eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa przedłużenia licencji ESET Endpoint Nod32 Suite dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-09-16

Łódź: Dostawa przedłużenia licencji ESET Endpoint Nod32 Suite dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 374958 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 335018 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedłużenia licencji ESET Endpoint Nod32 Suite dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie licencji ESET Endpoint Nod32 Suite dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi. a) Zamawiający zamierza przedłużyć 500 licencji na posiadane stacje robocze w tym serwery, oprogramowania ESET Endpoint Nod32 Suite, które posiada Zamawiający oraz opiekę serwisową przedłużonych licencji. b) okres ważności licencji - 2 lata. c) Zamawiający wymaga, aby dostarczone oprogramowanie pochodziło z legalnego źródła d) termin realizacji zamówienia - 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy e) Wykonawca dostarczy oprogramowanie na własny koszt do siedziby Zamawiającego. f) Wykonawca powiadomi Zamawiającego o dostawie na minimum 2 dni przed jej planowanym terminem, g) z przekazania oprogramowania utrwalonego na nośnikach wraz z dokumentami licencyjnymi i pozostałą dokumentacją, zostanie sporządzony protokół podpisany przez Wykonawcę i upoważnionego pracownika Zamawiającego, h) w przypadku zastrzeżeń Zamawiającego dotyczących oprogramowania nośników lub kompletności dokumentacji, Zamawiający odmówi ich odbioru podając do protokółu powody odmowy i termin usunięcia stwierdzonych usterek; i) Wykonawca na własny koszt i na własne ryzyko usunie stwierdzone usterki. j) po usunięciu usterek, procedura odbioru zostanie powtórzona; k) w ramach opieki serwisowej świadczonej przez Wykonawcę , Zamawiający będzie miał prawo do: -wsparcia technicznego; -uaktualniania -aktualizacji l) okres gwarancji na oprogramowanie będzie zgodny z gwarancją producenta, będzie jednak liczony od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokółu odbioru; ł) w ramach gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do usunięcia nieodpłatnie wszelkich usterek dostarczonego oprogramowania lub dostarczonej dokumentacji. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwego nośnika na którym zostało zapisane oprogramowanie na nowy, wolny od wad; m) reklamacje będą zgłaszane Wykonawcy w formie pisemnej; n) Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia usterek w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia w formie pisemnej. o) zapłata za dostarczone oprogramowanie nastąpi w drodze przelewu z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni, od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury wraz z kserokopią podpisanym przez strony protokołem przyjęcia do siedziby Zamawiającego tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 149..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.10.00 - 30.24.10.00 30.24.21.00 - 30.24.21.00 30.24.82.00 - 30.24.82.00 .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.09.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Point Sp. z o.o., ul. Gottlieba Daimlera 1, 02-460 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35055,00

  • Oferta z najniższą ceną: 35055,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46740,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.