To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-29
Ogłoszenie nr 375561 - 2016 z dnia 2016-12-29 r.
Biłgoraj: ZAKUP KOPARKO- ŁADOWARKI DLA POTRZEB EKSPLOATACYJNYCH KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE AGLOMERACJI
Przedmiot realizowany jest w ramach projektu pn.:" Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Majdan Gromadzki, Nadrzecze, Korytków Duzy oraz budowa kanalizacji sanitarnej i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Podlesie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuProgram Operacyjny Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 354828-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 359752-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biłgoraj, krajowy numer identyfikacyjny
95036903700000, ul.
ul. Kościuszki
88,
23400
Biłgoraj, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
84 6882830, faks
84 6863584, e-mail
sekretariat@gminabilgoraj.pl; j.jargielo@gminabilgoraj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP KOPARKO- ŁADOWARKI DLA POTRZEB EKSPLOATACYJNYCH KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE AGLOMERACJI Przedmiot realizowany jest w ramach projektu pn.:" Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Majdan Gromadzki, Nadrzecze, Korytków Duzy oraz budowa kanalizacji sanitarnej i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Podlesie
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa koparko - ładowarki dla potrzeb eksploatacyjnych kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji, o następujących parametrach: koparko - ładowarka nowa, kołowa, rok produkcji 2016 lub 2017, spełniająca wymogi pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2012 r. poz. 1137), 2.Szczegółowy opis wymagań technicznych dla koparko - ładowarki, stawianych przez Zmawiającego, zawarty został w oddzielnym załączniku 3.Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na dostarczoną koparko - ładowarkę (termin liczony od daty dostawy potwierdzonej końcowym protokołem odbioru) 4.Zamawiający wymaga, aby termin podjęcia czynności naprawczych koparko - ładowarki w ramach gwarancji wynosił maksymalnie 48 godzin od momentu zgłoszenia awarii, w miejscu postoju maszyny, z zakończeniem naprawy maksymalnie 7 dni od daty rozpoczęcia, poza sytuacjami wymiany silnika, skrzyni biegów, kabiny lub konieczności wykonania "gruntownej naprawy", co zostanie potwierdzone protokołem podpisanym przez Zamawiającego. W takim przypadku w protokole określony zostanie maksymalny termin usunięcia wad i awarii. 5.Wykonawca w ramach wynagrodzenia zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi koparko - ładowarki dla min. 1 pracownika wytypowanego przez Zamawiającego. Szkolenie powinno odbyć się w siedzibie Zamawiającego, podczas uruchomienia maszyny i obejmować zakres umożliwiający prawidłową eksploatację maszyny. 6.Całkowity koszt dostawy koparko - ładowarki do siedziby Zamawiającego pokrywa Wykonawca. 7.Koparko - ładowarka musi pochodzić z produkcji seryjnej, nie dopuszcza się oferowania pojazdu z produkcji jednostkowej i takiego, którego parametry zostały zmienione pod kątem spełniania wymagań niniejszego postępowania. Wykonawca musi wraz z dostawą koparko - ładowarki dostarczyć aktualny certyfikat "CE" na oferowaną koparko - ładowarkę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
43261000-0
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT420000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 469737.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- Budowa tężni solankowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą przewidzianej do realizacji w ramach budżetu obywatelskiego edycja 2024
- Dostawa oleju napędowego ON-B0 dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Biłgoraju - maj 2024
- Dostawa artykułów spożywczych, przypraw i koncentratów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce
- Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu "MALUCH+" 2022-2029 -edycja 1 w Samorządowym Klubie Dziecięcym w Biłgoraju, wraz z poprawą dostępności.
- Remont sanitariatów w budynku dydaktycznym Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.