eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Wałbrzycha w dzielnicach Podzamcze, Piaskowa Góra, Szczawienko, Lubiechów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Wałbrzych: Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Wałbrzycha w dzielnicach Podzamcze, Piaskowa Góra, Szczawienko, Lubiechów
Numer ogłoszenia: 375790 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Armii Krajowej 35, 58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6414400, 6414408, faks (074) 6414404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Wałbrzycha w dzielnicach Podzamcze, Piaskowa Góra, Szczawienko, Lubiechów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja oświetlenia drogowego na terenie miasta Wałbrzycha w dzielnicach Podzamcze, Piaskowa Góra, Szczawienko, Lubiechów. Zamówienie obejmuje prowadzenie bieżącej eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego na terenie miasta Wałbrzycha w dzielnicach Podzamcze, Piaskowa Góra, Szczawienko, Lubiechów - w ilości ok.2 390 punktów świetlnych. Wykonawca wybrany w drodze przetargu nieograniczonego na konserwację urządzeń oświetlenia ulicznego odpowiedzialny jest za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie wszystkich urządzeń oświetleniowych zainstalowanych na tym obszarze i ponosi wszelkie konsekwencje z tytułu niespełnienia powyższych wymagań, w tym także konsekwencje prawne w przypadkach kiedy niewłaściwe prowadzenie konserwacji stwarza zagrożenie dla zdrowia i życia ludzkiego lub spowoduje zaistnienie wypadku. (Nie dotyczy zdarzeń losowych wynikłych nie z winy Wykonawcy). Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w rejonie objętym eksploatacją w celu zapoznania się ze stanem sieci i urządzeń oraz zdobycia koniecznych informacji do przygotowania oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 365.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, b) spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, c) dysponują lub będą dysponować niezbędnymi narzędziami i urządzeniami do wykonania zamówienia (sprzętem i transportem) w ilości nie mniejszej niż: - podnośnik montażowy (koszowy) - 1 szt. - samochód ciężarowy o ładowności do 1,5 t - 1 szt. - samochód ciężarowy o ładowności powyżej 1,5 t - 1 szt. - żuraw samochodowy - 1 szt. - przyczepa dłużycowa do samochodu - 1 szt. - lokalizator uszkodzeń kabla - 1 szt. - agregat prądotwórczy - 1 szt. d) do realizacji zamówienia dysponują lub będą dysponować co najmniej 5 pracownikami w tym: 3 monterami i brygadzistą oraz 1 pracownikiem do nadzorowania robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Co najmniej jeden z pracowników (osoba z nadzoru lub monter ) powinien być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze, e) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. posiadają doświadczenie w prowadzeniu eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego w miastach w zakresie co najmniej 500 punktów świetlnych, przez okres ciągły trwający co najmniej 12 miesięcy (każde zamówienie). f) posiadają bazę usytuowaną w odległości nie większej niż 30 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha, Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt. 5 SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis-y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie-a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy c) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy d) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego e) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności f) wykaz pracowników przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na terenie miasta Wałbrzycha (nadzór inżynieryjno-techniczny + monterzy) z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, wymaganych Prawem Energetycznym- Zamawiający wymaga aby monterzy, nadzór inżynieryjno- techniczny posiadali uprawnienia wymagane przepisami (świadectwa kwalifikacji wydane przez SEP, SIMP w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektrycznych elektroenergetycznych). Osoba z nadzoru powinna posiadać uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (należy załączyć kserokopie uprawnień). Ponadto osoba z nadzoru powinna być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (należy przedłożyć aktualne zaświadczenie). Co najmniej jeden z pracowników powinien być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze (należy załączyć dokument potwierdzający ukończenie kursu), g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia pracowników zdolnych do wykonania zamówienia - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 d) SIWZ wskazał osoby, którymi będzie dysponował h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (sprzętu i i transportu) z uwzględnieniem wymogów zawartych w pkt. 3 c) i) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 3 c) SIWZ wskazał sprzęt, którym będzie dysponował j) wykaz ważniejszych prac (wykaz ten stanowi doświadczenie Wykonawcy) odpowiadających swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego w miastach) wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Należy podać przedmiot , datę wykonywania prac, miejsce wykonania oraz zleceniodawców tych prac wraz z załączeniem dokumentów, że prace te zostały wykonane należycie Wykonawca powinien zrealizować co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. posiadać doświadczenie w prowadzeniu eksploatacji urządzeń oświetlenia drogowego w miastach w zakresie co najmniej 500 punktów świetlnych, przez okres ciągły trwający co najmniej 12 miesięcy (każde zamówienie). k) adres bazy na terenie miasta Wałbrzycha lub zlokalizowanej w odległości nie większej niż 30 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha wraz ze sprzętem do wykonania zamówienia UWAGA! Ze względu na specyficzny rodzaj prac, drobne prace naprawcze i konserwacyjne prowadzone w pasie drogowym pod ruchem, mające bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, które należy wykonać szybko i profesjonalnie nie powodując znacznych utrudnień w ruchu Zamawiający wymaga aby baza Wykonawcy zlokalizowana była na terenie miasta Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 30 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha, Wykonawca, który przetarg wygra przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu oryginał umowy na dzierżawę (lub inna forma władania) terenu i obiektów pod bazę na terenie miasta Wałbrzycha lub zlokalizowanej w odległości nie większej niż 30 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha. l) zobowiązanie Wykonawcy do utworzenia pogotowia oświetlenia drogowego dyspozycyjnego 24 godziny na dobę, w okresie obowiązywania umowy (dotyczy przypadków awaryjnych)a) zakres usług, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom b) zastrzeżenie Wykonawcy , które informacje zawarte w jego ofercie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania (stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.zdik.walbrzych.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zadząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu, 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35, pokój nr 103. Cena 10 .00 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zadząd Dróg i Komunikacji w Wałbrzychu, 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35, pokój nr 103.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.