eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wraz z posadowieniem urządzeń systemu klimatyzacji do wybranych pomieszczeń Zamku Ostrogskich w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Warszawa: Dostawa wraz z posadowieniem urządzeń systemu klimatyzacji do wybranych pomieszczeń Zamku Ostrogskich w Warszawie
Numer ogłoszenia: 375578 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina , ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 44 16 100, faks 22 44 16 112.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chopin.nifc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z posadowieniem urządzeń systemu klimatyzacji do wybranych pomieszczeń Zamku Ostrogskich w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z posadowieniem urządzeń systemu klimatyzacji do wybranych pomieszczeń Zamku Ostrogskich w Warszawie. A. Założenia Techniczno - Ekonomiczne do polepszenia skuteczności działania instalacji klimatyzacyjnych wybranych pomieszczeń Zamku Ostrogskich w Warszawie - załącznik nr 1 do SIWZ; B. Wykaz urządzeń klimatyzacyjnych - załącznik nr 1A do SIWZ; C. Rysunek 1 - rzut piwnic -1 - załącznik nr 1B do SIWZ; D. Rysunek 2 - rzut piwnic -1 - załącznik nr 1C do SIWZ. Istotne uwarunkowania wyboru producenta niektórych urządzeń: System wentylacyjny: Ze względu na konieczność zmiany sposobu pracy jednego z istniejących urządzeń (system wentylacyjny NW1) obsługującego część sal wystawowych w Zamku Ostrogskich, konieczne jest zastosowanie dodatkowej sekcji funkcyjnej (sekcja recyrkulacji). Sekcja ta musi pochodzić od tego samego producenta i z tego samego typoszeregu urządzeń (konkretny typ i numer). Wymagania te spowodowane są geometrią urządzenia (wymiary) oraz możliwością współpracy z zainstalowaną już automatyką sterującą. W związku z tym konieczne jest zastosowanie urządzeń typu GOLD firmy SWEGON. Automatyka: Ze względu na konieczność połączenia wszystkich urządzeń w jednolity system automatyki, niezbędne jest zastosowanie urządzeń pracujących w tych samych standardach. Istniejące urządzenia obsługujące różne pomieszczenia w Zamku Ostrogskich są już w taki system wyposażone. Nowo projektowane urządzenia muszą być wyposażone w dokładnie ten sam systemem automatycznej regulacji i sterowania umożliwiający pełną współpracę urządzeń ze sobą oraz łatwą i tanią integrację wszystkich urządzeń z jednym, spójnym systemem nadrzędnym. W związku z tym konieczne jest zastosowanie urządzeń typu GOLD firmy SWEGON. Serwis: Ze względu na obsługę serwisową, ilość części zamiennych i konfigurację systemów wentylacyjnych współpracujących ze sobą, wskazanym jest zastosowanie w jednym obiekcie urządzeń tego samego producenta, z tego samego typoszeregu produktów. Dzięki takiemu rozwiązaniu ogranicza się do minimum stan magazynowy części eksploatacyjnych np. filtrów (we wszystkich urządzeniach są tej samej klasy i rozmiaru), pasków napędowych, siłowników, itp. W związku z tym, konieczne jest zastosowanie urządzeń typu GOLD firmy SWEGON. Ochrona obiektów muzealnych: Zgodnie z PN-ISO 11799 Informacja i Dokumentacja. Wymagania dotyczące warunków przechowywania materiałów archiwalnych i bibliotecznych. Czerwiec 2006. oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. Nr 162, poz. 1568 ze zm.), systemy klimatyzacyjne muszą zapewnić wymagane parametry powietrza z odpowiednią dokładnością. W sytuacjach awaryjnych parametry te mogą nie zostać dotrzymane. W takiej sytuacji istnieje możliwość zamiany elementów central (np. silników i wentylatorów) pomiędzy różnymi urządzeniami obsługującymi różne strefy pomieszczeń. Dzięki temu można zachować ciągłość pracy pomieszczeń wystawowych z najwartościowszymi zbiorami, dla których zmiany parametrów powietrza otaczającego (czystość, temperatura i wilgotność) mają ogromne znaczenie (nagłe zmiany tych parametrów mogą spowodować nieodwracalne uszkodzenia bezcennych eksponatów). W związku z tym konieczne jest zastosowanie urządzeń typu GOLD firmy SWEGON.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.71.72.00 - Urządzenia klimatyzacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda złożenia wadium w wysokości 4.000 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że odpowiednie doświadczenie i wiedzę niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia posiadają Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum dwa zamówienia (w tym jedno o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł netto) odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą wykazu dotychczas zrealizowanych dostaw (zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie (np. referencje, bezusterkowy protokół odbioru). W wykazie należy umieścić wyłącznie realizacje potwierdzone w/w dokumentami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - wg formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku podmioty występujące wspólnie o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i/lub do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo przedstawiają zamawiającemu wraz z ofertą. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału bądź kopii poświadczonej przez notariusza. Wskazanym jest, aby Wykonawcy występujący wspólnie - przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia mieli uregulowany stan prawny w postaci umowy zawartej pomiędzy nimi, ustalającej zasady ich współpracy, przewidującej ich współdziałanie, sposób odpowiedzialności wraz z jej zakresem, pełnomocnictwa. Umowa taka może być zawarta już na etapie składania ofert i przedłożona zamawiającemu wraz z ofertą. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilka podmiotów (dwa lub więcej) konieczne jest przedłożenie przez każdy z tych podmiotów oddzielnie dokumentów, o których mowa wyżej, aby potwierdzić, iż nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1. Pozostałe dokumenty składają podmioty ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego w taki sposób, aby potwierdzić, iż wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu zgodnie z opisem sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 2. W przypadku posługiwania się przez Wykonawcę zasobami innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nifc.pl. / zakładka BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina Zespół Zamówień Publicznych ul. Tamka 43, 00-355 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Narodowy Instytut Fryderyka Chopina ul. Tamka 43 w Warszawie, wejście od strony ul. Tamka - do Kancelarii Instytutu (poziom 2).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa o dofinansowanie przedsięwzięcia nr POIS.11.01.00-00-054/09-00 w ramach działania 11.1 - Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym priorytetu XI - Kultura i dziedzictwo kulturowe Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.