcinek rozpoczynający się od połączenia z drogą powiatową Sierakowice - Paczewo. Początek stanowi istniejąca nawierzchnia asfaltowa o szerokości około 4 m, która zostanie poszerzona do 5,5 m oraz wzmocniona kolejną warstwą nawierzchni asfaltowej. Od Km 0+272 istniejąca droga gruntowa przebiega do miejscowości Bukowo po istniejącej drodze żwirowo-gruntowej. Od miejscowości Bukowo do miejscowości Paczewo droga przebiega po istniejącej drodze leśnej do miejscowości Paczewo. Od Km 3+930 rozpoczyna się odcinek o nawierzchni brukowej o szerokości około 3 m do skrzyżowania z droga powiatową Mojusz - Mirachowo. Przebudowa obejmuje prace związane z wymianą nawierzchni jezdni, wykonaniem chodników oraz roboty ziemne związane z budową drogi o parametrach spełniających wymogi drogi lokalnej gminnej. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia utwardzona jezdni ( nawierzchnia bitumiczna) - 22 699 m2; - powierzchnia utwardzona zjazdów ( nawierzchnia bitumiczna) - 1 100,5 m2; - powierzchnia utwardzona zjazdów ( nawierzchnia z kostki polbruk) - 434,5 m2; - powierzchnia utwardzona chodników ( nawierzchnia z kostki polbruk) - 825,30 m2; - powierzchnia poboczy ( szerokość poboczy 0,75 m) - 5205 m2; - zatoka - 140 m2; - pas zieleni - 163 m2. Odcinki planowane do przebudowy obejmują istniejącą część komunikacyjną w terenie zabudowy i stanowią uporządkowanie bieżącej komunikacji wewnętrznej, łącząc się jednocześnie z odcinkami przebiegającymi przez tereny leśne przewidziane również do przebudowy. Drogę w planie zaprojektowano w dostosowaniu do istniejącego przebiegu drogi. Na odcinku projektowym o długości 4013,50 m zaprojektowano 30 załamań trasy. Łuki poziome wynoszą R=50 do R=250 m. Załamanie trasy na skrzyżowaniu z drogą powiatową w Bąckiej Hucie wyokrąglono łukiem R=40. Na łukach zastosowano poszerzenie oraz spadki jednostronne 2-7%. Przyjęto układ drogi jednojezdniowej o dwóch pasach ruchu 2x2,75 m = 5,50 m szerokości jezdni ( miejscowo 5,00 m , 2 x2,50 m). W terenie zabudowanym zaprojektowano obramowanie jezdni wykonane z krawężnika betonowego wibroprasowanego 15 x30 osadzonego na ławie betonowej z betonu B10 o wymiarze 30/25 cm oraz chodnik z kostek betonowych typu polbruk ( cegiełka) o szerokości 1,25-1,50 m. W miejscach istniejących oczek wodnych od strony nasypu drogowego zaprojektowano wzmocnienie za pomocą grodzic winylowych. W Km 1+438,51 zaprojektowano zatokę autobusową o szerokości 3 m wraz z opaską o szerokości 1 m. Obramowanie zatoki wykonać krawężnikiem betonowym jak dla chodnika a od strony jezdni zastosować krawężnik betonowy wtopiony. Konstrukcja zatoki jak zjazdy indywidualne do posesji ( kostka polbruk 8 cm na podbudowie z kruszyw łamanych). Dane projektowe: - prędkość projektowa poza terenem zabudowanym- 50 km/h (wyjątkowo 40km/h); - prędkość w terenie zabudowanym- 40 km/h (wyjątkowo 30km/h); - obciążenie ruchem pojazdów ciężarowych do 10 pojazdów/dobę o obciążeniu 10 ton/pojedynczą oś oraz obciążenie ruchem samochodów osobowych; - długość odcinka 4+013,50 Km; - klasa - L ( lokalna) - nawierzchnia bitumiczna - STANDART 1 Uwaga : mieszankę mineralno asfaltową zaprojektować na obie warstwy (wiążącą i ścieralną) dla kategorii KR 3-KR 6 na asfaltach 50/70 i grysach klasy 1 oraz na żwirach kruszonych spełniających wymagania jak dla grysów klasy 1. - dopuszczalny nacisk na oś pojazdu - 100 KN - kategoria ruchu dla podbudowy - KR1 - okres eksploatacji nawierzchni - 20 lat - przekrój - daszkowy o pochyleniu 2,0 % - ilość jezdni/ ilość pasów ruchu - 1/2 - szerokość pasa ruchu - 2,75 m - średnia szerokość jezdni poza terenem - 5,5 ( 5,0) m - szerokość poboczy - 0,75 m - szerokość ciągów pieszych utwardzonych ( w tym chodniki) - 1,25-1,5m Konstrukcja projektowanej drogi: Konstrukcję drogi przyjęto w oparciu o rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. nr 43, poz. 430) i odpowiada ona wymaganiom przewidzianym dla kategorii ruchu KR-1. Konstrukcja jezdni: Warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - asfaltowa ( beton asfaltowy) - standard I - 4 cm - kat. ruchu KR3- KR6; Warstwa wiążąca mineralno - asfaltowa (beton asfaltowy) - standard I- 5 cm - kategoria ruchu KR3- KR6; Podbudowa górna z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowana mechanicznie z dodatkiem do 5 % cementu- warstwa 8 cm; Podbudowa dolna z kruszywa łamanego 0-63 mm stabilizowana mechanicznie - warstwa 17 cm; Warstwa odcinająca - 10 cm; Geowłóknina - miejscowo. Konstrukcja chodnika: Kostka typu polbruk grubości - 6cm; Podsypka cementowo - piaskowa - 5 cm; Warstwawa odcinająca z piasku 0-4 mm - 6 cm; Krawężnik betonowy 15/30/100 na podsypce cementowo-piaskowej oraz ławie betonowej z oporem z betonu B10. Konstrukcja zjazdów z polbruku: Kostka typu polbruk grubości 8cm; Podsypka cementowo - piaskowa - 5 cm; Podbudowa górna z kruszywa łamanego 0-31,5 mm - 8 cm; Podbudowa dolna z kruszywa łamanego 0-63 mm - 10 cm; Warstwa odcinająca z piasku 0-4 mm - 6 cm; Geowłóknina. Konstrukcja zjazdów bitumicznych jak nawierzchni. Przepust ekologiczny: W km 2+502 ułożyć przepust ekologiczny dla małych zwierząt i płazów dł. 9 m z prefabrykatów żelbetowych ( przepust skrzynkowy o wym. 1/1 m) z betonu klasy C 40/50 zbrojonego stalą żebrowaną A-III N. Powierzchnia dolna przejścia wyłożona jest drobnym żwirem a przy wylotach zaleca się osadę roślinną dostosowaną do terenu przyległego. Do przepustu wykonać płotki naprowadzające z elementów prefabrykowanych z polimerobetonu o wys. H=45 cm. Separator: Ze względu na klasę drogi lokalnej i ilość substancji ropopochodnych poniżej 15 mg/l zastosować lokalnie separator w miejscu spływu wód ujętych w system kanalizacyjny na odcinku około 200 mb drogi ( pow. 0,1 ha). Separator koalescencyjny zintegrowany z osadnikiem PSK-H Koala II typ 15/3000 , średnica zewnętrzna 2,3 m. Separator powinien posiadać Aprobatę Techniczną Instytutu Ochrony Środowiska w Warszawie Przed separatorem umiejscowiony jest osadnik OS średnicy 1200 mm z włazem żeliwnym przejazdowym i deflektorem aluminiowym. Zadrzewienie: Do wycinki przeznaczono 20 sztuk drzew o średnicy 16-55 cm, wchodzące w kolizje z projektowaną jezdnią. Drzewa przeznaczone do wycinki zlokalizowane są w obrębie zabudowań i gruntów rolnych. Szczegóły w dokumentacji projektowej. Zobowiązuje się wykonawcę do opracowania planu organizacji ruchu na czas robót. UWAGA: Prace w obszarze chronionym można wykonywać poza okresem od 01 marca do 31 sierpnia (okres lęgowy ptaków)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 300 000,00 PLN (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 5) udzielą gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 48 miesięcy; 6) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń lub dokumentów opisanych w Rozdziale XI SIWZ, według formuły spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia lub dokumenty: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełniania warunek udziału w postępowaniu określony w art. 24 - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6 do SIWZ; 4) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Za-kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni?czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają-cych odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub za?świadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwol-nienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 9 i 10 do SIWZ; 5) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karne?go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 7; 6) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karne?go w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia - załącznik nr 8. * Warunki wymienione w części A mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalno?ści jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 6 000 000,00 zł., z poda?niem wielkości i wartości, przedmiotu, dat wykonania i zleceniodawców, oraz załączeniem dokumentów po?twierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wypełniony załącznik nr 11 do SIWZ; 2) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień, aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego) - wypełniony załącznik nr 12 do SIWZ; Wykonawca będzie dysponował osobami, które będą spełniały co najmniej niżej wymienione wymagania: a. kierownik budowy - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadający min. 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy; b. kierownik robót elektrycznych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada min. 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót; c. kierownik robót telekomunikacyjnych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiadający min. 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót; d. kierownik robót sanitarnych - posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada min. 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót. * Warunki wymienione w części B Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokumen?t potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 6.000.000,00 zł - załącznik nr 14 do SIWZ; 2) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych (minimum 3.000.000,00 zł) lub zdolność kredytową na kwotę minimum 3.000.000,00 zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 13 do SIWZ. * Warunki wymienione w części C Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. D. Inne dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 2) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - załącznik nr 15 do SIWZ; 3) dowód wpłaty wadium - załącznik nr 1 do SIWZ; 4) Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r. w sprawie metod kosztorysowania obiektów i robót budowlanych (Dz. U. Nr 80, poz. 867). UWAGA: Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert. * Warunki wymienione w części D Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. E. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w części A składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożeni na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D opatrzone gwiazdką i pogrubionym drukiem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sierakowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sierakowice Lęborska 30 83-340 Sierakowice Referta ds. Unii Europejskiej - pok. nr 201.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Gmina Sierakowice Lęborska 30 83-340 Sierakowice Biuro Podawcze - pok. nr 102.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest dofinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego 2007-2013. Działanie 8.1.1. Lokalna infrastruktura drogowa Wniosek nr WND-RPPM.08.01.01-00-012/08.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.