eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz WWFiS w Białej Podlaskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-29

Biała Podlaska: Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz WWFiS w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 374031 - 2010; data zamieszczenia: 29.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa, ul. Marymoncka 34, Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu , ul. Akademicka 2, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 3428712, faks 83 3428712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf-bp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony osób i mienia na rzecz WWFiS w Białej Podlaskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach i na ich posesjach oraz podczas trwania imprez masowych na rzecz WWFiS w Białej Podlaskiej; 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1 zewnętrzną i wewnętrzną ochronę budynku dydaktyczno-mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. 34 Pułku Piechoty 2 oraz mienia znajdującego się zarówno w budynku, jak i na jego posesji - w okresie od poniedziałku do piątku w godz.14.00 - 6.00 oraz całodobowo w soboty, dni ustawowo wolne od pracy i święta; 2.2. zewnętrzną i wewnętrzną ochronę budynku Domu Studenta zlokalizowanego przy ul. Akademickiej 2 oraz mienia znajdującego się zarówno w budynku, jak i na jego posesji - w okresie od poniedziałku do piątku w godz. 22.00 - 6.00 oraz całodobowo w soboty, dni ustawowo wolne od pracy i święta; 2.3. zewnętrzną i wewnętrzną ochronę budynku zlokalizowanego przy ul. Makaruka 1 oraz mienia znajdującego się zarówno w budynku, jak i na jego posesji oraz zewnętrzną ochronę terenu pawilonu sportowego, na którym znajduję się boisko piłkarskie i trybuny przy ul. Warszawskiej 29 i znajdującego się na jego posesji mienia - w okresie od poniedziałku do niedzieli w godz. 2200 - 600 ; - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. 2005, nr 145, poz. 1221 z póz.zm). 2.4. ochronę imprez masowych (sportowych i kulturalnych) organizowanych przez Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy z z dnia 20.03.2009r. o ochronie imprez masowych (Dz.U. 2009, nr 62, poz. 504 z póz.zm).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych w przypadku zaistnienia konieczności: 1. świadczenia usług ochrony w w/w obiektach w zakresie tożsamym z niniejszym przedmiotem zamówienia w godzinach innych niż określone w niniejszym postępowaniu. Udzielenie zamówień uzupełniających uzasadnione jest koniecznością zastąpienia dotychczasowych pracowników Zamawiającego. 2.ochrony innych obiektów lub terenów Zamawiającego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia złożonej oferty wadium w wysokości 12 600,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy sześćset złotych, 00/100). Termin wnoszenia wadium upływa wraz z terminem i godziną przewidzianą na składanie ofert, podaną w rozdziale X ust. 1 niniejszej SIWZ; 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form: 2.1. pieniężnej, 2.2. poręczeniach bankowych, 2.3. poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że jest ono zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.4. gwarancjach bankowych, 2.5. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.6. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, kwotę wadium, podaną w ust. 1 Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PEKAO S.A. I Oddział w Białej Podlaskiej nr konta 63 1240 2177 1111 0000 3570 3633

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez potwierdzenie posiadania aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poprzez wykazanie należytego wykonania lub wykonywania w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługi polegającej na świadczeniu bezpośredniej ochrony fizycznej obiektu lub obiektów o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza (nie precyzuje) szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poprzez wykazanie dysponowania, co najmniej 12 osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje tj. posiadanie przez pracowników licencji I stopnia oraz w tym, co najmniej 2 pracowników posiadających licencję II stopnia oraz 2 pracowników, jako patrol interwencyjny, reagujący na każde wezwanie Wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • poprzez wykazanie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej usług ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w zakresie odpowiedzialności deliktowej w wysokości co namniej 300 000,00 zł i kontraktowej w wysokości 300 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1). pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy, niezbędnych do wykonania zamówienia zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia - należy je złożyć, tylko wtedy, jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp.; 2). Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 2.1.formularz oferty (wypełniony w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2.2. formularz cenowy (wypełniony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ); 2.3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, potwierdzające uprawnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy; 3). dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego (dokument ten może zastąpić umowa konsorcjum / spółki cywilnej, jeżeli zawiera w/w informacje);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach przewidzianych w § 11 ogólnych warunków umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zamowienia@awf-bp.edu.pl. ( zakładka: przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: wydział Wychowania Fizycznego i Sportu w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2 w pok. 128, w godz. 8.00 - 15.30 w cenie 5,00 zł, lub przelewem na konto bankowe Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2011 godzina 14:00, miejsce: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego, 00-968 Warszawa ul. Marymoncka 34 Wydział Wychowania Fizycznego i Sportu, 21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia w następującym terminie: przez okres 24 m-c od daty podpisania umowy z Wykonawcą; 2. Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 3. Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej;.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.