eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zakup i montaż bandy pneumatycznej na stadionie im. Floriana Kapały w Rawiczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-28

Ogłoszenie nr 375180 - 2016 z dnia 2016-12-28 r.

Rawicz: Zakup i montaż bandy pneumatycznej na stadionie im. Floriana Kapały w Rawiczu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 365519-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rawiczu, krajowy numer identyfikacyjny 30046387700000, ul. ul. Spokojna  0,0416666666666667, 63900   Rawicz, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 0-65 5462636, 519518574, faks 0-65 5467258, e-mail szymwojt@wp.pl
Adres strony internetowej (URL): www.osir.rawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i montaż bandy pneumatycznej na stadionie im. Floriana Kapały w Rawiczu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

OSiR.2710.2.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż bandy pneumatycznej na stadionie im. Floriana Kapały w Rawiczu składającej się z jednakowych segmentów o wymiarach: 1) wysokość 1.2 m, 2) szerokość od 78 do 80 cm, 3) długość od 3 do 5,5 m. 4) Ilość i wielkość modułów winna być dostosowana do warunków obiektu z uwzględnieniem 2 bram 2,6 m i 3 m) - łącznie około 280 mb. 5) bandy końcowe boczne - 4 sztuki, 6) pokrowiec, PVC 2 m szeroki na treningi i ochronę przed złymi warunkami pogodowymi, 7) dmuchawy elektryczne (wentylatory) - ilość uzależniona od potrzeby około 5-6 sztuk, 8) zestaw elementów do montażu, 9) zestaw serwisowo - naprawczy, 10) minimum 6 elementów zapasowych z uwzględnieniem segmentów standardowych, bramowych oraz z przyłączem dla dmuchaw. 2. Banda pneumatyczna musi posiadać homologację FIM (Międzynarodowa Federacja Motocyklowa) typu A - potwierdzoną odpowiednią dokumentacją. 3. Banda pneumatyczna musi być wyprodukowana z materiału PVC ognioodpornego, posiadającego kombinację dwóch kolorów (nie może to być materiał malowany). 4. Zakładka łącząca elementy (segmenty) bandy pneumatycznej musi mieć szerokość 20 cm i posiadać 20 centymetrowy rzep na całej wysokości elementu (segmentu). Ponadto musi być możliwość mocowania na rzepy banerów reklamowych. 5. KickBoard bandy pneumatycznej na stadion żużlowy musi mieć minimum 30 cm wysokości i być wyprodukowany z gumowego materiału. 6. KickBoard winien być w kolorze kontrastującym z nawierzchnią toru. 7. Banda pneumatyczna i wszystkie elementy zamówienia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepowystawowe. 8. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SIWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. 9. Przedmiot zamówienia i prace montażowe muszą być poddane weryfikacji przez weryfikatorów band i torów żużlowych. 10. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 11. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 12. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 13. Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w: 1) siwz, w tym w załącznikach do siwz, 2) ofercie Wykonawcy, 3) warunkach gwarancji, stanowiących załącznik do projektu umowy. Wymienione dokumenty są zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.osir.rawicz.pl, (zakładka: BIP). 14. Wykonawca przy realizacji prac w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie do: 1) prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, 2) właściwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objętego zamówieniem w celu zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i mienia, 3) naprawy wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzenia prac we własnym zakresie i na własny koszt, 4) udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane prace i wbudowane materiały zgodnie ze złożoną ofertą (tj. od 36 do 60 miesięcy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 34928300-1
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT116000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
F.P.H.U. ADMAR,  info@admar.biz,  ul. Sztygarska 27,  41-608,  Świętochłowice,  kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 142680.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142680.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 247999.98
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.