Ogłoszenie z dnia 2008-12-22
Nakło nad Notecią: Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nakło nad Notecią oraz opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
Numer ogłoszenia: 374745 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy w Nakle nad Notecią , ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867987, 3867984, faks 052 3867981.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nakło nad Notecią oraz opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nakło nad Notecią, zgodnie z uchwałą Nr XLVI/457/2006 RM z dnia 31 sierpnia 2006 r. oraz przygotowanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o warunkach zabudowy - obsługa urbanistyczna na terenie miasta I gminy Nakło nad Notecią polegająca na przeprowadzeniu procedur, zgodnie z treścią rozdziału 5 ustawy z dnia 27 marca 2007 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm. )..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00 - 74.25.10.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: 1.1.w przypadku sporządzania zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, powierzą funkcję głównego projektanta urbaniście - członkowi Izby Urbanistów, który posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu, wykonał co nie mniej pięć projektów z zakresu planowania przestrzennego (studia uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego lub ich zmiany, plany miejscowe). 1.2.w przypadku opracowania projektów decyzji powierzą funkcję projektanta członkowi Izby Urbanistów lub Architektów, który posiada co najmniej 3 - letnie doświadczenie w samodzielnym przygotowaniu projektów decyzji oraz wykonał co najmniej 3 tożsame zadania, odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, 1.3.posiadaja ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z przygotowaniem projektów decyzji, 1.4.zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów we wszystkich dziedzinach wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyką studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy, 1.5.nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełniają warunki art. 22 ustawy p z p, 1.6.wyrażą zgodę na warunki i termin płatności podany w projekcie umowy, 1.7.złożą ofertę zgodnie z wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Nie spełnienie chociażby jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 i art. 24 pzp, które stanowią załączniki nr 2 i 3 do niniejszej SIWZ, 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności, w przypadku sporządzania zmiany studium, 1.4. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 1.5 uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności głównego projektanta zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy do Izby Urbanistów, 1.6.uprawnienia i aktualne zaświadczenie o przynależności projektanta decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania gminy do Izby Urbanistów lub Architektów, 1.7.wykaz wykonanych zamówień o których mowa w rozdziale IV pkt. 1 ppkt. 1.1 i 1.2 w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z referencjami od poprzednich zamawiających, 1.8.kserokopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej, o której mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1.3, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - dotyczy Zadania II..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.naklo.pu.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2009 godzina 11:45, miejsce: Urząd Maista i Gminy w Nakle nad Notecią ul. Ks. Skargi 7 89-100 Nakło n.Not..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nakło nad Notecią.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Nakło nad Notecią, zgodnie z uchwałą Nr XLVI/457/2006 RM z dnia 31 sierpnia 2006 r..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o warunkach zabudowy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i decyzji o warunkach zabudowy - obsługa urbanistyczna na terenie miasta I gminy Nakło nad Notecią polegająca na przeprowadzeniu procedur, zgodnie z treścią rozdziału 5 ustawy z dnia 27 marca 2007 r. o planowaniu I zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717 z późn. zm. )..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- Tryb podstawowy bez negocjacji na wykonanie zadania pn. "Budowa sieci wodno - kanalizacyjnych na terenie gmin: Kcynia, Nakło, Szubin".
- Modernizacja obiektu remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Sucharach, Gmina Nakło n/Notecią
- Poprawa warunków bezpieczeństwa mieszkańców Gminy Nakło nad Notecią poprzez modernizację obiektów remiz Ochotniczych Straży Pożarnych
- Opracowanie projektu Planu ogólnego gminy Nakło nad Notecią
- OBSŁUGA TECHNICZNA I NAPRAWY BIEŻĄCE POJAZDÓW DZIAŁU ODPADÓW, DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI I KOPALNI KRUSZYWA KPWIK SP. Z O.O. W NAKLE NAD NOTECIĄ
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.