eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Raportu oddziaływania na środowisko dla linii kolejowej Nr 4 - E65 odcinek Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie, szlak Knapówka - Psary - Góra Włodowska, obiektmost kolejowy nad rzeką Pilicą w km 177,425 w związku z mo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-12-22

Lublin: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Raportu oddziaływania na środowisko dla linii kolejowej Nr 4 - E65 odcinek Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie, szlak Knapówka - Psary - Góra Włodowska, obiekt: most kolejowy nad rzeką Pilicą w km 177,425 w związku z modernizacją mostu wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia.
Numer ogłoszenia: 374629 - 2008; data zamieszczenia: 22.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Lublinie , ul. Okopowa 5, 20-022 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4723673, 4723606, faks 081 4723674.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.plk-sa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: transport kolejowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Raportu oddziaływania na środowisko dla linii kolejowej Nr 4 - E65 odcinek Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie, szlak Knapówka - Psary - Góra Włodowska, obiekt: most kolejowy nad rzeką Pilicą w km 177,425 w związku z modernizacją mostu wraz z uzyskaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wytyczne i wymagania dotyczące opracowania zawarte są w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym część II niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych. 5.Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 1)zamawiający oświadcza, że nie wyraża zgody na zatrudnienie przy realizacji jakichkolwiek części zamówienia pracowników PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Oddziału Regionalnego w Lublinie oraz Zakładu Linii Kolejowych w Kielcach; 2)wykonawca zobowiązuje się do organizowania w toku realizacji zamówienia narad koordynacyjnych z udziałem zamawiającego, celem oceny postępu opracowań i dokonania uzgodnień niezbędnych dla sprawnego i terminowego przebiegu procesu; 3)zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców za których wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność. W takim przypadku wykonawca obowiązany jest wskazać w ofercie te części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.14 - Roboty budowlane w zakresie mostów z żelaza .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w kwocie: 500,00 PLN (pięćset PLN), a dowód wniesienia wadium zobowiązany jest dołączyć do oferty. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 2. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy BRE Bank S.A. 18 1140 1010 0000 3508 890 1044 z adnotacją WADIUM - na przetarg nieograniczony na opracowanie Raportu oddziaływania na środowisko dla linii kolejowej Nr 4 - E65 odcinek Grodzisk Mazowiecki - Zawiercie, szlak Knapówka - Psary - Góra Włodowska, obiekt: most kolejowy nad rzeką Pilicą w km 177,425 w związku z modernizacją mostu. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w siedzibie zamawiającego w pok. Nr 130. Przy w/w formach wadium nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty tylko jego kserokopię. 3. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia przedstawiciela (pełnomocnika) Gwaranta do składania w jego imieniu oświadczeń woli w przedmiocie udzielania gwarancji. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Wadium winno być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj.: do dnia 05.01.2009 r. do godz. 1030 . 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy tj: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, będących przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia na usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia na łączną kwotę netto (bez podatku VAT) 60000 PLN; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy). 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w tytule VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia. 3.Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4.Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca obowiązany jest złożyć: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w ust.1 pkt. 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 3. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.plk-sa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PKP POlskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Lublinie ul.Okopowa 5, po złożeniu pisemnego wniosku na faks nr (081) 472-36-71..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.01.2009 godzina 10:30, miejsce: PKP POlskie Linie Kolejowe S.A. Oddział Regionalny w Lublinie ul.Okopowa 5 pokój nr 130, I piętro - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.