eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głowno › Rozbudowa i przebudowa Budynku Gminnego Ośrodka Rozpowszechniania Kultury w Bronisławowie

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-27

Głowno: Rozbudowa i przebudowa Budynku Gminnego Ośrodka Rozpowszechniania Kultury w Bronisławowie
Numer ogłoszenia: 374260 - 2009; data zamieszczenia: 27.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Głownie , ul. Jana Kilińskiego 2/4, 95-015 Głowno, woj. łódzkie, tel. 042 7191291, faks 042 7192008.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-glowno.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa Budynku Gminnego Ośrodka Rozpowszechniania Kultury w Bronisławowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Upowszechniania Kultury w Bronisławowie, wraz z przebudową przyłącza gazu, budową nowej kanalizacji sanitarnej z szambem, parkingu dla samochodów osobowych i nowego wjazdu zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzjami - pozwoleniem na budowę 627-2009 oraz pozwoleniem na budowę nr 100/2009. - Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: a) przebudowa istniejącego budynku, w zakres której wchodzą wyburzenia i przebudowy pomieszczeń , łącznie ze zmianą funkcji niektórych z nich, ocieplenie budynku wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana instalacji wewnętrznych, dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych oraz dostawa wyposażenia. Pierwszy etap realizowany jest w ramach projektu (Rozbudowa i przebudowa budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Bronisławowie) w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 (Działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi). b) rozbudowa budynku o dwa pomieszczenia parterowe, jednokondygnacyjne zlokalizowane od strony północno-zachodniej, budowa parkingu dla samochodów osobowych i nowego wjazdu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekt budowlany (Załącznik nr 7 do SIWZ), kosztorysy nakładcze (załącznik nr 8 do SIWZ) , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.28.00 - Rozbudowa budynków 45.26.27.00 - Przebudowa budynków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) , które powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadająca swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia polegającą na przebudowie lub budowie budynku o wartości co najmniej 400 000 zł (brutto) i powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 400 m2 b) dysponują lub będą dysponować kierownikiem budowy i kierownikami robót posiadającymi odpowiednie uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych tj: uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, uprawnienia instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, uprawnienia w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, uprawnienia w specjalności drogowej, oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 500 000 zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienie zamówienia publicznego będzie dokonana zgodnie z formułą (spełnia nie spełnia) w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punkcie 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy. (Wzór- załącznik nr 1.) 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w trybie art.22 Pzp. (Wzór - załącznik nr2) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty te zostały wykonane należycie. (Wzór - załącznik nr 3) 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - (Wzór - załącznik nr 4) 6. Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina-glowno.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Głownie ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Głownie ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno, pokój nr 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.