Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-02
Brodnica: Modernizacja drogi w Gorczenicy wraz z wykonaniem niezbędnego odcinka kanalizacji sanitarnej
Numer ogłoszenia: 37525 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brodnica , ul. Zamkowa 13 A, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4941612, faks 56 4941640.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi w Gorczenicy wraz z wykonaniem niezbędnego odcinka kanalizacji sanitarnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi gminnej na odcinku od granicy robót na drodze wojewódzkiej, wykonywanych w ramach projektu pn. Połączenie układu drogowego drogi krajowej Nr 15 z drogą S-10. Odcinek drogi wojewódzkiej Nr 560 Brodnica Sierpc do km 0+464,31 wraz z odcinkiem kanalizacji sanitarnej usytuowanym w pasie drogi przewidzianej do modernizacji oraz na dz. nr 26/8, 26/9, 26/5 w Gorczenicy. 1. Branża drogowa - Nakładka na istniejącą konstukcję (SMA/alternatywnie beton asfaltowy gr. 4 cm, warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego śr. gr. 4 cm). - Poszerzenie jezdni do szerokości 5,5 m; konstrukcja nawierzchni na poszerzeniu- podbudowa pomocnicza z KŁSM gr. 20 cm, podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego 0/25 gr. 7 cm, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego 0/16 gr. 5 cm. - 12 zjazdów w tym 10 zjazdów do posesji z nawierzchnią z kostki betonowej oraz 2 zjazdy z nawierzchnią asfaltową jako skrzyżowania z innymi drogami, konstrukcja zjazdów do posesji: kostka brukowa gr. 8 cm, podsypka cementowo - piaskowa 1:4 gr. 3 cm, podbudowa zasadnicza KŁSM gr 15 cm, stabilizacja spoiwem Rm=1,5 MPa gr. 10 cm, konstrukcja zjazdów asfaltowych: beton asfaltowy gr. 5 cm, podbudowa zasadnicza KŁSM gr. 15 cm, stabilizacja spoiwem Rm= 1,5 MPa gr. 10 cm. Na zjeździe 7 należy jedynie wylać asfalt tak, aby dowiązać zjazd wysokościowo do podniesionej krawędzi drogi. Ze względu na ułożenie nowej kostki brukowej na zjeździe 8 należy wykonać na nim przełożenie kostki istniejącej, by dowiązać wjazd do podniesionej krawędzi drogi gminnej. - Odwodnienie do projektowanych wpustów podłączonych (11 szt.) do zbiorników retencyjno - infiltracyjnych (9 szt.). UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje wskazanego w projekcie budowlanym chodnika w km 0+366,46-0+412,62 str. lewa (poz. 3 przedmiaru robót) - w tym miejscu zaprojektowana zostanie zatoka autobusowa. - Stała organizacja ruchu UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania linii przystankowej wskazanej w projekcie stałej organizacji ruchu (cz. poz. 6.2 przedmiaru robót) 2. Branża sanitarna - Kolektor grawitacyjny od Ks30 do Ks14, od Ks2 do Ks35 oraz od Ks4 do Ks5, - Kolektor tłoczny od PS1 do T6. - Utwardzenie kostką brukową terenu PS1, jego ogrodzenie wraz z bramą i oświetlenie, montaż skrzynki sterowniczej oraz podłączenie PS1 do skrzynki zasilającej. Pozostała część zadania w branży sanitarnej (II etap) zawarta w projekcie budowlanym zostanie objęta odrębnym postępowaniem, którego wykonanie planowane jest w bieżącym roku. Wykonanie prac na terenie przepompowni ścieków możliwe będzie po wykonaniu odpowiednich prac wchodzących w skład II etapu. W przypadku, gdy faktyczny termin wykonania II etapu uniemożliwi Wykonawcy dotrzymanie terminu wynikającego z umowy, wówczas fakt ten będzie podstawą do aneksowania umowy w zakresie terminu jej wykonania. Przed przystąpieniem do realizacji zadania należy opracować tymczasową organizację ruchu na czas budowy z podziałem na prawdopodobne odcinki technicznie uzasadnione i uzyskać stosowne uzgodnienia i zatwierdzenia. Koszty obsługi geodezyjnej zadania ponosi Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 3 i 4 do SIWZ - dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Budowa dwóch zatok autobusowych oraz wykonanie związanej z nimi stałej organizacji ruchu
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.13.99 - 45.23.13.99 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych, 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:Gospodarczy Bank Wielkopolski Nr 11161011880001800520000004. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonanie w ciągu ostanich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej budowie kanalizacji sanitarnej o długości nie mniejszej 500 m oraz jednej roboty budowlanej polegającej na modernizacji drogi asfaltowej o długości nie mniejszej niż 400 m.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - drogowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy i określa następujące warunki takiej zmiany: wystąpienie siły wyższej - wówczas termin realizacji umowy może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji działania siły wyższej; wystąpienie konieczności udzielenia zamówień dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stanie się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego - wówczas termin realizacji umowy może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do wykonania robót dodatkowych, warunkujących dalsze prowadzenie robót na zadaniu podstawowym; wystąpienie innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w tym stwierdzenia błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie skutkować koniecznością konsultacji z projektantem i naniesieniem przez niego poprawek lub zmiany projektu - wówczas termin realizacji umowy może ulec wydłużeniu o czas faktycznej przerwy w realizacji zadania; powód o którym mowa w rozdz. I pkt 2 niniejszej SIWZ, tj. wykonanie robót II etapu w czasie uniemożliwiającym zachowanie terminu umownego - wówczas termin realizacji umowy może ulec wydłużeniu o czas faktycznej przerwy w realizacji zadania spowodowanej oczekiwaniem na zakończenie robót II etapu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brodnica.ug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brodnica
ul. Zamkowa 13A
87 - 300 Brodnica
pok. 202.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brodnica ul. Zamkowa 13A 87 - 300 Brodnica pok. 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRODNICY
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych o mocy do 50 kWp w Zespole Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
- Renowacja boiska sportowego przy ZS Nr 1 w Brodnicy
więcej: przetargi w Brodnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- " Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Janikowice"
- "Przebudowa drogi w m. Bazar, dz. ew. nr 20/82 i 20/125, odcinek o długości 1,558 km"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową istniejącego parkingu zlokalizowanego w pasie drogowym ul. Reutta
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1633R Roźwienica - Rudołowice w m. Rudołowice - chodnik
- Rozbudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 1951D, ul. Kolejowej z drogą powiatową, ul. Wrocławską (dawna DK-8) w m. Bielany Wrocławskie, gmina Kobierzyce w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 828 Garbów - Krasienin - Niemce - Jawidz w m. Niemce
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.