Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-27
Bydgoszcz: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Uniwersytetu
Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. L. Rydygiera w Bydgoszczy oraz Szpitala Uniwersyteckiego Nr 1 im. dr. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 374662 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy , ul. Jagiellońska 13-15, 85-067 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5853698, faks (052) 585 36 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm.umk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Collegium Medicum im. L. Rydygiera w Bydgoszczy oraz Szpitala Uniwersyteckiego Nr 1 im. dr. Antoniego Jurasza w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy i Szpitala Uniwersyteckiego Nr 1 im. dr A. Jurasza, w zakresie realizacji połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci operatorów komórkowych oraz realizacji innych połączeń, jak infolinie, biura numerów, służb powołanych ustawowo do niesienia pomocy posiadające numery skrócone np. 112, 999, 998, 997, 994, 993, 992, 991, 986, 985, 984 itd. za pomocą stałych łączy dostępowych typu kablowego lub radiowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.14.00 - Usługi zbierania papieru 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu. 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1.1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustaw, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia , - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.1.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 1.1.3. posiadają działalność telekomunikacyjną wpisaną do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 16.07.2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171.1800 z późn. zm.) 1.1.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia: - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie zamówienia, - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - warunki określone przez Zamawiającego mogą spełniać łącznie, z zastrzeżeniem, iż dokumenty, o których mowa w pkt 2.1 oraz oświadczenie, o którym mowa w pkt 2.2. składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zaleca, aby wypełniając druk oferty, jak również wypełniając inne dokumenty w miejscach, w których w nagłówku dokumentu powołany jest Wykonawca wpisywać dane dotyczące wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Dokumenty wymagane od Wykonawców. Warunki podmiotowe. 2.1. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku opisanego w art. 22 ust.1 pkt. 1 ustawy należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.2. Oświadczenie: z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 zgodnie z art. 44 ustawy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wzór - załącznik nr 2 do siwz. 2.3. ważne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych (o którym mowa w art. 10 ust. 1 Prawa telekomunikacyjnego), 2.4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.5. Jeżeli Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w pkt. 2.1 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2.6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 2.5 powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.7. W przypadku ewentualnych podwykonawców tj. podmiotów, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wzór stanowi załącznik nr 4 do siwz. Brak informacji, o których mowa w zdaniu poprzednim będzie uznany za stwierdzenie samodzielnego wykonania zamówienia przez Wykonawcę, który złoży ofertę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm.umk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego tj. w UMK Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 15 , pokój nr 70.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2009 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. w UMK Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy przy ul. Jagiellońskiej 15 , w sekretariacie - II piętro, pokój nr 56.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 269 Szczerkowo - Izbica Kujawska - Chodecz - Choceń - Kowal, m. Izbica Kujawska od km 14+142 do km 17+765, dł. 0,623 km
- Dostawa materiałów biurowych i eksploatacyjnych do sprzętu biurowego.
- Dostawa, instalacja, montaż i uruchomienie oraz przeprowadzenie szkolenia z obsługi myjni - dezynfektora do endoskopów
- Przebudowa nawierzchni chodników na terenie miasta Bydgoszczy (Program BBO)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy infrastruktury rowerowej na terenie Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i stołowego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Młynary"
- "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz PSZOK z terenu gminy Gnojno w latach 2024/2025"
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części)
- Wywóz nieczystości z obiektów Uzdrowiska Ciechocinek S.A.
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.