eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmża › prowadzenie i utrzymanie szaletów miejskich wraz z targowiskiem miejskim oraz pobieranie opłaty targowej z terenów leżących w granicach administracyjnych Miasta Chełmży w latach 2009 -2010.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-22

Chełmża: prowadzenie i utrzymanie szaletów miejskich wraz z targowiskiem miejskim oraz pobieranie opłaty targowej z terenów leżących w granicach administracyjnych Miasta Chełmży w latach 2009 -2010.
Numer ogłoszenia: 374751 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Chełmży , ul. Gen. Hallera 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 675-22-91, faks 056 675-21-22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prowadzenie i utrzymanie szaletów miejskich wraz z targowiskiem miejskim oraz pobieranie opłaty targowej z terenów leżących w granicach administracyjnych Miasta Chełmży w latach 2009 -2010..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy zakres prac w ramach prowadzenia i utrzymania szaletów miej-skich wraz z targowiskiem oraz pobieranie opłaty targowej z terenów leżących w granicach administracyjnych Miasta Chełmży w latach 2009 -2010. 1. SZALETY MIEJSKIE 1. Terminy i godziny, w których muszą być czynne szalety. a. Szalet przy ul. Łaziennej ma być czynny w okresie od 1 stycznia 2009r. do 31 grudnia 2010r. w następujących godzinach: - 1000 - 2100od poniedziałku do piątku, - 1100 - 2200 w soboty, niedziele i święta, które są dniami wolnymi od pracy. b. Szalet przy Bulwarze 1000 Lecia ma być czynny w okresie od 1 stycznia 2009r. do 31 grudnia 2010r. całodobowo c. Szalet przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 28. w związku z faktem, iż szalet przeznaczony jest do remontu kapitalnego do czasu jego wykonania przez Zamawiającą oferent będzie wykonywał tylko malowanie zewnętrzne, smarowanie dachu, szklenie okien itp. związane z zewnętrznym utrzymaniem szaletu będą czynne szalety przy ul. Łaziennej i Bulwarze 1000 Lecia. W momencie wykonania remontu zostaną ustalone warunki otwarcia szaletu umową na roboty dodatkowe. d. Szalety muszą być czynne min. do godz. 100, w dniach podczas których organizowane będą miejskie imprezy plenerowe. e. Szalety mogą być nieczynne w następujące święta: - Nowy Rok - 1 stycznia 2009 - 2010r. - Boże Narodzenie 25 i 26 grudnia 2009 - 2010r. - Wielkanoc - niedziela i poniedziałek wielkanocny - 2009 -2010r. 2. Zakres prac do wykonania w ramach utrzymania szaletów miejskich: a. Jednokrotne malowanie w ciągu każdego roku szaletu przy ulicy Łaziennej w miesiącach kwiecień - maj. Malowanie obejmuje wszystkie elementy wewnętrzne i zewnętrzne. b. Dwukrotne mycie w ciągu każdego roku szaletu przy Bulwarze 1000 Lecia w miesiącach kwiecień - maj, pierwsze mycie. Drugie mycie w miesiącach wrzesień - pażdziernik obejmuje wszystkie elementy wewnętrzne i zewnętrzne. W przypadku zabrudzenia ścian graffiti odwrotna jego likwidacja poprzez zamalowanie kolorem tła na którym je wykonano. c. Jednokrotne w ciągu każdego roku miesiące kwiecień - maj smarowanie dachu szlatu przy ul. Łaziennej. d. Utrzymanie szaletów w należytym technicznym, sanitarnym i estetycznym, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami państwowymi i branżowymi, oraz wyposażanie szaletów we wszystkie niezbędne materiały sanitarne, także wymiana uszkodzonych lub zniszczonych elementów osprzętu spłuczki, umywalki, baterie, osprzęt elektryczny itp. elementy. e. Prowadzenie książek obiektów budowlanych, prowadzenie corocznych przeglądów obiektów wymaganych przepisami szczegółowymi oraz ich dokumentowanie a także pokrywanie kosztów związanych z ww przeglądami i kosztów ewentualnych kontroli inspekcji sanitarnej. f. Dbałość o prawidłowe oznakowanie szaletów. 2. TARGOWISKO MIEJSKIE 1. Terminy i godziny, w których ma być czynne targowisko. Targowisko miejskie musi być czynne obowiązkowo w każdy wtorek i piątek w godzinach od 500 do 1500. W przypadku gdy w/w dni tj. wtorek i piątek byłyby dniami wolnymi od pracy np. święto targowisko musi być czynne w dzień je poprzedzający. Targowisko może być czynne w inne dni tygodnia po wyrażeniu zgody przez właściciela Targowiska. 2. Zakres prac do wykonania w ramach prowadzenia i utrzymania targowiska. a. Jednokrotne malowanie w ciągu każdego roku miesiące kwiecień - maj element tów targowiska tj. starego ogrodzenia. b. Jednokrotne kompleksowe w ciągu każdego roku miesiące kwiecień - maj malo wanie zewnątrz i wewnątrz budynku znajdującego się na targowisku miejskim. c. Jednokrotne w ciągu każdego roku miesiące kwiecień - maj smarowanie dachu przedmiotowego budynku. d. Utrzymanie w należytym stanie nawierzchni targowiska wykonanej z kostki betono wej polbruk. e. Koszenie trawników w miarę potrzeb nie mniej niż 6 razy w ciągu roku. f. Utrzymanie w należytym stanie technicznym oświetlenia targowiska. g. Udostępnienie szaletu znajdującego się w budynku osobom handlującym - oznaczyć wejście do szaletu estetyczna tabliczką. Dbać o wyposażenie szaletu we wszystkie niezbędne materiały sanitarne a także wymiana uszkodzonych lub zniszczonych Elementów osprzętu spłuczki, umywalki, baterie, osprzęt elektryczny itp. elementy. h. Targowisko musi być utrzymane w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami państwowymi i branżowymi oraz Regulaminem Targowiska Miejskiego, np. szalety znajdujące się w budynku powinny posiadać wszystkie niezbędne środki czystości, natomiast samo targowisko powinno być każdorazowo po zakończeniu się dnia targowego uprzątnięte ze wszystkich śmieci i odpadów nie później niż do godz. 1600. Uporządkowane powinny zostać także tereny przyległe do targowiska w przypadku stwierdzenia ich zanieczyszczenia odpadami pochodzącymi z terenu targowiska. i. Targowisko powinno być wyposażone w estetyczne pojemniki do zbierania odpa dów o pojemności 1100 litrów min. 4 sztuki oraz estetyczne kosze na słupkach o po jemności 50 - 60 litrów w ilości min. 8 sztuk. Pojemniki powinny być opróżniane wg. potrzeb jednak nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, a mniejsze kosze po zakoń czeniu każdego dnia targowego. j. Prowadzenie książki obiektu, przeprowadzenie corocznych przeglądów obiektu wymaganych przepisami szczegółowymi oraz dokonywanie w książce na bieżąco wpisów a także pokrywanie kosztów związanych z ww przeglądami i kosztów ewentualnych kontroli inspekcji sanitarnej. k. Przestrzeganie regulaminu targowiska uchwalonego przez Radę Miasta Chełmży. l. Wyposażenie targowiska w tablicę informacyjną zawierającą aktualne stawki opłat targowych oraz regulamin targowiska oraz drugą tablicę lub gablotę informacyjno - ogłoszeniową. ł. pobieranie opłaty targowej z terenów leżących w granicach administracyjnych Miasta Chełmży w latach 2009 -2010 i przekazywanie jej do kasy Zamawiającego - oferentowi będzie przysługiwała prowizja od pobranej opłaty targowej w wysokości 4 %. Ponadto oferent będzie ponosił wszystkie koszty związane z: - ogrzewaniem szaletów i budynku na targowisku. - opłatami za energię elektryczną dotyczy również lamp oświetlających drogę przy targowisku - przy garażach, wodę, odprowadzenie ścieków, usuwaniem śmieci oraz przeprowadzaniem kontroli i przeglądów przez jednostki do tego powołane..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.00.00.00 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu każdy oferent zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 500,00 zł słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00100- dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty. Wadium można wnieść w kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn.zm. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającej w banku BS Chełmno - 12 9486 0005 0000 2828 2000 0027 , z dopiskiem Wadium na przetarg na prowa-dzenie i utrzymanie szaletów miejskich wraz z targowiskiem miejskim oraz na pobieranie opłaty targowej z terenów położonych w granicach administracyjnych Miasta Chełmży w latach 2009 - 2010 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. Zamawiający dokona bezzwłocznego zwrotu wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, - zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecz-nie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci również niezwłocznie wadium na wniosek wnioskodawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Złożenie przez oferenta, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wnio-sku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli oferent, którego oferta została wy-brana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w specyfikacji, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżą-cych po stronie oferenta. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. b. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w roz-dziale II niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. c. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Dokumenty wymagane: a. Wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1. b. Wypełniona tabela Wielkość Obrotów Oferenta w Ostatnich Trzech Latach Załącznik nr 2 c. Wypełniony Wykaz Przedsięwzięć Zrealizowanych w Ostatnich Trzech Latach 2005; 2006; 2007 Załącznik Nr 3 d. Oświadczenie o spełnieniu wymogów z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. e. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 usta-wy Pzp. f. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert, w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. g. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. i. Informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. j. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.24 ust. 1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych tj., iż w stosunku do oferenta , nie został orzeczony przez sąd zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Przedmiotowa informację powinny dostarczyć podmioty zbiorowe tj.: - osoby prawne np. spółki akcyjne, spółki z o.o., - jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej np. spółka jawna, spółka partnerska, spółka kmandytowa, spółka komandytowo -akcyjna, spółka z o.o. oraz akcyjna w organizacji, - spółki handlowe z udziałem skarbu państwa oraz jednostki samorządu terytorialnego lub związki tych jednostek, - przedsiębiorcy nie będące osobą prawną, - spółki kapitałowe w organizacji oraz podmioty w likwidacji, - zagraniczne jednostki organizacyjne np. przedstawicielstwo przedsiębiorcy zagranicznego. Forma dokumentów a. Wszystkie dokumentu muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. b. Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiając może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, - złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. b. Ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w roz-dziale II niniejszej specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że powyższe warunki Wykonawca spełnił. c. Niespełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Dokumenty wymagane: a. Wypełniony formularz ofertowy wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1. b. Wypełniona tabela Wielkość Obrotów Oferenta w Ostatnich Trzech Latach Załącznik nr 2 c. Wypełniony Wykaz Przedsięwzięć Zrealizowanych w Ostatnich Trzech Latach 2005; 2006; 2007 Załącznik Nr 3 d. Oświadczenie o spełnieniu wymogów z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. e. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 usta-wy Pzp. f. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzia łalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert, w przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. g. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. h. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. i. Informacja z Krajowego Rejestru karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. j. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.24 ust. 1 pkt.9 ustawy Prawo zamówień publicznych tj., iż w stosunku do oferenta , nie został orzeczony przez sąd zakaz ubiegania się o zamówienie, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Przedmiotowa informację powinny dostarczyć podmioty zbiorowe tj.: - osoby prawne np. spółki akcyjne, spółki z o.o., - jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej np. spółka jawna, spółka partnerska, spółka kmandytowa, spółka komandytowo -akcyjna, spółka z o.o. oraz akcyjna w organizacji, - spółki handlowe z udziałem skarbu państwa oraz jednostki samorządu terytorialnego lub związki tych jednostek, - przedsiębiorcy nie będące osobą prawną, - spółki kapitałowe w organizacji oraz podmioty w likwidacji, - zagraniczne jednostki organizacyjne np. przedstawicielstwo przedsiębiorcy zagranicznego. Forma dokumentów a. Wszystkie dokumentu muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. b. Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiająca może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2 87-140 Chełmża tel. 056 675 2291 wew. 38 fax. 056 675 21 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2 87 - 140 Chełmża sekretariat pok. 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.