eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu w ramach projektuPoprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-19

Łowicz: Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu w ramach projektu: Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego
Numer ogłoszenia: 37422 - 2015; data zamieszczenia: 19.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221845 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łowicki, ul. Stanisławskiego 30, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8375902, faks 46 8375015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu w ramach projektu: Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Józefa Chełmońskiego w Łowiczu w ramach projektu: Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego. 2. W zakres robót wchodzą m.in.: 2.1. Wymiana części okien na okna wyposażone w nawiewniki higrosterowane, 2.2. Montaż nawiewników higrosterowanych w części istniejących okien, 2.3. Wymiana drzwi zewnętrznych, 2.4. Ocieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem warstwy izolacyjnej ze styropianu oraz wyprawy elewacyjnej tynkiem silikatowym 2.5. Ocieplenie ścian piwnic do poziomu ław fundamentowych styrodurem (łącznik i sala gimnastyczna), 2.6. Ocieplenie stropodachu nad sala gimnastyczną (wraz z częścią niską) i łącznikiem styropianowymi płytami dachowymi wraz z wykonaniem nowego pokrycia papą termozgrzewalną, 2.7. Wymiana rur spustowych (budynek główny), 2.8. Wymiana rynien i rur spustowych na wykonane z blachy powlekanej (sala gimnastyczna i łącznik), 2.9. Wymiana obróbek blacharskich na nowe z blachy powlekanej (sala gimnastyczna i łącznik), 2.10. Wymiana parapetów zewnętrznych na nowe z blachy powlekanej, 2.11. Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, dostosowanie zawiesi do nowej grubości ścian, 2.12. Demontaż i ponowny montaż oświetlenia zewnętrznego, kamer oraz kontrolek optycznej i sygnalizacyjnej zaworu odcinającego do instalacji gazowej, 2.13. Malowanie rury gazowej i skrzynek znajdujących się na elewacji, 2.14. Remont zadaszenia wejścia od strony ul. Długiej - naprawa tynku, wyrównanie powierzchni od spodu zadaszenia, wykonanie nowego tynku jak na elewacji, wymiana istniejącego pokrycia na papę termozgrzewalną z formowaniem spadków, montaż obróbek blacharskich, 2.15. Remont zadaszenia podcieni i zadaszenia wejścia głównego na elewacji frontowej - miejscowa naprawa tynku od spodu zadaszenia, wyrównanie podłoża, ułożenie nowego tynku jak na elewacji, wymiana istniejącego pokrycia na papę termozgrzewalną z formowaniem spadków, montaż obróbek blacharskich, 2.16. Remont murowanych balustrad przy wejściu od strony ul. Długiej i do sali gimnastycznej - naprawa tynku, wyrównanie powierzchni bocznych, ułożenie tynku jak na elewacji, montaż obróbek blacharskich na powierzchniach poziomych balustrady, 2.17. Demontaż opaski z płyt chodnikowych i ponowne ułożenie ze spadkiem 2% od budynku, 2.18. Remont tynku na kominach na łączniku, wykonanie nowych obróbek blacharskich kominów, 2.19. Obróbki gzymsów. : 3. Charakterystyka budynku: 3.1. kubatura - 9506,30 m3, 3.2. Powierzchnia użytkowa - 3066,0 m2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.31.70.00 - Inne instalacje elektryczne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Na realizację projektu pn. Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego Powiat Łowicki uzyskał dofinansowanie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa II Ochrona środowiska, zapobieganie zagrożeniom i energetyka, Działanie II.6 Ochrona powietrza.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 11.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Rafał Wach Zakład Usługowy BUDRA, Ul. Bolimowska 58A, 99-400 Łowicz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 563143,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 528512,51

  • Oferta z najniższą ceną: 442800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 814998,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.