eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osięciny › Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Osięciny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-27

Ogłoszenie nr 374119 - 2016 z dnia 2016-12-27 r.

Osięciny: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Osięciny
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 346282-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Osięciny, krajowy numer identyfikacyjny 53704200000, ul. ul. I Armii Wojska Polskiego  14, 88220   Osięciny, państwo Polska, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2650030, 2650034, faks 542 650 185, e-mail ug@osieciny.pl
Adres strony internetowej (URL): www.osieciny.pl; bip.ug-osieciny.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Osięciny

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 271.06.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Osięciny. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA GMINY W KONTEKŚCIE ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW Szacowana liczba mieszkańców - 7.500 Szacowana do odbioru i zagospodarowania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia - 1550 ton, w tym: - kod odpadu - 200301 zmieszane odpady komunalne - 1100 ton, - kod odpadu - 150101 papier i kod odpadu -150102 tworzywa sztuczne - 170 ton (zbierane w jednym worku) - kod odpadu 150107 (szkło)- 70 ton - kod - 170101; 170102 odpady budowlane i rozbiórkowe zebrane w sposób selektywny w ilości maksymalnej 1,0 Mg od nieruchomości zamieszkałej - 50 ton - popiół -160 ton. Liczba nieruchomości, z których odbierane są odpady zmieszane oraz zbierane w sposób selektywny: Liczba nieruchomości: 1772 Liczba gospodarstw domowych: 2116 (odpady selektywnie zbierane: 1079; odpady zmieszane 1037). UWAGA! Zamawiający nie zapewnia realizacji zamówienia w podanych powyżej ilościach, stanowią one przybliżone dane poglądowe wynikające z lat poprzednich. RIPOK 2. Instalacja do jakiej mogą trafić odpady: Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami dla regionu co oznacza, że zebrane na terenie Gminy odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów, Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku i unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami,o której mowa w art. 17 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 3. Rodzaj i częstotliwość odbioru stałych odpadów komunalnych: 1. Zmieszane odpady komunalne oraz odpady selektywnie zebrane z obszarów zabudowy budynkami jednorodzinnymi poza miejscowością Osięciny: 1) zmieszane odpady komunalne - 1 raz w miesiącu; 2) papier oraz tworzywa sztuczne i szkło - 1 raz na dwa miesiące; 3) popiół: -1 raz w miesiącu- w okresie od 1 października do 31 marca - nie rzadziej niż raz na pół roku- w okresie od 1 kwietnia do 30 września 2. Zmieszane odpady komunalne oraz odpady selektywnie zebrane z obszarów zabudowy budynkami wielorodzinnymi poza miejscowością Osięciny: 1) zmieszane odpady komunalne - co 2 tygodnie; 2) papier oraz tworzywa sztuczne i szkło - 1 raz na dwa miesiące; 3) popiół: -1 raz w miesiącu- w okresie od 1 października do 31 marca - nie rzadziej niż raz na pół roku- w okresie od 1 kwietnia do 30 września 3.Zmieszane odpady komunalne oraz odpady selektywnie zebrane z obszarów zabudowy budynkami jednorodzinnymi w miejscowości Osięciny: 1) zmieszane odpady komunalne - co 2 tygodnie; 2) papier oraz tworzywa sztuczne i szkło - 1 raz w miesiącu; 3) popiół: -1 raz w miesiącu- w okresie od 1 października do 31 marca - nie rzadziej niż raz na pół roku- w okresie od 1 kwietnia do 30 września 4.Zmieszane odpady komunalne oraz odpady selektywnie zebrane z obszarów zabudowy budynkami wielorodzinnymi w miejscowości Osięciny: 1) zmieszane odpady komunalne - co 2 tygodnie; 2) papier oraz tworzywa sztuczne i szkło - 1 raz w miesiącu; 3) popiół: -1 raz w miesiącu- w okresie od 1 października do 31 marca - nie rzadziej niż raz na pół roku od 1 kwietnia do 30 września Częstotliwość odbierania pozostałych selektywnie zbieranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości: 1) papier - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach ich pracy; 2) metale - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach ich pracy; 3)tworzywa sztuczne - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach ich pracy; 4) szkło - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach ich pracy; 5) opakowania wielomateriałowe - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach ich pracy; 6) odpady zielone, odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach ich pracy; 7) przeterminowane leki i chemikalia - w punkcie selektywnego zbierania odpadów oraz w wyznaczonych aptekach - w godzinach ich pracy; 8) zużyte baterie i akumulatory - w punkcie selektywnego zbierania odpadów, w punktach ich sprzedaży oraz w pojemnikach ustawionych w budynkach użyteczności publicznej, sklepach - w godzinach ich pracy; 9) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - w punkcie selektywnego zbierania odpadów oraz w punktach ich sprzedaży - w godzinach ich pracy; 10) meble i odpady wielkogabarytowe - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach jego pracy; 11) zużyte opony - w punkcie selektywnego zbierania odpadów oraz w punktach ich sprzedaży - w godzinach ich pracy; 12) odpady budowlane i rozbiórkowe - w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach jego pracy; 13) popiół- w punkcie selektywnego zbierania odpadów - w godzinach jego pracy. POJEMNIKI i WORKI NA ODPADY Wykonawca zobowiązany będzie do zaoferowania właścicielowi nieruchomości zamieszkałej dostarczenia i ustawienia na jego terenie pojemników na odpady na czas realizacji przedmiotowego zamówienia na podstawie umowy zawartej z właścicielem nieruchomości. Wykonawca i właściciel nieruchomości zamieszkałej mogą ustalić, że dostarczenie i ustawienie pojemników, o których mowa wyżej nastąpi na koszt Wykonawcy, który będzie obciążał właściciela na podstawie odrębnej umowy za dzierżawę pojemnika, albo że właściciel dokona zakupu pojemnika od Wykonawcy. Wykonawca, niezależnie od ustaleń dotyczących dostarczenia pojemnika, będzie również zobowiązany do dostarczenia worków każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkałej, który zobligował się do zbierania odpadów komunalnych w sposób selektywny bez dodatkowej opłaty. Ilość worków na szkło- 20 tys. sztuk. Ilość worków na tworzywa sztuczne i papier - 20 tys. sztuk. Ilość worków na popiół- 35 tys. sztuk. Zamawiający przewiduje zwiększenie ilości zamawianych worków do 50 %. Worki w trzech różnych kolorach z nazwą przeznaczenia i przedsiębiorstwa. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia 1 stycznia 2017 r. do dostarczenia każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkałej, który zobligował się do zbierania odpadów komunalnych w sposób selektywny, 4 komplety worków (4 szt. worka na szkło i 4 szt. worka na tworzywa sztuczne i papier, 4 szt. worka na popiół). W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do bieżącego dostarczania właścicielom nieruchomości nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości i rodzaju odpowiadającym liczbie i rodzajowi worków odebranych z terenu danej nieruchomości bez dodatkowej opłaty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 90513100-7
Dodatkowe kody CPV: 90511000-2, 90512000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT515289.48
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKO Sp.z o.o.,  saniko@saniko.com.pl,  ul. Komunalna 4,  87-800,  Włocławek,  kraj/woj. kujawsko-pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 597987.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 597987.36
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 603800.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.