eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › Bieżące zabezpieczenie ruchu. Konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Ruda Śląska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-10

Ruda Śląska: Bieżące zabezpieczenie ruchu. Konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 374038 - 2011; data zamieszczenia: 10.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudaslaska.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące zabezpieczenie ruchu. Konserwacja sygnalizacji świetlnych na terenie miasta Ruda Śląska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot umowy obejmuje prace objęte miesięcznym utrzymaniem oraz prace wykonywane poza miesięcznym utrzymaniem na podstawie zleconego przez Zamawiającego zakresu prac/usług. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje sygnalizacje świetlne na obszarze zawartym w granicach administracyjnych miasta Ruda Śląska. Ilość sygnalizacji świetlnych, jaką aktualnie posiada Zamawiający: - sygnalizacje świetlne na skrzyżowaniach dróg: 11 szt. - sygnalizacje świetlne na przejściach dla pieszych: 9 szt. - sygnalizacje ostrzegawcze: 5 szt. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości sygnalizacji objętych miesięcznym utrzymaniem. Pełny wykaz sygnalizacji ujęty jest w pkt 4 Opisu przedmiotu zmówienia. Sygnalizacje świetlne na sieci dróg w granicach administracyjnych miasta Ruda Śląska wyposażone są w sterowniki typu SSU, ASR2xxx, ASR mini oraz EC-2. Większość z sygnalizacji świetlnych wyposażona jest w modemy GSM, umożliwiające łączność ze sterownikiem i wysyłanie komunikatów sms- owych z informacjami o aktualnym stanie sygnalizacji. Część z nich ponadto wyposażona jest w System Zdalnej Kontroli i Zbierania Danych SNS/ASR, umożliwiający stały monitoring sygnalizacji. Zakres rzeczowy umowy obejmuje: 1. Dyspozycyjność. 2. Usługi objęte miesięcznym utrzymaniem: 2.1. Bieżące utrzymanie. 2.2 Konserwację sygnalizacji. 3. Usługi i prace remontowe wykonywane na zlecenie Zamawiającego (nie objęte miesięcznym utrzymaniem). 3.1. Usuwanie awarii. 3.2. Prace remontowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje 1 usługę polegającą na bieżącym utrzymaniu, naprawie i konserwacji co najmniej 20 sygnalizacji świetlnych, w tym 5 sygnalizacji świetlnych na skrzyżowaniach, o wartości co najmniej 250.000,00 zł brutto, w ramach jednej umowy. Uwaga: W przypadku wykonywania i niezakończenia jeszcze usługi Wykonawca zobowiązany jest podać na jaką wartość do momentu upływu terminu składania ofert, umowa została wykonana. Wartość ta będzie brana pod uwagę do oceny spełniania warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. przynajmniej: - samochód ciężarowy o ładowności minimum 3,5 tony - 1 szt; - samochód dostawczy - 1 szt; - samochód osobowy - 1 szt; - podnośnik koszowy - 1 szt; - piła do cięcia asfaltu - 1 szt; - komputer przenośny, wyposażony w oprogramowanie umożliwiające obsługę sterowników, w tym ich pełną diagnostykę i serwis - 1 szt; - zestaw przyrządów pomiarowych do pomiarów elektrycznych, w tym do pomiarów ciągłości pętli detekcyjnych - 2 kpl; - zestaw awaryjnej sygnalizacji wahadłowej - 1 kpl; - generator prądotwórczy - 1 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - 1 osobą posiadającą prawo do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; - 1 osobą posiadającą dyplom inżyniera ruchu, - 2 osobami posiadającymi świadectwa kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych na stanowisku eksploatacji (do 1 [kV]); - 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne upoważniające do zajmowania się eksploatacją sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych na stanowisku dozoru (do 1 [kV]); - 1 osobą posiadającą uprawnienia do obsługi podnośnika koszowego, - 2 osobami przeszkolonymi w zakresie obsługi sterowników SSU, ASRmini, ASR2xxx oraz EC-2; - 2 osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania ruchem drogowym

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy podmiotów wspólnie składających ofertę.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ tj.; 1) Zmiany będącej następstwem: siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej; 2) Zmiany (zwiększenie lub zmniejszenie) liczby sygnalizacji, objętych utrzymaniem w przypadku likwidacji istniejącej lub wybudowaniu nowej sygnalizacji; 3) Zmiany (zwiększenie lub zmniejszenie) ilości wykonywanych prac/usług, wykonywanych poza miesięcznym utrzymaniem (tj. np. akty dewastacji, zniszczenia, kradzieże itp.). Zmiana ta, nie wymaga zawarcia aneksu, do momentu osiągnięcia łącznej wysokości wynagrodzenia podanej w ofercie Wykonawcy (formularz 1B); 4) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, do kwoty określonej w § 5 ust. 4 umowy: a) w następstwie działań organów państwowych, tj. ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku; b) w następstwie dewaluacji złotego powyżej 15 % rocznie, c) w następstwie zmian ujętych w ust. 2 pkt 2 niniejszego paragrafu; d) w następstwie zmian ujętych w ust. 2 pkt 3 niniejszego paragrafu; 5) zmiany sposobu i terminu rozliczeń umowy; 6) zmiana osób wyznaczonych do realizacji umowy, ze strony Zmawiającego, Wykonawcy; 7) zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę; 8) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; 9) zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (np. danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego), poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, III piętro, pokój nr 309.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2011 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska - Wydział Zamówień Publicznych, plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, III piętro, pokój nr 309.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie należy zrealizować w terminie: od daty zawarcia umowy jednakże nie wcześniej niż od dnia 01 stycznia 2012 r. - do dnia 31 grudnia 2012 r. Umowę uznaje się za wykonaną także w momencie osiągnięcia kwoty określonej w § 5 ust. 4 umowy. 2. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) rozdziału XII SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Dotyczy SEKCJI III.3.4) z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga podania doświadczenia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 4. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5. W przypadku przedstawienia przez wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków, dokumentów, w których występuje waluta inna niż polska, w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.