eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Słupcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Słupca: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Słupcy
Numer ogłoszenia: 375688 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340450 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słupecki, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Słupcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Słupcy. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30195000-2:Tablice. 2. Zamówienie obejmuje wykonywanie i dostawę tablic następującego rodzaju i w następujących ilościach szacunkowych: 1) Tablice samochodowe jednorzędowe - 20 tysięcy sztuk (10 tys. kompletów), 2) Tablice samochodowe mieszane (jedno+ dwurzędowe) - 800 sztuk (400 kompletów), 3) Tablice samochodowe indywidualne - 100 sztuk (50 kompletów), 4) Tablice samochodowe zabytkowe - 40 sztuk (20 kompletów), 5) Tablice samochodowe tymczasowe - 400 sztuk (200 kompletów), 6) Tablice do przyczep jednorzędowe - 1000 sztuk, 7) Tablice do przyczep dwurzędowe - 500 sztuk, 8) Tablice motocyklowe - 500 sztuk, 9) Tablice motocyklowe tymczasowe - 20 sztuk, 10) Tablice motocyklowe zabytkowe - 20 sztuk, 11) Tablice motorowerowe - 500 sztuk, 12) Tablice motorowerowe tymczasowe - 20 sztuk, 13) Tablice motorowerowe zabytkowe - 20 sztuk. *Wskazane ilości są ilościami szacunkowymi, podanymi jako orientacyjne ilości, określone na podstawie zakupów dokonanych przez Zamawiającego w czasie trwania ostatniej umowy na dostawy tablic rejestracyjnych. Ilości te nie są gwarantowanymi ilościami do zakupu przez zamawiającego w ramach umowy, która będzie zawarta w wyniku niniejszego postępowania. Zamawiający będzie dokonywał zakupu po cenach jednostkowych ustalonych w kosztorysie ofertowym i to one będą dla Zamawiającego wiążące. Tablice muszą być wykonywane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów (Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322 ze zm.). Do każdej tablicy jednorzędowej Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć ramkę pod tablicę umożliwiającą montaż bez konieczności przewiercania tablicy wraz z nadrukiem reklamowym według wzoru Zamawiającego. Wzór nadruku reklamowego do ramki określa załącznik nr 8 do SIWZ. Z tytułu dostawy ramki Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Koszt dostawy ramki należy uwzględnić w dostawie tablic rejestracyjnych. Wykonawca udzieli gwarancji na tablice rejestracyjne na okres 72 m-c. Wykonawca będzie zobowiązany odbierać zużyte tablice do utylizacji. 3. Zamówienie obejmuje również prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • UTAL sp. z o. o., Poznań - Gruszczyn, ul. Katarzyńska 9, 62-006 Kobylnica, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 432000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 172212,30

  • Oferta z najniższą ceną: 172212,30 / Oferta z najwyższą ceną: 172212,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.