Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-22
Gdańsk: wykonanie usług pralniczych z maglowaniem i naprawą bielizny oraz czyszczenia chemicznego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
Numer ogłoszenia: 375003 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska , ul. Narutowicza 11/12, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, faks 058 3472913,058 3471765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług pralniczych z maglowaniem i naprawą bielizny oraz czyszczenia chemicznego dla jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A usługi pralnicze dla jednostek organizacyjnych położonych w Gdańsku: -I. pranie wodne z maglowaniem i naprawą bielizny pościelowej, obrusów, ręczników, serwet, firan, zasłon, odzieży roboczej. -II. czyszczenie chemiczne koców, sukna, tog, peleryn, czapek. Część B usługi pralnicze dla Ośrodka Wypoczynkowego w Czarlinie k. Kościerzyny : -I. pranie wodne z maglowaniem i naprawą bielizny pościelowej, obrusów, ręczników, serwet, firan, zasłon. -II. czyszczenie chemiczne koców. Część C usługi pralnicze dla Ośrodka Doświadczalnego w Iławie : -I. pranie wodne z maglowaniem i naprawą bielizny pościelowej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a)Zamawiający wymaga od wykonawcy doświadczenia zawodowego rozumianego jako zrealizowanie w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej po jednej usłudze w każdej z części, odpowia-dającej swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000 zł dla części A, 20.000 dla czę-ści B i 1.500 zł dla części C. W przypadku składania oferty na części: A.B i C lub Ai B lub A i C przez tego samego wykonawcę należy podać jedną dostawę dotyczącą tylko części A Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. b) Zamawiający wymaga od wykonawcy, by dysponował maszynami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia takimi jakie są wyszczególnione jak w załączniku nr 9 do SIWZ lub przedstawił pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wskazanego sprzętu. c) Zamawiający wymaga od wykonawcy, by dysponował co najmniej dwiema osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawił pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia przy wykonywaniu zamówie-nia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Zamawiający sprawdzi czy wykonawcy spełniają powyższe warunki na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdzia-le V, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych oświadczeń lub dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy doku-ment musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty wspólnej każdy ze współwykonaw-ców składa dokument oddzielnie). 3)wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczę-cia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przed-miotowi zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. 4)Wykaz osób zdolnych do wykonania i nadzoru na wykonaniem zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ). 5)wykaz urządzeń pralniczych jakimi dysponuje Wykonawca do wykonania zamówienia. W przypadku, gdy do wykonania zamówienia Wykonawca będzie korzystał z potencjału technicznego i kadrowego innego podmiotu musi załączyć: -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu do wykonania zamówienia; -pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do potwierdzenia prawdziwości ww. zobowią-zań..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska, Osiedle Studenckie, ul. Wyspiańskiego 5 a, 80-434 Gdańsk (DS. 8)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Politechnika Gdańska - Osiedle Studenckie ul. Wyspiańskiego 5 a 80-434 Gdańsk-Wrzeszcz Sekretariat - DS nr 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A usługi pralnicze dla jednostek organizacyjnych położonych w Gdańsku:.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -I. pranie wodne z maglowaniem i naprawą bielizny pościelowej, obrusów, ręczników, serwet, firan, zasłon, odzieży roboczej. -II. czyszczenie chemiczne koców, sukna, tog, peleryn, czapek..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B usługi pralnicze dla Ośrodka Wypoczynkowego w Czarlinie k/ Kościerzyny :.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -I. pranie wodne z maglowaniem i naprawą bielizny pościelowej, obrusów, ręczników, serwet, firan, zasłon. -II. czyszczenie chemiczne koców.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C usługi pralnicze dla Ośrodka Doświadczalnego w Iławie :.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -I. pranie wodne z maglowaniem i naprawą bielizny pościelowej.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych do badań immunochemicznych wraz z dzierżawą analizatora do tych badań - znak sprawy Adm 12/2024
- Świadczenie usług przeglądu, konserwacji i naprawy sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą nowego wyposażenia przeciwpożarowego na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego
- Dostawa odczynników oraz dostawa części zużywalnych i zamiennych wraz z serwisem i przeglądem technicznym do aparatów Zamawiającego - Adm 11/2024
- Dostawa i montaż 1600 sztuk podzielników kosztów ogrzewania wraz z corocznymi odczytami w 370 lokalach mieszkalnych 03/ZP/TP/24
- Dostawa asortymentu medycznego do pompy wolumetrycznej wraz z dostawą ambulatoryjnej pompy wolumetrycznej - 2 szt. dla Kliniki Hematologii i Transplantologii dla UCK
- Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji układów pomiarowych oraz kompensacji mocy biernej w obiektach edukacyjnych Gminy Miasta Gdańska.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi prania, nr GCR/15/ZP/2024
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych z wynajmem bielizny oraz odzieży wraz z zapewnieniem systemu RFID UHF lub równoważnego na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Święto (...)
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od VII do XII 2024 roku".
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Marszałkach w okresie 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.