eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wywóz śniegu z pasa drogowego oraz z innych terenów w granicach administracyjnych miasta Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Gdynia: Wywóz śniegu z pasa drogowego oraz z innych terenów w granicach administracyjnych miasta Gdyni
Numer ogłoszenia: 374897 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni, ul. 10 Lutego 24, 81-364 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 761 20 87-88; 761 20 85, faks 058 6622841.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz śniegu z pasa drogowego oraz z innych terenów w granicach administracyjnych miasta Gdyni.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wywóz śniegu z terenu Gminy Miasta Gdyni. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wywóz śniegu z pasa drogowego i innych terenów w granicach administracyjnych miasta Gdyni na podstawie zgłoszenia otrzymanego od przedstawiciela Zamawiającego. 3. Podstawowy zakres prac, obejmuje: mechaniczny i ręczny załadunek śniegu wraz z transportem do wskazanego przez Zamawiającego miejsca składowania. 4. Szacunkowa ilość śniegu do wywiezienia - ok. 6 000 m3.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek, Sobański spółka jawna, ul. Jasielska 7b, Poznań, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 90000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 97200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 97200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97200,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający udzieli zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowa podstawowa nr ZD/432/DZ/199-W/2010 została zawarta w dniu 30.11.202010r. na kwotę netto: 111.000,00 złotych, brutto: 118.770,00 złotych. Zamówienie będzie realizował ten sam Wykonawca, tj. Zakład Sprzątania Placów i Ulic Mielczarek, Sobański spółka jawna, z siedzibą w Poznaniu (60-476), przy ul. Jasielskiej 7B. Przedmiotem zamówienia jest uzupełniająca usługa wywozu śniegu z pasa drogowego oraz z innych terenów w granicach administracyjnych miasta Gdyni. CPV: 90620000-9 Usługi odśnieżania. Wartość zamówienia podstawowego wynosi: netto: 186 915,89 złotych, brutto 200.000,00 złotych. Wartość zamówień uzupełniających może wynosić maksymalnie 50%, tj.: netto 186 915,89 złotych x 50% = 93 457,95 zł, brutto: 200 000,00 złotych x 50% = 100 000,01 zł. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego wynosi: netto: 90.000,00 zł, brutto: 97.200,00 zł, co stanowi ok. 97,20% zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego - 90.000,00 zł nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego (97.20%), czyli kwoty 93 457,95 zł. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu w BZP pod nr 300611-2010 z dnia 25.10.2010 oraz treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale 2 pkt. 2.4 oraz w i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.