eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Supraśl › budowa ulicy Żurawiej w Supraślu - ostatni etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-07-20

POZYCJA 37578

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Supraśl: budowa ulicy Żurawiej w Supraślu - ostatni etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Supraśl, do kontaktów: Stefanowicz Anna lub Anisimowicz Walerian, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 718-31-65, fax 085 7131500, e-mail: zp@suprasl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.suprasl.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ulicy Żurawiej w Supraślu - ostatni etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Supraśl, ul. Żurawia.. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z budową z części ulicy Żurawiej o dł. 67,00 mb w Supraślu zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją techniczną dla robót budowlanych drogowych nawierzchni, chodników i wjazdów z kostki betonowej, dokumentacją budowlaną i przedmiarem robót. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w SIWZ i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami w niej określonymi. 2.Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę, sam lub jako partner w konsorcjum. Wykonawca, który przedłoży lub będzie partycypował w więcej niż jednej ofercie spowoduje, że wszystkie oferty z jego udziałem zostaną odrzucone. 3.Wykonawca ponosi wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawcy zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem zamawiającego, z zastrzeżeniem art.93 ust.4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm.) zwanej w dalszej części SIWZ \Ustawą. 4.Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w ofercie, informując o tym wszystkich Wykonawców. 5.Oferta zostanie odrzucona , gdy: - jest niezgodna z ustawą - jej treść nie odpowiada treści SIWZ - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej, konkurencji - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu oferta zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Ustawy, lub zawiera błędy w obliczeniu ceny, - Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny. 6.Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający oraz Wykonawcy przekazywać będą w formie pisemnej. 7.Wykonawca na mocy art. 38 Ustawy może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ, kierując swoje zapytanie na piśmie. Zamawiający udzieli niezwłocznie wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie wpłynie do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem składania ofert. Odpowiedź zostanie przesłana wszystkim Wykonawcom, którym doręczono SIWZ bez wskazania źródła zapytania. 8.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma powiadomienie z zachowaniem formy określonej w pkt.6 o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed upływem terminu określonego w punkcie XVIII. 1. 9.W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed upływem terminu składania ofert zamawiający może zmodyfikować treść dokumentów składających się na SIWZ(zgodnie z art.38 ust.4 Ustawy). O każdej ewentualnej zmianie zamawiający niezwłocznie powiadomi każdego z uczestników postępowania oraz przedłuży termin składania ofert, jeżeli w wyniku modyfikacji treści SIWZ niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenia zmian w ofercie. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawcy i zamawiającego odnośnie wcześnie ustalonych terminów będą podlegały nowym terminom. 10.Protokół wraz z załącznikami jest jawny z tym, że załączniki do protokołu udostępnione będą po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania. Oferty będą jawne po ich otwarciu chyba, że Wykonawca składający ofertę wniesie, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzeżenie i wskaże, które z informacji składających się na ofertę stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Informacje zastrzeżone zgodnie z w/w prawem nie będą udostępniane innym uczestnikom postępowania (osobom trzecim). Wzwiązku z tym należy je zebrać w odrębny zbiór i opatrzyć napisem \ Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. a/ Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych do dokumentacji postępowania oraz ich ujawnienie na zasadach określonych w Ustawie. b/ Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu w/w ustawy skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art.89 ust 1 pkt l Ustawy, c/ Wykonawca m.in. nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie, d/ Udostępnianie ofert odbywać się będzie na poniższych zasadach: - Wykonawca zobowiązany jest złożyć w siedzibie zamawiającego wniosek (patrz pkt XI 6) o udostępnienie treści wskazanej oferty, - Zamawiający ustali, z uwzględnieniem złożonego w ofercie zastrzeżenia o tajemnicy przedsiębiorstwa, zakres informacji, które mogą być Wykonawcy udostępnione,po przeprowadzeniu powyższych czynności zamawiający ustali sposób i formę udostępnienia oferty, z uwzględnieniem przepisów § 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ( Dz. U. Nr 87, poz. 606), o czym poinformuje Wykonawcę. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa z części ulicy Żurawiej o dł. 67,00 mb w Supraślu zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją techniczną dla robót budowlanych drogowych nawierzchni, chodników i wjazdów z kostki betonowej, dokumentacją budowlaną i przedmiarem robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 16.10.2006

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz, 1158 zpóźn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - przetarg na budowę ul. Żurawiej w Supraślu.. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto zamawiającego : w Banku Spółdzielczym Oddział w Supraślu, rach. nr 72 8060 0004 0680 0130 2000 0040 Wadium należy wpłacić przelewem nie później niż do dnia 23.08.2006r. do godz.1000. Za zachowanie terminu do wniesienia wadium uważa się wpływ wadium na konto Zamawiającego najpóźniej w terminie wskazanym powyżej. 3. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe oraz poręczenia muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą oraz na przedłużony okres związania ofertą i winny obejmować pełny zakres dotyczący wadium, o którym mowa w art. 46 ust. 5 Ustawy. 4. Gwarancje i poręczenia należy przedłożyć w oryginale nie później niż w terminie i miejscu wskazanym na składanie ofert tj. w Urzędzie Miejskim w Supraślu w pokoju nr 10 nie później niż do dnia 23.08.2006r do godz. 10:00. 5.Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez lidera konsorcjum lub przez innego członka konsorcjum. Wykonawca, który przedłoży ofertę nie zabezpieczoną dopuszczalną formą wadium oraz bez zachowania zasad i terminów określonych wyżej zostanie wykluczony z postępowania. 6. Dyspozycję w zakresie zwrotu wadium Wykonawcom - zamawiający przekaże niezwłocznie : po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej urnowy, po upływie terminu związania ofertą, - w przypadku unieważnienia przetargu, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone w momencie podpisania przez niego umowy oraz wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Wykonawca, który wniósł wadium w pieniądzu może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Wykonawca , którego oferta została wybrana, traci wadium wraz odsetkami na rzecz zamawiającego, jeżeli : - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.Zwrot wadium Wykonawcom, którzy wycofali ofertę przed upływem terminu do składania ofert lub których oferty zostały odrzucone, lub Wykonawcom wykluczonym z postępowania nastąpi na pisemny wniosek zainteresowanego najpóźniej w terminie trzech dni od złożenia tego wniosku, przy czym złożenie wniosku powoduje utratę prawa do wniesienia protestu. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 powyższej Ustawy 2.Wyrażą zgodę na termin płatności równy 30 dni od daty końcowego odbioru robót i dostarczenia faktury. 3.Wyrażą zgodę na zawarcie umowy na zasadach określonych w niniejszej SIWZ. 4.Wykonawca dostarczy ofertę sporządzoną na lub według załączonego wzoru wraz z wypełnionymi następującymi formularzami: a/ Załącznik Nr 2 - Wykaz robót zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat b/ Załącznik Nr 4 - Wykaz pracowników nadzoru przewidzianych do wykonania zamówienia 5.Posiadają doświadczenie - w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 roboty budowlane związane z wykonaniem niniejszego zakresu robót w technologii jak zamówione roboty. 6.Zatrudnią Kierownika Budowy z co najmniej dwuletnim stażem na takim stanowisku. 7.Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Uwiarygodniony odpis dokumentu należy dołączyć do oferty. 8.Udzielą gwarancji : -na wykonane roboty na okres 3 lata, Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania lub odrzuceniem oferty. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta oceniana będzie pod względem formalnym, tj. spełnienia wymagań podanych w niniejszej SIWZ. 2. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany wg podanego kryterium spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. Kryterium oceny ofert LP. KRYTERIUM ZNACZENIE KRYTERIUM 1. Cena brutto - ryczałt 100 % 1.Kryterium ceny obliczane będzie wg ceny ryczałtowej brutto, na którą składają się wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, niezbędne do jego wykonania(m.in. koszty robót przygotowawczych: zagospodarowanie placu budowy, utrzymanie zaplecza budowy, usuwanie odpadów i opakowań pozostałych po zużytych materiałach, zajęcie pasa drogowego, dozór budowy, ubezpieczenie budowy, koszty wykonania robót zabezpieczających, utrzymania bezpieczeństwa i higieny na terenie przyległym, na które budowa może oddziaływać, koszt transportu, podatek VAT, itp.). 2.Wykonawca określając wynagrodzenie ryczałtowe oświadcza, że na etapie przygotowania oferty zapoznał się z terenem budowy i wykorzystał wszelkie konieczne środki mające na celu ustalenie wynagrodzenia obejmującego całość prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 3Maksymalnie w kryterium cena można uzyskać 100 punktów, które zostaną przyznane ofercie z najniższą ceną. Każda oferta o cenie wyższej otrzyma proporcjonalnie mniej punktów wg wzoru: {[najniższa ceną (brutto)]:[cena badanej oferty (brutto]} x 100 % x 100 4.W sytuacji, gdy zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej, ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. 5.Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 tej ustawy (wg wzoru - Załącznik nr 3. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego : - Naczelnika Urzędu Skarbowego - Oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (kierownik robót z uprawnieniami drogowymi do kierowania robotami) w wykonywanym zakresie przedmiotu zamówienia i są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust, 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust. 1 pkt 9 Ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów , o których mowa w pkt XIII. 2,3,6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości; b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; d/ zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt XIII. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy. Dokumenty, których mowa w pkt XIII. 7 ppkt a i c i pkt. XIII.5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. XIII.7 ppkt b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt XIII 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność w/w dokumentów wymagana jak w pkt. 7d 8.W przypadku gdy ofertę składa spółka z ograniczona odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu ( uchwała wspólników lub umowa spółki) w trybie art.230 k.s.h. (Ustawa z dnia 15 września 2000 r., Dz. U. Nr 94, poz. 1037). 9.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udział w postępowaniu. W takim przypadku Wykonawcy winni spełnić następujące wymagania: a/ Każdy uczestnik umowy tworzącej konsorcjum ( podmioty składające ofertę wspólną) składa oddzielnie dokumenty wymienione w pkt XIII. 2,3,5,6. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum może złożyć wspólny dokument, b/oferta musi być podpisana w taki sposób by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, c/Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera ) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania d/ wszelka korespondencja oraz późniejsze rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), e/ składając oświadczenie o spełnianiu warunków, jak również wypełniając inne dokumenty powołując się na Wykonawcę w miejscu np. \ nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum. 10.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tożsamych zamówień o wartości nie mniejszej niż np. 60 000 zł (odpowiednio w dostosowaniu do warunków realizowanego zamówienia) każde, z podaniem ich wartości, dat wykonania, odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zamówienia te zostały wykonane należycie. (Należy wykazać się min.2 zamówieniami). 11.Oświadczenie, że użyte materiały są dopuszczone do obrotu i spełniają wymagania jakościowe określone w art. 10 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, za wyjątkiem oświadczeń Wykonawcy, które muszą być złożone w oryginale. Brak choćby jednego z wymaganych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy lub odrzucenie oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.08.2008, godzina 10:15, Siedziba Zamawiającego -Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58 w Supraślu, I piętro, pokój nr 21..

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.07.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.