eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipka › Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Lipka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-25

Lipka: Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Lipka
Numer ogłoszenia: 37541 - 2008; data zamieszczenia: 25.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP - Nadleśnictwo Lipka, Mały Buczek 38, 77-420 Lipka, woj. wielkopolskie, tel. 067 2665046, fax 067 2665753.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Lipka.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót budowlanych w zakresie wymiany pokrycia dachowego oraz ocieplenia ścian budynku wraz z robotami towarzyszącymi. Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia ich wykonania, a także zakres, określone zostały w załączonych do SIWZ kosztorysie nakładczym i przedmiarze robót.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.09.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział oferenci, którzy spełnią warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i zawarte w SIWZ oraz złożą wymagane dokumenty.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących dokumentów: 1) Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2) Szczegółowy kosztorys ofertowy. 3) Oświadczenia o: -sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, -okresie odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót, -okresie gwarancji jakości na wykonane roboty, -terminie wykonania zamówienia, -uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, -zaakceptowaniu warunków zapłaty określonych w rozdziale III pkt. 2, -opracowaniu i wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz szczegółowego zakresu rodzajów robót budowlanych, stwarzających zagrożenia bezpieczeństwa i zdrowia ludzi Dz.U. z 2002r Nr 151 poz. 1256, -dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem-tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej Uwaga Ww. oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności, jak przedstawia pkt.3 4) Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm. rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, tzn. zastrzegł składając ofertę, iż nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa, lub spięte- zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, Zamawiający wymaga przygotowania następujących oświadczeń i dokumentów: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Polisa ubezpieczeniowa Wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5)Oświadczenie czy w stosunku do Wykonawcy otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość. 6)Wypełnione następujące załączniki: nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 uPzp nr 3 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp, nr 4 - wykaz zrealizowanych podobnych robót, nr 5 - wykaz sprzętu przewidzianego do wykonywania zamówienia, nr 6 - wykaz osób i podmiotów przewidzianych do wykonania zamówienia wraz ze świadectwami potwierdzającymi posiadane kwalifikacje nr 7 - oświadczenie finansowe, 7) Wykaz podwykonawców i powierzonej im części zamówienia: Do oferty należy załączyć : 1.umowę przedwstępną z podwykonawcą zawierającą m.in. : a)zakres powierzonej do wykonania części zamówienia, b)sposób rozliczenia za wykonane dostawy (wg projektu umowy, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ), 2.uprawnienia do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane, 8) Informacja Banku prowadzącego rachunek podstawowy Wykonawcy zawierająca dane o stanie środków własnych lub dostępności kredytu - z podaniem wysokości kwoty kredytu (tj. zdolności kredytowej Wykonawcy) wskazująca na możliwość wykonania zadania - zgodnie z pkt. 5 rozdz. V. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9) Opinie Zamawiających, gdzie Wykonawca wykonywał roboty o zakresie zbliżonym do zamówienia, a które wymieniono w wykazie - zał. Nr 4. 10) Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami lub kwalifikacjami oraz dla kadry kierowniczej sprawującej samodzielne funkcje w budownictwie kopie wpisu na OLIB i wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego. Kopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. okres gwarancji - 20

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/lipka

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Lipka Mały Buczek 38 77 - 420 Lipka e-mail: lipka@pila.lasy.gov.pl województwo wielkopolskie, powiat złotowski tel.( 067 ) 266 50 46, fax ( 067 ) 266 57 53.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.03.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego-sekretariat Nadleśnictwa.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.